Dwarf special charaterit
-
Gwarin&Kroak
Dwarf special charaterit
Tietääkö kukaan, mitä special charatereita kannattaa ottaa dwarfeille Beastmanejä, Liskoja, örkkejä & Bretonnialaisia vastaan 
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
- I.C. Wiener
- Viesti:
Ja Khargrimhan huitelee tietenkin kentällä etenkin Bretonnialaisia vastaan? Pitkään on elellyt slayerinä, Gilles le Breton näet yhdisti Bretonnian tuollaiset 2500 vuotta partasodan jälkeen. (Partasota päättyi noin vuonna -1500, Breton aloitti uransa v. 977)Thorgrim kirjoitti:No jos joku pitäis valita niin se varmaan olisi Crazed Khargrim, siinä kaverissa on asennetta.Khargrim tietysti vain jos joku special charru olisi pakko valita, muuten niitä ei tueta.
-
Yksisilmä-Joe
Ei kannata ottaa mitään koska:
-En tue spessuja
-Ne ovat huonoja hinta/laatu suhteeltaan
-Dwarf Lordista aivan tarpeeksi kovan
Varusta mielummin itse Dwarf Lord, keksi sille nimi ja fluffia.
-En tue spessuja
-Ne ovat huonoja hinta/laatu suhteeltaan
-Dwarf Lordista aivan tarpeeksi kovan
Varusta mielummin itse Dwarf Lord, keksi sille nimi ja fluffia.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
Sanoinko että huitelisi? Lähinnä mainitsin Khragrimin koska siinä on tyyliä - ja paljon. Tässä nyt kuitenkin kysyttiin kuka kannattaisi ottaa ja minun mielestäni ainoastaan Khragrim ja ehkä Brok Stonefist ovat sen arvoisia. Special charruja ei nääs perjatteesta tueta (ellei niillä ole upeeta oranssia tukkaa ja partaa).Grond kirjoitti:Ja Khargrimhan huitelee tietenkin kentällä etenkin Bretonnialaisia vastaan? Pitkään on elellyt slayerinä, Gilles le Breton näet yhdisti Bretonnian tuollaiset 2500 vuotta partasodan jälkeen. (Partasota päättyi noin vuonna -1500, Breton aloitti uransa v. 977).
Sitäpaitsi et sinä voi tietää etteikö se olisi elossa, kukaan ei tiedä mitä Khragrimille kävi. Jos se vaikka joutui syväjäähän ja nyt se sitten suli ja tuli etsimään haltioita sieltä missä niitä ainakin ennen oli ihan maanvaivaksi asti - Bretonniaan.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
Hmm. Tämän 6th editionin aikaan "viralliset" specialcharrut ovat luokkaa "ei tarvitse kysyä vastustajalta" (eli kääpiöillä Alrik ja Thorek). Eli miten niitä ei siis "periaatteessa tueta"? Ne ovat armeijakirjan mukaan laillisia valintoja armeijoihin. Molemmat ovat vielä, verrattuna muutaman muun rodun vastaaviin (Thanquol, anybody), tasapainoisia ja hyvällä maulla tehtyjä (tietenkin, kun kääpiöistä on kyse).Thorgrim kirjoitti: Special charruja ei nääs perjatteesta tueta (ellei niillä ole upeeta oranssia tukkaa ja partaa).
-
zakug_the_insane
Totta. Täällä vain on nurinaa niistä laillisistakin spessuista...Grond kirjoitti:Hmm. Tämän 6th editionin aikaan "viralliset" specialcharrut ovat luokkaa "ei tarvitse kysyä vastustajalta" (eli kääpiöillä Alrik ja Thorek). Eli miten niitä ei siis "periaatteessa tueta"? Ne ovat armeijakirjan mukaan laillisia valintoja armeijoihin. Molemmat ovat vielä, verrattuna muutaman muun rodun vastaaviin (Thanquol, anybody), tasapainoisia ja hyvällä maulla tehtyjä (tietenkin, kun kääpiöistä on kyse).Thorgrim kirjoitti: Special charruja ei nääs perjatteesta tueta (ellei niillä ole upeeta oranssia tukkaa ja partaa).
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Kummassakaan kääpiöiden laillisista spessuista ei ole mitään vikaa sinällään. Ne on hyvällä maulla tehtyjä toisin, kuin jokunen muiden rotujen vastaavista. Minä vain pidän enemmän näistä persoonallisemmista omista charactereista. Olkoonkin kuinka laillisia tahansa kaikki meidän peliporukastamme ovat niiden käyttöä vastaan ilman erillistä sopimusta. Jotkut niistä todellakin ovat hyviä niinkuin juuri nämä kääpiöiden mutta enpä oikees usko, että kukaan katsoo hyvällä jos vastustaja marssittaa kentällä Archaonin siitä mitään ilmoittamatta vain koska niin saa tehdä.
Tämä on taas näitä ikuisia mielipide kysymyksiä. Jotkut niistä tykkäävät jotkut ei ja se siitä.
