Jooh en itsekkään tajua että mitä tässä haetaan takaa , mutta siis tod näkösesti idea= kenellä eniten purkkeja se on paras , tai jotain. Tai sitten hän tekee koulussa tutkimusta sotavasaran maalipurkkitilanteesta .
Polli olisi kyllä ihan hyvä. Harmi että Weekkis poisti pollinlaittamisen mahdollisuudet tavallisilta pulliaisilta. Syynä oli "montako kokispulluo juot viikossa"-tyyliset pollit. Uskoisin, että ne voisi palauttaa, niin ei olisi niin rasittavaa aina tehdä näitä kyselyitä tällä tavoin. Luulen, ettei ketään kiinnosta, montako maalipurkkia juuri MINULLA on.
Pyöreet 50+lakat+inkit, darn niitähän sikiää joka nurkasta! Ja kyl niit meneekin... pari yli 15v vanhaa purkkii.... ihan tosi! Sain satsin veteraanilta. Itse oon 15w. Tyhjiä/käyttökelvottomia n.10.
Mitä ihmettä ihmiset tekee 1000:lla maalipurkilla, minusta tosi maalaajalla on vain päävärit eli punainen keltainen ja sininen, joista sitten sekoitetaan kaikki värit(ja lisäksi ehkä musta ja valkoinen jos haluaa oikeen alkaa prässäilemään). No, olen minä itsekin sortunut useampaan purkkiin, mutta en vielä olekaan niin HC-maalaaja.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
Golem kirjoitti:Mitä ihmettä ihmiset tekee 1000:lla maalipurkilla, minusta tosi maalaajalla on vain päävärit eli punainen keltainen ja sininen, joista sitten sekoitetaan kaikki värit(ja lisäksi ehkä musta ja valkoinen jos haluaa oikeen alkaa prässäilemään). No, olen minä itsekin sortunut useampaan purkkiin, mutta en vielä olekaan niin HC-maalaaja.
Miten saat valkosen punasesta sinisestä ja keltasesta ? .
Golem kirjoitti:Mitä ihmettä ihmiset tekee 1000:lla maalipurkilla, minusta tosi maalaajalla on vain päävärit eli punainen keltainen ja sininen, joista sitten sekoitetaan kaikki värit(ja lisäksi ehkä musta ja valkoinen jos haluaa oikeen alkaa prässäilemään). No, olen minä itsekin sortunut useampaan purkkiin, mutta en vielä olekaan niin HC-maalaaja.
Miten saat valkosen punasesta sinisestä ja keltasesta ? .
Ei sitä saakaan, siksi sen erikseen mainitsinkin, mutta tosiaan kai ihmisiä jotka käyttää peräti neljää! väriä voisi vielä jossakin määrin kutsua HC-maalaajiksi, vaikka noinkin suuri valikoima tuntuukin hieman prässäilyltä. Mutta tätä voisi tosin lieventää se, että on itse tehnyt ja sekoittanut värinsä.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."