noh..huomasin ilokseni kuinka hieno idea on antaa lvl1 bray shamaanille the Goretooth magic itemi..täähän on ihan tappaja sitten..mutta semmonen hullu rage gor figu joka näyttäis enemmän karhulta kun vuohelta olis hieno...löytyiskö keltään mitään konversio ideaa muista figuista tai joku figu http://www.solegends.com :ista kenties?
-kiitos
The Goretooth figu
The Goretooth figu
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
EDIT: tyhmä linkki poistettu
Tuossahan olisi tuo Beorg Bearstruck , jota ainakin itse nyt ajattelin em. shamaanina käyttää. Eipä tullut ennen edes oikein mieleen että tuokin figu löytyy.. kiitos muistutuksesta!
EDIT:Copy/pastea Googleen: Beorg Bearstruck ja ihaile löytämiäsi kuvia. Kyseessä on siis tämä Dogs of War/Regiment of Renown porukan nimeltä Bearmen of Urslo johtohahmo.
Tuossahan olisi tuo Beorg Bearstruck , jota ainakin itse nyt ajattelin em. shamaanina käyttää. Eipä tullut ennen edes oikein mieleen että tuokin figu löytyy.. kiitos muistutuksesta!
EDIT:Copy/pastea Googleen: Beorg Bearstruck ja ihaile löytämiäsi kuvia. Kyseessä on siis tämä Dogs of War/Regiment of Renown porukan nimeltä Bearmen of Urslo johtohahmo.
Viimeksi muokannut Väkipyörä, La 08.11.2003 23:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Jostain syystä kaikki nykybeastmenit ovat pukkimaisia mutta vanhoina hyvinä aikoina oli beastmenejä jos jonkinlaisia. Miksei yksi ihmiskarhu mahtuisi mukaan? Bray-staffiahan tuolle ei oikein voi konvertoida, itse ajattelin additional hand weaponia vaikka sekin on turha karhumuodossa. (Jos oikein hassulle päälle alkaisi voisi tehdä vaikkapa ungorista pikkushamaanin (letit täytyisi kuitenkin löytyä, kuten Beorgin figulta) ja vaihtaisi Beorgin karhufigun pöydälle aina kun loitsu on päällä..
)
Mikä ei tapa, ärsyttää!