nurgle,khorne,slaanesh vai tzeentch?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jyrzzä

nurgle,khorne,slaanesh vai tzeentch?

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

nii eli mikä on paras mark?Ku en oikee osaa päättä et minkä ottaisin? :?

Haluat siis valita juuri parhaimman ? Ikävä tuottaa pettymys, mutta parasta merkkiä ei ole. Tai no, paras merkkihän on aina se mistä pitää eniten. Kaaosarmeija valitaan ehdottomasti fluffin perusteella, ja Kaaos tarjoaakin neljä varsin erilaista näkökulmaa härväämiseen. Valitse ehdottomasti se mikä houkuttelee eniten.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

No mitä on tulossa vastaan? Khorne on varsin mättöpainotteinen porukka eikä tykkää pelätä mitään. Nurgle on Fearia aiheuttavaa ja lisä woundia saa jostain markista. Nurgle siis ei myöskään pelkää mitään. Slaanesh on immuuni psykologialle joten ei pelkää mitään. Tzeench on Heavy magic ja ainoa joka pelkotestejä heittelee. Tzeench lordi on kunnon magi ja loistava lähitaistelija. Oletkos jakamatonta kaaosta ajatellut?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Nurgle
+Yksi haava lisää Heroille ja pelon aiheuttaminen ei ole koskaan pahitteeksi
+Hauska (tai no, miten sen nyt ottaa)
+Magic Lore yksi pelin parhaimmista
+/-Vaatii suhteellisen paljon kikkailua
-Merkki on ehkä turhan kallis
Kuten sanottu, Nurgle on jokseenkin kikkailua vaativa armeija.

Khorne
+Kunnon asenne
+Frenzy
+Chosen Knights of Khorne Lordin kera
-Frenzy
-Demonifigut ovat erittäin rumia
-Ei magiaa
Frenzy on hyvä, mutta joskus sen takia pitää olla erittäin ovela, koska vastustajan on helppo ohjata tyypit väärään paikkaan pieksämään.

Slaanesh
+IMO Figut ovat kauniita
+Magic Lore
+Nopeita yksikköjä (Daemonette Cavalry, Lord tai Hero Steed of Slaaneshilla)
+Psykologinen immuunius on kivaa
-Merkin hinta/laatu-suhde on alhainen
Slaanesh on... On... No, se nyt on vaan Slaanesh.

Tzeentch
+Figut ovat hienoja (varsinkin herra Magiakalkkuna ja Horrorit)
+Magic overkill
-Magic Lore on suurimmilta osin surkea
-Tzeentchin palvojat pelkäävät kaikkea, eli häviävät psykologiassa kaikille muille merkeille
Itse en pidä Tzeentchistä ollenkaan. Kehotan pysymään kaukana.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

pistetäänpä mun mielipidekin mukaan:

Nurgle
+Kuten sanottu ylimääräinen haava ja pelko ei ole pahitteeksi
+Kyllä se on hauska
+Vaatii suhteellisen paljon kikkailua, tästä minä tykkään
-Merkki on kyllä turhan kallis
-Mun mielestä magic lore on aika onnetonta
-Kaikki figut ovat extrarumia, jos et saa vanhoja Nurglefiguja elä pelaa

Khorne
+Kunnon asenne
+Frenzy
+Demonifigut ovat hienoja!
-Uusi Bloodthirsterin pää
-Ei magiaa

Slaanesh
+Nopeita yksikköjä (Daemonette Cavalry, Lord tai Hero Steed of Slaaneshilla)
+Psykologinen immuunius on kivaa
-En tykkää näistä yhtään :?

Tzeentch
+Magic overkill
+Nämä voivat taikoa lisää demoneja! Ikävä puute Nurglella, jonka Pestilent Wind ennen loi Plaguebearereja kentälle.
-Magic Lore on muuten surkea
-Tzeentchin palvojat pelkäävät kaikkea, eli häviävät psykologiassa kaikille muille merkeille
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Voi olla vähän off topic mutta kertokaapa miksi tzeentchin loitsut ovat huonoja.Omasta mielestäni ne ovat aivan mainioita.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Puolijohdediodi kirjoitti:pistetäänpä mun mielipidekin mukaan:

Tzeentch
+Magic overkill
+Nämä voivat taikoa lisää demoneja! Ikävä puute Nurglella, jonka Pestilent Wind ennen loi Plaguebearereja kentälle.
-Magic Lore on muuten surkea
+Eniten lentävää kamaa
+Kiva ja suht hyvä lore.

