Mustan Suden herroille kysymys.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
AapoAlas

Mustan Suden herroille kysymys.

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Eli voiko Mustasta Sudesta tilata esim. Dark Steedeja ilman Dark Ridereita?
jullevi
Valvoja

Re: Mustan Suden herroille kysymys.

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Aapel1 kirjoitti:Eli voiko Mustasta Sudesta tilata esim. Dark Steedeja ilman Dark Ridereita?
Mail orderin kautta onnistuu taatusti. Elven steedeille tulee hintaa 1.5 puntaa kappale on-line storen mukaan, ja Musta Susihan ei ota välistä jos itse haet palat liikkeestä. Näin minä olen ainakin ymmärtänyt.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Eikö näitä kannattaisi tiedustella suoraan itse liikkeestä? Saisi varmasti oikeaa tietoa.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Lander

Re: Mustan Suden herroille kysymys.

Viesti Kirjoittaja Lander »

Aapel1 kirjoitti:Eli voiko Mustasta Sudesta tilata esim. Dark Steedeja ilman Dark Ridereita?
Kyllä pystyy. Web-sivuiltamme (joka sivun ylälaidan mainoksessa näkyy...) löytyy ohjeita tilauksen tekemiseen sekä muut tilausehdot.
AapoAlas

Kiitoksia tiedosta Bane.
Machiavelli kirjoitti:Eikö näitä kannattaisi tiedustella suoraan itse liikkeestä? Saisi varmasti oikeaa tietoa.
Täältä korvesta (Tampereelta 20km) on hieman tylsä tuonne Helsinkiin päin lähteä eikä sinne muutenkaan kovin usein kyytiä saa.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Eikun ajattelin lähinnä e-mailin kautta.
Mutta hyvä että asia hoitui näinkin :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
AapoAlas

Machiavelli kirjoitti:Eikun ajattelin lähinnä e-mailin kautta.
Mutta hyvä että asia hoitui näinkin :)
Kyllähän täälläkin näitä Mustan Suden työntekiöjä on joten tämä on melkein sama asia.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Aapel1 kirjoitti: Kyllähän täälläkin näitä Mustan Suden työntekiöjä on joten tämä on melkein sama asia.
Totta, tässä on vielä sekin hyvä puoli, että mikäli joku toinen sotavasaralainen on miettinyt samaa asiaa palvelee tämä thread häntäkin.

Pääsääntöisesti on hyvä kyllä muistaa tuo sähköpostikin. Aina ei täällä Suden porukoita liiku joten pahimmillaan voi mennä päiviä ennenkuin kysymys huomataan ja siihen saadaan vastaus kun sähköposti taas puolestaan luetaan päivittäin.

Eli lyhyesti ja ytimekkäästi, kaikkia* GW:n, Forgen, Heresyn, Rackhamin, yms. yms... tuotteita voi tilata Mustasta Sudesta vaikka kotiin kannettuna.

* tietysti sillä varauksella, että valmistajalla on tuotteita mitä toimittaa mutta tämänhän kaikki ymmärsivätkin :)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”