Tämä on taas näitä ikuisia mielipide kysymyksiä. Jotkut niistä tykkäävät jotkut ei ja se siitä.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
-
bluebluesky
Spec. charactereista...
Tämä on sikäli OT, että tämä liity sanallakaan dwarffeihin, sen enempää kuin mihinkään muuhun whfb-rotuun High Elvesejä lukuunottamatta. Itse en periaatteessa tue spec. charactereita, mutta kokeilinpa ohimennen rakentaa armeija, jota johtaa Teclis. Armeija toimi aivan loistavasti teclisin maagisten voimien ansiosta, ja hän maksoi varmaankin n. tuplasti kalliin pistehintansa wood elvesejä vastaantakaisin, joten herättäisin pikemminkin kysymyksen:
-Spec. charrut ylihyviä???
Itse kannattaisin kaikkien spec. charrujen poistamista "normaaleista peleistä", mutta voisi olla mielenkiintoista pelata teematourneeta, jossa armeijaa pitää johtaa jonkinlainen spec. character...
Tämä on sikäli OT, että tämä liity sanallakaan dwarffeihin, sen enempää kuin mihinkään muuhun whfb-rotuun High Elvesejä lukuunottamatta. Itse en periaatteessa tue spec. charactereita, mutta kokeilinpa ohimennen rakentaa armeija, jota johtaa Teclis. Armeija toimi aivan loistavasti teclisin maagisten voimien ansiosta, ja hän maksoi varmaankin n. tuplasti kalliin pistehintansa wood elvesejä vastaantakaisin, joten herättäisin pikemminkin kysymyksen:
-Spec. charrut ylihyviä???
Itse kannattaisin kaikkien spec. charrujen poistamista "normaaleista peleistä", mutta voisi olla mielenkiintoista pelata teematourneeta, jossa armeijaa pitää johtaa jonkinlainen spec. character...
No, ikinä en ole käyttänyt spessuja, nyt suunnitelmissa on erikoispeli Thanquol vs. Teclis. Mutta kun katsoo tuota ketjun aloittanutta viestiä, siinä kysyttiin mikä spessu kannattaa ottaa - siinä ei nähdäkseni kysytty kannattaako niitä ottaa, tai pyydetty kommenttia miksi spessuja ei kannata ottaa. Pysytäänhän aiheessa
.
No, noudatan samalla itse omaa neuvoani, ja vastaan: Thorgrim Grudgebearer. Tämä tosin vaatii 3k pelin, koska vie 2 lord-paikkaa (ja throne of power on nykyään vaikea löytää - ja ei, en myy omaani
).
No, noudatan samalla itse omaa neuvoani, ja vastaan: Thorgrim Grudgebearer. Tämä tosin vaatii 3k pelin, koska vie 2 lord-paikkaa (ja throne of power on nykyään vaikea löytää - ja ei, en myy omaani
-
Vieras
Alarikhan on Korkea Kuningas. Ei kai sellaset nyt mihinkään pikkukahinoihin sekaannu. Periaatteessa se, että kunkun sais mihinkään tappeluun mukaan edellyttäis 10 000+ pongoo. Eihän Ceasarkaan mihinkään karjavarkauksiin osallistunut.
Fb:n armeijalistathan mahdollistavat sekä Power-pelaamisen, että fluffi armeijat. Jos haluat ottaa asiat vakavasti ja pelata voittaaksesi, mikäs siinä, senkun otat spessun mukaan jos se tuo armeijaasi tärkeän taktisen elementin. Muussa tapauksessa harkitse.
P.S. jos välttämättä haluut spessun voit aina kehitellä jotain taustaa, esim. väijytys.
Fb:n armeijalistathan mahdollistavat sekä Power-pelaamisen, että fluffi armeijat. Jos haluat ottaa asiat vakavasti ja pelata voittaaksesi, mikäs siinä, senkun otat spessun mukaan jos se tuo armeijaasi tärkeän taktisen elementin. Muussa tapauksessa harkitse.
P.S. jos välttämättä haluut spessun voit aina kehitellä jotain taustaa, esim. väijytys.
Voitit ehkä pisteissä, mutta moraalinen voitto on mun!
Minä en oo special charactereita vastaan, kuhan niitä käyttää "oikein". Eli ottaa niitä vain jos pelataan suurta tappeluu missä pojot on korkeita (loogista, eikö vain?). Mielestäni ei tarvii kertoa vastustajalle jos käyttää armybookien special charruja. Ne on playtested eikä ole mitään ylivoimaisia maailmantappajia. Muista charruista kannattaa kyllä sopia vastustajan kanssa ennen peliä, koska niitä ei ole testattu eikä välttämättä oo reiluja.
Mutta pysytään aiheessa: Ota Alrik jos otat (siin on asennetta, ja on siisti figu)
Mutta pysytään aiheessa: Ota Alrik jos otat (siin on asennetta, ja on siisti figu)