Ensimmäinen maalaamasi miniatyyri?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

Chaos space marine pieni 8kpl pakkaus jonka ostin jumbon prismasta kun se oli eka paikka missä näitä pikku ukkoja näin
(Sori mainostus mutta....)
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Maalipaketissa mukana tullut Bretonnian jousimies, maalattu Night Gobliniksi (hehe) Mordheimin örkkiwarbandia varten. Naama ja kämmenet vihreällä, vaatteet mustalla, kypärä hopealla ja jousi ruskealla. Näin jälkeenpäin se näyttää erittäin kamalan hirveiltä. Mutta sen jälkeen maalatut örkkini olivat (omasta mielestäni) aika hyviä aloittelijan maalaamiksi :):
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Kauan kauan sitten, kaukaisella pallolla, kauheasti Revellin emali-maaleilla töhritty Hero Quest Barbaari on ensimmäinen figuni. Ja tallessa on. Voisi vetää johtopäätöksen, että suurin osa on säästänyt ensimmäisen figunsa, oli se miten karmaiseva tahansa. Kummallisia me ihmisoliot :)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Skarsnak the Mass kirjoitti: Voisi vetää johtopäätöksen, että suurin osa on säästänyt ensimmäisen figunsa, oli se miten karmaiseva tahansa. Kummallisia me ihmisoliot :)
Luultavasti tässä elää yhä semmoinen pieni toivo, että joskus saisi kuvatuksen maalattua uudestaan. Ongelmahan on juuri siinä, että kun taidot kehittyvät jatkuvasti, melko tuoreetkin tekeleet alkavat näyttää jokseenkin ankeilta. Kun on näin monta figua maalannut, ei oikein viitsisi aloittaa alustakaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Öööh eka figu tais olla valhallan sergeantti noin viisvuotta sitten, en omistanut kuin viisi maalia silloin, joten tulos oli vähän mitä oli... :roll:
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
AapoAlas

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Mulla aiiiiivan ensimmäinen oli varmaan Hero Questin haltia, eka WHFB figu oli sitten tuo bretonnian jousimies ja ensimmäinen figu jonka ostin yksittäisesti oli WE scout. 40k figua ei ole vielä tullut mutta kun tulee se on varmaan Dark Eldar Warrior.

Tuli muuten Bretonnialaisesta aikas hieno *ylpeä*
Viimeksi muokannut AapoAlas, La 22.11.2003 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Ensimmäinen kokonaan maalaamani figu oli Bretonnian Knight of the Realm... :roll: ...sitä ennen taisi olla jotain hahmotelmia niistä maalisetin mukana tulleista Space Marineista... SM:t olivat aivan kamalia kun jälkeen päin katto, mutta ei niitä oltu ees loppuun asti maalattu... taas tuo ensimmäinen kokonaan maalattu ritari oli jo... noh... ihan jees... olihan siinä hieman rajauksessa ongelmaa ja värit olivat kauhian paksuja, mutta väriteema oli hyvä...(suoraan armybookist :wink:)
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Itse maalasin ensimmäisenä Goblin wolfridereitten champan. Jostain syystä pidän sitä yhä parhaana figunani.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

5ed. Dark Elf Championin. Huomioon ottaen että olin maalattaessa 10v, niin aika hieno. Eli siis hirveä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Minulla se oli 40k:n kakkosedikan Mariini liekinheittimellä, se joka tuli maalistartterin mukana... Tuossahan se hyllylläni nököttää tälläkin hetkellä.
Eihän sille ole edes maalattu silmiä, eikä highlighteista tietoakaan.
No huhhuh, saattaa itse asiassa olla ihan hyväkin ettei lähde silmiä maalaamaan heti alkuun - ainakin minulla ne olivat ensimmäisinä vuosina yleensä tennispallon kokoisia sinisiä läiskiä. :wink:
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
elPANTERA

Viesti Kirjoittaja elPANTERA »