Tzeenchin lore on maailman eniten mielipiteitä jakava asia, mutta makunsa kullakin. Itse olen monesti voittanut pelin loren ansiosta juuri. Ainoa loitsu, josta en ole hyötynyt on ollut Violet Fire. Leadershipit ovat vaan niin hyviä nykyisin.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Lissää plussaa slaaneshiin
+Demoni prinssi ja Shagot lyö ekana
+Mä kerään niitä (tästä en oo varma onks se hyvä vai huono :roll: ).
+Kivat värit pinkit ja liilat
+ Halvin merkki, ei juokse fearia aiheuttavia vastaan heti karkuun.
+Nopea spawni
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
P

Viesti Kirjoittaja P »

Zymeth kirjoitti:
Puolijohdediodi kirjoitti:Ainoa loitsu, josta en ole hyötynyt on ollut Violet Fire. Leadershipit ovat vaan niin hyviä nykyisin.
Jaa... Eikös tää ole se taika kun characteri katoaa kaaos maailmaan palvomaan jotain pirua? Mulla meinaan kävi niin että elector countti katos pelin vikalla vuorolla ja muistaakseni hävisin koko pelin sen takia.

No joo sitten asiaan. Itselläni on 2000+ kokoinen empire armeija ja olen juuri alottamassa kaaoksen kerämistä. Ajattelin rakentaa Borek the Skullgathererin johtaman umpi Khorne armeijan. Suosittelen että valitset sen minkä pelityyli ja figut vaikuttavat mielestäsi hauskimmilta.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

_pekka_ kirjoitti:
Zymeth kirjoitti:
Puolijohdediodi kirjoitti:Ainoa loitsu, josta en ole hyötynyt on ollut Violet Fire. Leadershipit ovat vaan niin hyviä nykyisin.
Jaa... Eikös tää ole se taika kun characteri katoaa kaaos maailmaan palvomaan jotain pirua? Mulla meinaan kävi niin että elector countti katos pelin vikalla vuorolla ja muistaakseni hävisin koko pelin sen takia.
Kuulostaa tutulta. minulle on käynyt samoin.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Tälläisiä erimielisyyksiä tarkoitin juuri Tzeentchin loren aiheuttavan, vissiin se on vaan niin "cunning". :D
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Jyrzzä

joo toi tzeentch on ihan kiva ku on toi magicci juttu... ...mut toisaalta slaanesh on immuuni psykologialle.mut kaverini pelaa helffeillä ja ne on tunnetusti jouskarijengii...siks tzeentch on aika hyvä.en kyl syrjis nurgleekaa.mut se on saletti et khornee en ota(ei magiaa :( )
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

lord of waagh kirjoitti:mut kaverini pelaa helffeillä ja ne on tunnetusti jouskarijengii...
OT: Suurhaltioilla on tunnetusti pelin huonoimmat jousiampujat. Yhtä jousiampuja haltiaa vastaan saa neljä gobboa jousin. Ehkä se osuu vähän paremmin, mutta ei niin paljon paremmin. Goboilla niin ikään on pelin parhaat jousiampujat (piste/laatu suhteellaan). Tietysti salohaltiain pelaajat voivat olla erimieltä tuosta kunniapaikasta.
Jyrzzä

uhups juu maksaahan ne aika paljo tosiaan.enpä huomannu tota.mut niil archereilla on longbow(eikö?)
Bérníto

Viesti Kirjoittaja Bérníto »

Chaoksest o paras mark Khorne +1 attack ei oo huono juttu ollenkaan... Esim Chaos knights W/ mark of khorne=21 attack joka siis teurastaa lähes minkä vain mut jos liikkuu suojassa ja vastustaja tuo pienen ryhmän halpoja skirmisherejä chage moven päähän Khornelaisista on niitte pakko chargata ja mitäs sitte ku jollain kukkulalla on jättimäinen ryhmä archereita tai repeater bolt throwereita ni Khornet valmiina takas sinnen mistä tulikin :D
´´jos bérníto sanoa étta múchos cárlíco níín siná laittaa´´
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”