Saurus cold one

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Golem

Saurus cold one

Viesti Kirjoittaja Golem »

Tämmösen sain tossa maalattua ja ajettelin loputkin samalla tavalla maalata, mutta mitä kannattaisi vielä parannella(siis maalaustaitojen lisäksi)? http://www.pbase.com/golem/fb
Viimeksi muokannut Golem, Su 03.08.2003 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
blizard

Viesti Kirjoittaja blizard »

Ihan hyvän näköinen väri tuo sininen.
Omani olen maalannut DA greenillä ja camo green high light.
In An Hour Of Darkness A Blind Man Is The Best Guide.
In A Age Of Insanity Look To The Madman To Show The Way
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Tota todella hyvin maalattuja hahmoja niin tautki ku lizardmenit. Näen että oot aika paljolti korostanu valkoseen päin, yleensä ku näin tekee tulee mulle ainaki mielee sellanen eavy metal painting vuodelta 89 :D. Varmaa kannatais punasta korostaa esim oranssiin iha pikkase ja vetää aiva kulmat sitte esim blazing orange / blood red / bleached bone sekotuksella. Ja tota toho kannatais vaa vetää enemmä black linejä jonkinnäkönen sarjakuvamaisuus tuo selveyttä tollasiin peli hahmoihi :D. Kullan vois vielä maalata laittamalla punertavan tumman ruskean inkin toho kultaan ja sitte siitä overbrushaamalla tehä highlightit. Yleisesti ottaen olisit ehkä voinu tehä pikkasen "dramaattisempia" shadeuksia ja highligtejä (esim. siniseen regal blue ultramarine blue overbrush ja kulmat ice blue ultramarine blue mixillä.
Yleisesti ottaen kuiteski toi su hahmos o kyllä älyttömän siisti :D, varsinki base o just sellanen ku sen pitää olla.
Ps. nää o vaa mu mielipiteitä, jos olet tyytyväinen toho tollasenaan, niin eihä tota sit kannata rupee muuntelee, toi hahmo o kuiteski jo sellasta tasoa että 90% pelaajista kelpuuttais ton oitis pelihahmokseen.
Golem

Itsellekin muistuvat nuo nuoruus vuosien eavy metallit-mallia 89 (olin 3v.) :D Mutta ihan varteen otettavia ideoita nuo kyllä olivat ja varsinkin kulta osiin täytyykin jotain tuollaista koittaa, joten kiitos ja laitan lisää kuvia sitten kun saan noita vähän enemmän valmiiksi.

-Alivaltiosihteeri
Decrepify
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Decrepify »

melkein sama väriteema kuin mun coldoneilla. tosi hyvin maalattu
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Tosi hyvin maalattu! Jatka samaan malliin.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Heh en voinut olla huomaamatta, mutta oot selvälsti käynyt mun galleriassa. Minulla on samoilla väreillä maalattu cold one siellä. :D
on se niin väärin :wallbash
Golem

Joo oon käyny sun galleriassa ja ne tosiaan on aika saman näkösiä :D Mutta minkäs mahtaa kun maalasin 5th edikankin saurukset jo tolleen (vaikkei se niissä ihan yhtä hienolta näytäkään) en sitä väriteemaa kuitenkaan sulta siis lainannut vaikka ehditkin ensin.

-Alivaltiosihteeri
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ihan komia, itse vaihtaisin tuon cold onen johonkin muuhun hirviöön nimittäin se on niin pirun ruma modeli että :|
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Näyttää hyvältä, varsinkin tuon lizzun alla. itse kenties menisin ja maalaisin useampaa väriä coldoneen, vähän samaan tyyliin kuin army bookissa. Tosin tässä se voisi tehdä liian sotkuisen vaikutuksen. Ehkä bone whiteä vatsaan?
Golem

Kokeilin kyllä sitä vaaleaa vatsaa mutten vain jotenkin saanut sitä toimimaan, mutta kieltämättä noi on kyllä vähän yksivärisiä. Ja voisin tässä laittaa lisää kuviakin mutta kun tuo pbase on ottanut ja sulkenut itsensä :( tietääkö joku miten se homma oikeen menee kun siellähän lukee että se toimii 30 päivää ja tälleen, mutta mulla se ainakin toimi n. 6kk ja nyt yhtäkkiä otti ja kuoli?
EDIT: Noniin sainpas niitä kuvia sinne :D ,vaikka pitäis kyllä hommata uusi kamera, ei oo kovin paljoo pixeleitä eikä poxeleita.

-Alivaltiosihteeri
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Hyvin maalattu ei voi muuta sanoa! :D
Jänkäkoira

muute hieno mutta...

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Vähä o kyl ainaki paksun näköne maali....
voisit kokeilla ohentamista :)
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
puce

Viesti Kirjoittaja puce »

Minusta ei näytä yhtään liian paksulta tuo maali. Erittäin miellyttävästi maalattuja figuja.
They don't call me stupid for nothing!
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

baretul kirjoitti: toi hahmo o kuiteski jo sellasta tasoa että 90% pelaajista kelpuuttais ton oitis pelihahmokseen.
Eiköhän se kuiteski mene reilusti yli 90% jos Suomen hammeristeista katsotaan. Aivan mahtavan hienoja minun mielestä.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Grom Hardhammer kirjoitti:
baretul kirjoitti: toi hahmo o kuiteski jo sellasta tasoa että 90% pelaajista kelpuuttais ton oitis pelihahmokseen.
Eiköhän se kuiteski mene reilusti yli 90% jos Suomen hammeristeista katsotaan. Aivan mahtavan hienoja minun mielestä.
No sanotaanko sitte 97,4% ?
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Viis kuukautta vanha viesti ja neuvotaan ohentamaan maaleja jep...
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Joo-o, hienojahan nuo on. Ja kuten 'Bare' sanoki, baset on just semmosia kuin niiden pitääkin olla !!! Tulee mieleen semmonen 'viidakkotunnelma'... Kyl mä ainaki huolisin. :)
Work out, in case future happens.
Golem

baretul kirjoitti:
Grom Hardhammer kirjoitti:
No sanotaanko sitte 97,4% ?
No hyvä että saatiin tämäkin korjattua, olenkin viimeiset viisi kuukautta miettinyt, että "Vain 90%!". Joten kiitos että sieltä löytyi joku toinenkin joka huomasi tämän epäkohdan ja patisti baretulia korjaamaan röyhkeät väitteensä. :)

-Alivaltiosihteeri
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Oma mielipiteeni on myös se että maalit ovat melkoisen paksuja, varsinkin naamoissa. Vedellä kannattaa laimentaa maalejaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”