Puolijohdediodi kirjoitti:tuliskohan midnight bluella parempi..
Menee turhan paljo punasen puolelle väriympyrästä tiirailtuani

.
Sinisiä voi varjostaa mustalla problemitta, tai no siis ainaki perus sinisiä, mutta valkosella ei vältämättä kannata korostaa, jos tekee jotain jääelementalia niin ehkä sitte, mutta muuten en ainakaan itse pidän efektistä. Beessi on hyvä vaihtoehto kun korostelee sinistä, itse suositelen citadelin bleached bonea, tai vaalenettua dwarf fleshiä, vallejolta light sand ja ivory(saattaa olla vielä liian vaalea) on hyviä korosteluun, ainaki itteni meielstä.
Suositelen todella paljon tuollasen inkkien ja ohuitten maalien käytön peli hahmoisakin, koska sillä saa koht nopeasti todella kivaa jälkeä, siis jos tekee jotain chaos space marineita, tai vastaavia. Goblineja tai skaveneita tehtäessä voi ehkä tinkiä laadusta, mutta minä ainakin ylensä olen jopa pelihahmot koittanut maalata noin 1h per hahmo, niin että tulisi edes jonkinlaista jälkeä. Drybrushaus tasasilla isoilla pinnoilla kuten viitat armorit jne kannattaa unohtaa. Mielestäni drybrushaus toimii turkeihin, baseen, hiuksiin ja vastaaviin, mitä on todella vaikea blendata, jononki chaos space marine armoriin en kyllä suositelis sitä

.
Niin joo ja sitte tosta maalaustavasta ja vastaavasta, koska en suositele tuollaista, siis burhausta jne

: Ylensä alussa takertelee tuo ohuilla väreillä blendaaminen, mutta kun jaksaa tarpeaksi kauan vääntää, niin se rupeaa onnistumaan. Suositelisin pintajänniteen kadotajaa ja kolinsky pensseleitä jos haluaa mukavuutta ja nopeutta lisätä. Pintajänniteen katoaminen meinaa sitä että ohutta maalia paljon helpompi levitellä, tämän pystyy tekemään esim sekotamalla ajaxia paletilla maaliin tai käyttämällä flow improveria. Kumpaakin kannattaa käyttää todella vähän, eli siis kannattaa tehä 1 purkki tota tavaraa ja siitä aina laittaa paletille sitä, itselläni on tippanokka purkki missä on about 1osa flow imprveria ja 5-10 osaa vettä. Flow improveri pullo 75ml maksaa jotain 5-10 euroa, tippa nokka pullo jotain 2E hobby pointissa, näitä saa myös ostettua netistä ja myöskin muilta ihmisiltä ketkä ovat tilanneet näitä

. Kolinsky pensselit voivat maksaa paljon ja vähän riipue mistä ostaa ,mutta niistä ei sen enempää.