kuinka maalata hienosti grimgor ironhide
kuinka maalata hienosti grimgor ironhide
nii kuin voin maalata sen tosi hienosti :? mul meni se jo kerran pielee joten ostin uuden kasvojen kans ongelmii
-
baretul
Olet siis maalannut jo kertaalleen kyseisen figun? Onko sulla mahdollisuutta kuvata kyseinen figu edes kohtalaisella laadulla? Jos vastaus on kyllä, niin suosittelisin laittamaan kuvaamaan kyseisen figun ja laittamaan gallerian puolelle kuvan varustettuna tekstillä, millaisia neuvoja haet ja mihin. Näin neuvojilla on tarkemmat tiedot mm. maalaustasostasi (neuvot, jotka on suunnattu Pentti Prolle, eivät toimi luultavasti Antti Aloittelijalle tai toisinpäin), figun muusta tyylistä jne. näin ollen saat luultavimmin tarkempia & selkeämpiä vastauksia.
Mitä tarkempi selostus ongelmasta, sen täsmällisemmät vastaukset uskoisin ma.
Mitä tarkempi selostus ongelmasta, sen täsmällisemmät vastaukset uskoisin ma.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Re: kuinka maalata hienosti grimgor ironhide
Ostiti uuden!?! Etkai nyt mennyt toista samallaista ostamaan olisihan maalin voinut irrottaa. Joo kerro mika on vaikeeta maalaa niin joku saattaa neuvookkin.aragorn kirjoitti:nii kuin voin maalata sen tosi hienosti :? mul meni se jo kerran pielee joten ostin uuden kasvojen kans ongelmii
Niinpä. Käden asentoa kun hieman muokkaa voi ton kirveen vaihtaa lipuksi aika helposti.
Mulla on nyt muuten samainen figu menossa. Kokeilin vähän uusia juttuja kuten vihreän varjostamista purppuralla inkillä ja hilemetalleja. Kait voisi kuvaakin heittää galleriaan jossain välissä.
(kiviäkin kiinnostanee)
OT kiintiö täytetty tälle päivälle.
Mulla on nyt muuten samainen figu menossa. Kokeilin vähän uusia juttuja kuten vihreän varjostamista purppuralla inkillä ja hilemetalleja. Kait voisi kuvaakin heittää galleriaan jossain välissä.
(kiviäkin kiinnostanee)
OT kiintiö täytetty tälle päivälle.
Mua kiinnostaa?VJ kirjoitti: Mulla on nyt muuten samainen figu menossa. Kokeilin vähän uusia juttuja kuten vihreän varjostamista purppuralla inkillä ja hilemetalleja. Kait voisi kuvaakin heittää galleriaan jossain välissä.
(kiviäkin kiinnostanee)
Kuvaa galleriaan vain.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
Puolijohdediodi
Ei myydä enää ? Eikös kyseinen figu kulje nimellä Black Orc Warboss tjsp, muistaakseni aina kulkenutkin.Puolijohdediodi kirjoitti:tuohan on siitä ongelmainen figu että sitä ei taideta edes myydä enää :?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."