minkä kokoisia pelejä pelaatte ??
- Sotalammas
minkä kokoisia pelejä pelaatte ??
sellaista kyselisin että minkä kokoisia pelejä ihmiset pitävät parhaimpina jotta armeijoiden tasapaino säilyisi ??
ja minkä kokoisia on isoimmat pelinne mitä olette pelanneet ja millaisia kokemuksia niistä teillä on ?
eipä muuta tälläkertaa ....
ja minkä kokoisia on isoimmat pelinne mitä olette pelanneet ja millaisia kokemuksia niistä teillä on ?
eipä muuta tälläkertaa ....
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
2000pts on hyvä pistemäärä, saa monipuolisesti yksiköitä(ja sopivasti juustoa
) Isoin peli mitä olen pelannut taisi olla 10 000pts puolellaan eli 20k pisteen edestä oli figuja pöydällä, se oli aika hauskaa tósin tila meinasi loppua kesken 10x4 kokoiselta pöydältä.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
-
Beastroars
Kyllä se yleisin peli on 2000p joita pelailen. Harvemmin isompia. Aika usein myös 1000-1500p, varsinkin jos on juuri aloittanut uuden armeijan.
Isoin missä olen ollut mukana oli 4000p vs 4000p,jossa oli kaksi pelaajaa per puoli. Toimii ihan hyvin ja hauskaa on. Aikaa vei kyllä reilusti.
Isoin missä olen ollut mukana oli 4000p vs 4000p,jossa oli kaksi pelaajaa per puoli. Toimii ihan hyvin ja hauskaa on. Aikaa vei kyllä reilusti.
"I shall wolfe your flesh snap your bones, skrind your folkland burn their homes"
-Tomas Wanderer
-Tomas Wanderer
2500 alkaa olla sopivankokoinen peli - samat määrät charruja kuin 2k pelissä, eli lisäpisteillä saa mukavasti lisää (perus)joukkoja. Henkilökohtaisesti pitäisin ehkä eniten 2999 pisteen peleistä (paljon joukkoja lisää, mutta edelleen 2k pelin charrut).
3k on ihan mukavaa vaihtelua, 4k-peleissä menee jo aikaa, ja 6k (kolme pelaajaa puolellaan) vaatii jo lähes koko päivän. Isot moninpelit ovat erittäin mielenkiintoisia, ainakin mitä itse olen niitä päässyt kokeilemaan.
3k on ihan mukavaa vaihtelua, 4k-peleissä menee jo aikaa, ja 6k (kolme pelaajaa puolellaan) vaatii jo lähes koko päivän. Isot moninpelit ovat erittäin mielenkiintoisia, ainakin mitä itse olen niitä päässyt kokeilemaan.
2000 pääasiassa. Kun figupohjaa löytyy tuon verran, alkaa meidän porukassa olla se maksimi kai 2500 perukoilla. Minä itse ensimmäisissä aloittajissa, silti ehkä pienin armeija. häpeää... No, ei väliä. 1500 Pelejäkin ollaan pelattu muutaman kerran, ja sitten pari kertaa sellaisia 2000+2000 vs 2000+2000, eli 3000 tai 4000 nelinpeli. Joko 1000 pistettä kaikilla ja death matchia (yhdesti taidettiin pelata tuollainen), parikin kertaa esim. kääpiöt ja minun empire vastaan örkit ja kaaos, esim. Mutta kyllä se 2000 on ehdottomasti suosituin. Heti kun saisi vähän enemmän jotain porukkaa (esim. pistoolieereja, tai rykemntti ritareja lisää) niin voisi mättää kokeilumielessä 2500 vs 2500. 
2000pts on juuri sopivan kokonen army, ei liian suuri taikka liian pieni, ja sillä pistemäärällä turnauksissa monesti pelataan joten saa hyvvää harjoitusta.
5000pts molemmin puolin on ollut örkit vs kääpiöt, örkit vs Empire ja vampire counts vs Kääpiöt.
Ja yks 10000pts molemmin puolin
Hieman väsyttäviä pelejä mutta mukavia.
5000pts molemmin puolin on ollut örkit vs kääpiöt, örkit vs Empire ja vampire counts vs Kääpiöt.
Ja yks 10000pts molemmin puolin
Hieman väsyttäviä pelejä mutta mukavia.
Sanokaa mitä sanotte, minä olen oikeassa... Luullakseni.
- Oikolukuhirvi
- Viesti: