mun äijii

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
soldier

mun äijii

Viesti Kirjoittaja soldier »

mun kuvat on täällä http://www.pbase.com/vp_90 lisää kuvia tulee kuha saan ostettuu ja maalattuu äijii lisää. :wink:
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Jos laittaisit kuvat kuitenkin VÄHÄN isompina että sais jotain selvääkin?
Sandman

Viesti Kirjoittaja Sandman »

Vaikea sanoa oikeen mitään kun kuvasta ei saa selville mitään muuta kuin että siellä seisoo joku IG Sentinel tai jokin sen tapainen.
soldier

laiton yhen vähä paremman kuvan sen näkee ku painaa tosta oikean puoleisesta kuvasta :wink:
Moriquendi

Viesti Kirjoittaja Moriquendi »

Tota tosta kuvasta on vaikee sanoo muuta kun että tosiaan ig:n sentinel näyttää olevan ja jotain vihreetä pinnassa. Ei millään pahalla.
Parempien kuvien jälkeen vois sanoo enemmänkin.
Olipa kerran pimentohaltia...
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Okei, lyhyt oppimäärä kuvien ottamiseen taitaa olla paikallaan.

1) raahaa paikalle kaikki asunnosta löytyvät irralliset valot.

2) kohdista kaikki valo figuun siten, että kaikki varjot katoavat. Kannattaa laittaa lamput figun ympärille useampiin suuntiin.

3) laita figun taakse valkoinen tulostinpaperi.

Ota kuvat riittävän läheltä, n. 20-30cm:n päästä. Ideana on saada figu kuvaan vähintään sen kokoisena kuin se oikeastikin on - mielellään isompanakin. Kun figu näkyy kuvassa vähintään luonnollisen kokoisena, siitä voi jo sanoakin jotain.

Lisäksi sotavasaran etusivun kautta pääsee artikkeliin nimeltä "miniatyyrifiguurien valokuvaaminen". Jo pelkän alkuosan lukeminen auttaa paljon.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
soldier

joo kitosta mä laitan tänään ne kuvat jos ehin :)
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

soldier kirjoitti:laiton yhen vähä paremman kuvan sen näkee ku painaa tosta oikean puoleisesta kuvasta :wink:
Söpö hiirimatto sulla.

Sen siitä erottaa.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
soldier

mä laitoin mun maaston kuvii ja niitäki tulee vielä lisää. :wink:
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Ihan hienoa maastoa, mutta vieläkin vähän pientä. Isompia kuvia kun sun figusi kuvat kuitenkin. Toi raunio oli aika hieno.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Et tainnut lukea sanaakaan mitä day kirjoitti ? :D, tosiaan kannattaa panostaa valokuvaukseen. Noista on nyt aika vaikea sanoa yhtään mitään, koska kuvat ovat niin epätarkoja, hienoja ne kyllä on, emmä muuta osaa sanoa :D. Ehkä liian turhan brushatuja sen vois pistää viel.

Maasto oli kyllä coolia, yksi asia ei ollut mun mieleen nääs toi base jossa puu oli (varmaankin vielä kesken se puu), niin sen reunat oli aika paljaita, tai siitä oli karissu flocki pois. Kannataisi vetää suihkepuolla vettä flockin päälle kun se on just liimattu, kanntais myös painella sitä siihen sitä flockia ku liima on vielä märkää, itse vedän aina välillä 2 kerrosta flockia, niin että saan varmasti kaikki kohdat. Kannattaa kuitenkin varoa sauma kohtia jos vetää 2 kerroksella, koska tuo joitenki kohtien paikkailu on yllätävän vaikeaa, eli jos laittaa uuden kerroksen, nin pistää mielummi koko roskaan sen, kun vain esim pariin pälveen, jolloin voi tulla sellasia ikäviä muhkuroita.

No joo se siitä :D, jos tulee parempia kuvia niin ihmiset osais kyl sanoa enemmänki, ja ehkä voisit enemmä kehityä maalaajana ja modellaajana, ku saisit asiallisempaa kommentia. Vielä lopuks että näytti tosi siistiltä toi dredi ja maasto WOW.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Figuista ei voi sanoa mitään, kun en saa kunnolla selvää. Maasto on aika siistiä. Mistä teit tuon oikeanpuoleisen?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

baretul kirjoitti:Et tainnut lukea sanaakaan mitä day kirjoitti ? :D, tosiaan kannattaa panostaa valokuvaukseen.
Äläs nyt; valaistus on jo aika hyvin kunnossa, pitäisi vain saada kamera vielä paljon lähemmäksi.

Verrattuna aikaisempiin kuviin noi uudet ovat jo ihan eri tasoa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
baretul

Hmm no lähinnä tota taustaa ja kameran asetelua meinasin :D. MJooh no kieltämättä hyvä valaistus tossa oli, mutta muuten en oikee tykänny :(.
Tusgor

Viesti Kirjoittaja Tusgor »

Niin ei edes tarvitse sanoa mitään kuvien laadusta. Se raunio oli aika hianon näkönen näin nopeasti katsottuna. Odottelemme parempia kuvia. :roll:
Hö.. Ei allekirjotusta
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Näyttää siltä että raunioni on löytänyt hyvän kodin. :)
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
baretul

Hmm tuotas joo siis tosissa tuo on sun vanha vai ?, eli siis olet tehnyt tuon itse.

Soldier varmaa olis hyvä idea sanoa että jos jokin noista ei ole sun tekemä :D, ainakin se ylensä ihmisillä ollut tapana, en minkään postaa jennifer haleyn ja cyrilin figureita laittamatta kommenttia, koska enhän periaateessa kieltänyt sitä että ne eivät ole minun. Tuokin maasto antoi sellaisen oletamuksen että se olisi Soldierin tekemä, jos asia on nyt näin :D. Muistaakseni aika paljolti kielettyä postailla täälä muitten tekeleitä, galleria säänöissä tais olla. Noh kai turhaa melua tyhjästä taas vaihteeks mun osalta :D.
soldier

joo mä unohin no ei kai se haittaa?no ainakin tiedätte sen nyt et mä en oo tehny sitä :wink:
baretul

No joo ei kai se varmasti mitään :D, ku tuli muutenki aiheesta ku tuo kääpiökuninkaan posti hämäs ku porukat luuli niitä sen tekemiksi, ja nyt oli tämä. Jokatapauksessa rakastan huomautelemista :D.
soldier

laitoin lisää kuvii maastost mut ne meni siihe keskimmäiseen osioon eli siihen inbox juttuun.eli painakaa siitä keskimmäisest nii näätte ne kuvat :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”