Kyselyä...
-
Vieras
Kyselyä...
Ajattelin kysästä tässä vähän että kuinka kauan porukka on pelannu hammeria(fantasyä) ja minkälaista menestystä esim. turnauksissa on ollu? Joten, kertokaapa 
Kaksi kokonaista vuotta, ja pelaan nyt pääasiassa nelkytkilosta ja fantasybattlea. 40k:ta on jotkut hassut 1000 pts dark angleseja, ja 1500 pistettä uusia eldarsseja. Vanha armeija oli ihan kökkö ja myin sen pois johonkin väliin. FB:tä on päälle 2000 pts empireä, voisi olla enemmänkin jos olisi jaksanut panostaa. Juuri tällä hetkellä on menossa ensimmäinen turnaus, Storm of Swedland Joensuussa. Tänäänkin menen mättämään helffejä, surkealla armeijalistalla. Torstaina pelasin ensimmäisen pelini yhtä veteraania vastaan, minun victory pointtini tasan 100 (ja sekin table quarterista
) ja kaveri lahtasi minulta jotkut 1400 VP:tä. Massacrehan siitä tuli. Pelaamisen aikaan verraten olen pelannut aika vähän, valitettavasti. Mutta nyt kun on tutustunut fantsun vakio väkeen enemmän, voisi uskaltautua hakkaamaan eldareillakin. Pitäisi sopia se yksi peli niitä tyranideja vastaan... 
-
Zymeth Salkir Dkhan
- Rosvosektori
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
TranssiApina
Olen pelannut kohta kaksi vuotta ja tänä aikana käynyt kerran ropeconin turnauksessa, menestystä ei mainittavasti tullut. Mutta muutaman viikon päästä menen korpisotureiden turnaukseen, joten menestystä saattaa olla edessä päin(todennäköisesti ei).
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri