Ensimmäinen maalaamasi miniatyyri?
Maalipaketissa mukana tullut Bretonnian jousimies, maalattu Night Gobliniksi (hehe) Mordheimin örkkiwarbandia varten. Naama ja kämmenet vihreällä, vaatteet mustalla, kypärä hopealla ja jousi ruskealla. Näin jälkeenpäin se näyttää erittäin kamalan hirveiltä. Mutta sen jälkeen maalatut örkkini olivat (omasta mielestäni) aika hyviä aloittelijan maalaamiksi
:
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
- The Captain
- Valvoja
Luultavasti tässä elää yhä semmoinen pieni toivo, että joskus saisi kuvatuksen maalattua uudestaan. Ongelmahan on juuri siinä, että kun taidot kehittyvät jatkuvasti, melko tuoreetkin tekeleet alkavat näyttää jokseenkin ankeilta. Kun on näin monta figua maalannut, ei oikein viitsisi aloittaa alustakaan.Skarsnak the Mass kirjoitti: Voisi vetää johtopäätöksen, että suurin osa on säästänyt ensimmäisen figunsa, oli se miten karmaiseva tahansa. Kummallisia me ihmisoliot
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mulla aiiiiivan ensimmäinen oli varmaan Hero Questin haltia, eka WHFB figu oli sitten tuo bretonnian jousimies ja ensimmäinen figu jonka ostin yksittäisesti oli WE scout. 40k figua ei ole vielä tullut mutta kun tulee se on varmaan Dark Eldar Warrior.
Tuli muuten Bretonnialaisesta aikas hieno *ylpeä*
Tuli muuten Bretonnialaisesta aikas hieno *ylpeä*
Viimeksi muokannut AapoAlas, La 22.11.2003 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensimmäinen kokonaan maalaamani figu oli Bretonnian Knight of the Realm...
...sitä ennen taisi olla jotain hahmotelmia niistä maalisetin mukana tulleista Space Marineista... SM:t olivat aivan kamalia kun jälkeen päin katto, mutta ei niitä oltu ees loppuun asti maalattu... taas tuo ensimmäinen kokonaan maalattu ritari oli jo... noh... ihan jees... olihan siinä hieman rajauksessa ongelmaa ja värit olivat kauhian paksuja, mutta väriteema oli hyvä...(suoraan armybookist
)
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
-
The Scientist
-
Grand Admiral Prawn
Minulla se oli 40k:n kakkosedikan Mariini liekinheittimellä, se joka tuli maalistartterin mukana... Tuossahan se hyllylläni nököttää tälläkin hetkellä.

No huhhuh, saattaa itse asiassa olla ihan hyväkin ettei lähde silmiä maalaamaan heti alkuun - ainakin minulla ne olivat ensimmäisinä vuosina yleensä tennispallon kokoisia sinisiä läiskiä.Eihän sille ole edes maalattu silmiä, eikä highlighteista tietoakaan.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Eka maalattu figu taisi olla...hmm... isoveljen muotista ulos tullut 20 mm korkuinen pikku-ukko.
Sen jälkeen piiiitkä tauko ja innostuin hetkeksi Battlefleet Gothicista.
Nyt maalailen Space Wolvesseja itelle ja kaverin Tyranideja.( ja kohta sen isoveljen kaaosta, jos pitävät pensselin jäljestä..)
Sen jälkeen piiiitkä tauko ja innostuin hetkeksi Battlefleet Gothicista.
Nyt maalailen Space Wolvesseja itelle ja kaverin Tyranideja.( ja kohta sen isoveljen kaaosta, jos pitävät pensselin jäljestä..)
But for the dead, their life will never be the same again.
Minun ensimmäinen maalattu figuni oli 1:35 mittakaavan saksalainen panssarigrenatööri, mutta jos muita figuja kysytään niin ne oli niitä Hero Questin Goblineja.
Myös 40K:n kakkos edikan aikaset upeat single pose Mariinit oli ensimmäisiä mitä koskaan maalasin.
Nuo kaikki figut on minulla tallella ja jos niihin joskus tutkimusmatkoillani kaappiini törmään niin tulee vähän haikea olo kun rupeaa ajattelemaan aikoija jolloin aloitti tämän harrastuksen
Myös 40K:n kakkos edikan aikaset upeat single pose Mariinit oli ensimmäisiä mitä koskaan maalasin.
Nuo kaikki figut on minulla tallella ja jos niihin joskus tutkimusmatkoillani kaappiini törmään niin tulee vähän haikea olo kun rupeaa ajattelemaan aikoija jolloin aloitti tämän harrastuksen
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- Henri Ketonen
-
Musta Setä
Hmm...
puoli vuosikymmentä sitten maalasin Bretonnian bowmanin..suosittuja kohteita nämä. Aika...mielenkiintoisen näköinenhän tuo on (myönnetään, tuolla se kaapissa on, ja olen harkinnut uudelleenmaalausta). Ensimmäinen 40k figu olikin eräs black templar meltagunisti aivan 3rd editionin alkuajoilta, ja huhhuh, onneksi se myytiin pois...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Ensimmäinen GW:n figu oli joku luuranko VC:n 20 lurkin boksista.
Ihan ensimmäinen pienoismalli, jonka maalasin, oli joku lentokone, sekin maalattu naurettavasti, kun väreistä mitä käyttää ei ollut tietoakaan. Siihen taisi tulla jotain punaista, sinistä ja valkoista.
Ihan ensimmäinen pienoismalli, jonka maalasin, oli joku lentokone, sekin maalattu naurettavasti, kun väreistä mitä käyttää ei ollut tietoakaan. Siihen taisi tulla jotain punaista, sinistä ja valkoista.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
-
Örkkimörkki
-
Moriquendi
Eka figu jonka maalasin oli semmonen pikkuveljen (varmaankin 5ed.)
Wood Elf archer. (Siis semmonen muovinen yhen asennon ihme, jota myydään edelleen kymmenellä eurolla kymmenen kappaleen laatikoissa.)
Inkkejä tuli käytettyä liiankin kanssa mutta ei siitä loppujen lopuksi kamalan kauhea tullut. (Joo, eipä vissiin
) Se seisoo vieläkin tuolla pelikentän koristeena, kun kumpikaan ei we:llä pelaa.
Niin, siis maalasin ton viime kesäkuussa. Ukon silmät on karmeat
ja suu on maalattu blood redillä.
Wood Elf archer. (Siis semmonen muovinen yhen asennon ihme, jota myydään edelleen kymmenellä eurolla kymmenen kappaleen laatikoissa.)
Inkkejä tuli käytettyä liiankin kanssa mutta ei siitä loppujen lopuksi kamalan kauhea tullut. (Joo, eipä vissiin
Niin, siis maalasin ton viime kesäkuussa. Ukon silmät on karmeat
ja suu on maalattu blood redillä.
Olipa kerran pimentohaltia...