Eka maalattu figu taisi olla...hmm... isoveljen muotista ulos tullut 20 mm korkuinen pikku-ukko.
Sen jälkeen piiiitkä tauko ja innostuin hetkeksi Battlefleet Gothicista.
Nyt maalailen Space Wolvesseja itelle ja kaverin Tyranideja.( ja kohta sen isoveljen kaaosta, jos pitävät pensselin jäljestä..)
But for the dead, their life will never be the same again.
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Minun ensimmäinen maalattu figuni oli 1:35 mittakaavan saksalainen panssarigrenatööri, mutta jos muita figuja kysytään niin ne oli niitä Hero Questin Goblineja.

Myös 40K:n kakkos edikan aikaset upeat single pose Mariinit oli ensimmäisiä mitä koskaan maalasin.

Nuo kaikki figut on minulla tallella ja jos niihin joskus tutkimusmatkoillani kaappiini törmään niin tulee vähän haikea olo kun rupeaa ajattelemaan aikoija jolloin aloitti tämän harrastuksen :wink:
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
töpseli

Viesti Kirjoittaja töpseli »

Tuota tuota... Tais olla Space Crusaden Kaamos soturi, minkä aikanani töhersin, ja sekin oli kaverin :D

Sitten oli monen vuoden tauko ja vasta viime keväänä ostin ison paketin, missä oli maaleja ja kirjoja, ja sain isoveljeltä jonku kaartin ukon jolla on mortarin panos käsissään. sitte sen maalasin
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

B-4. (Tai siis se mitä lentäväksi linnoitukseksi kutsuttiin). Tuli silloin tavattoman ruma.
zqmfgb
Musta Setä

Hmm...

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

puoli vuosikymmentä sitten maalasin Bretonnian bowmanin..suosittuja kohteita nämä. Aika...mielenkiintoisen näköinenhän tuo on (myönnetään, tuolla se kaapissa on, ja olen harkinnut uudelleenmaalausta). Ensimmäinen 40k figu olikin eräs black templar meltagunisti aivan 3rd editionin alkuajoilta, ja huhhuh, onneksi se myytiin pois...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

ensimmäinen taisi olla undead skeleton marauder jostain FBeen muinaisesta edikasta.
Siihen käytettiin tietysti pienoismalli-lentokone maaleja :DD
The small boys have come to see me hang
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Ensimmäinen GW:n figu oli joku luuranko VC:n 20 lurkin boksista.
Ihan ensimmäinen pienoismalli, jonka maalasin, oli joku lentokone, sekin maalattu naurettavasti, kun väreistä mitä käyttää ei ollut tietoakaan. Siihen taisi tulla jotain punaista, sinistä ja valkoista.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Vidocq

Viesti Kirjoittaja Vidocq »

Örkki se oli ja on.. ja se örkki seisoo tuol mun takan ylpeenä.
Eugene Francois Vidocq
Bretonnian Noble
Örkkimörkki

Viesti Kirjoittaja Örkkimörkki »

Se oli fotrin men of gondor kilvellä ja miekalla. Maalauksesta on jo jotain +2v mutta ei se mikään kauhean ruma ole..
Moriquendi

Viesti Kirjoittaja Moriquendi »

Eka figu jonka maalasin oli semmonen pikkuveljen (varmaankin 5ed.)
Wood Elf archer. (Siis semmonen muovinen yhen asennon ihme, jota myydään edelleen kymmenellä eurolla kymmenen kappaleen laatikoissa.)

Inkkejä tuli käytettyä liiankin kanssa mutta ei siitä loppujen lopuksi kamalan kauhea tullut. (Joo, eipä vissiin :roll:) Se seisoo vieläkin tuolla pelikentän koristeena, kun kumpikaan ei we:llä pelaa.

Niin, siis maalasin ton viime kesäkuussa. Ukon silmät on karmeat
ja suu on maalattu blood redillä.
Olipa kerran pimentohaltia...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”