Beissien reunat. maalatakko vai ei?
Beissien reunat. maalatakko vai ei?
oli tossa taas kiihkeä väittely kaverin kanssa ko. aiheesta, ja kaveri sanoi että "kaikkihan ne maalaa, eihän siihen ole edes muita mahdollisuuksia :? " Elikkä maalatteko TE yleensä alustojen reunat jolakin vihreällä tai muulla värillä.
Itse jätän nykyään reunat mustiksi. tuo mun mielestä semmosta veistoksellisuutta siihen figuun.
Itse jätän nykyään reunat mustiksi. tuo mun mielestä semmosta veistoksellisuutta siihen figuun.
Järjenkäyttö sallittu!
-
hypsilurus
-
Grand Admiral Prawn
Varsin huono idea IMO, kun rotat itse ovat ruskeita. Yleensä on hyvä valita basen reuna sen mukaan mikä sen päällä ryytyy. Yleensä musta käy, kun harvaa ukkoa dominoi musta. Itse käytän melkein aina mustaa basea. Maalaan aina basen reunan mustaksi, peittääkseni drybrushauksen aikan siihen osuneet värit...skavenit ruskeiks öf köörs
Moi
Hope is a serum that never heals
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
Musta Setä
Noh...
..itse maalaan figujeni reunat sen mukaan mihin niiden fluffi ne sijoittaa/mistä ne ovat kotoisin. Näin saa mukavanlaista persoonallisuutta joukkoon, eikä tarvitse miettiä käykö se pohja tuonne tai tänne jos onkin ns. scene-pohjat (siis ei modelloitu, vaan ihan armeijamielessä...).
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
-
ChaosBonzai
Joo, en oo tekemässä mitään hirveitä taideteoksia niistä baseista mutta joka figulle laitan aina Snot Greenillä basen ja siihen sitä GW:n vihreenkeltasta flockia tosin siis tietysti vaan siihen päälle, reunat jää maalille. Snot Green on imho parempi kun Goblin Green noihin pohjiin. Otanpa vaikka joskus valokuvia äijistäni =)
Noiden paintsettien mukana tulleiden spacemarineiden baseille duunailin kaikkea siistiä mutta siis peliin tulevat äijät (dark elffit) pidän aika beisikkinä.
Noiden paintsettien mukana tulleiden spacemarineiden baseille duunailin kaikkea siistiä mutta siis peliin tulevat äijät (dark elffit) pidän aika beisikkinä.
Rotta armeijani basen reunat olen maalannut vihreäksi.
Tämä siksi, että pelaamme batlematolla, jossa mielestäni vihreä on tyylikkäämpi ja sulautuu paremmin ympäristöön.
Toki ruskeakin kävisi, mutta puolet baseista on vihreitä niin en kehtaa niitä loppuja muun värisiksi maalata.
Basen mustaksi jättäminen tuo minulle mieleen ankeuden ja laiskuuden.Mutta toinen tykkää vihreästä toinen muusta väristä, jokainen maalaa/jättää maalaamatta niin että omaa silmää miellyttää, se on pääasia.
Tämä siksi, että pelaamme batlematolla, jossa mielestäni vihreä on tyylikkäämpi ja sulautuu paremmin ympäristöön.
Toki ruskeakin kävisi, mutta puolet baseista on vihreitä niin en kehtaa niitä loppuja muun värisiksi maalata.
Basen mustaksi jättäminen tuo minulle mieleen ankeuden ja laiskuuden.Mutta toinen tykkää vihreästä toinen muusta väristä, jokainen maalaa/jättää maalaamatta niin että omaa silmää miellyttää, se on pääasia.
Voidaanko sadan liskon chargatessa knightti rykmenttiin ja siitä syntyvästä tappelusta
käyttää nimitystä - unelmapesäke?
käyttää nimitystä - unelmapesäke?