Dogs of Waria Mail Orderista? Ja vähän muuta.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Rokottaja

Dogs of Waria Mail Orderista? Ja vähän muuta.

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Niin. Näille ei ole Online Storessa osiota. Eikä myöskään Regiments of Renownille (Cursed Comppany jne.).
En minä figuista niinkään ole kiinnostunut, bitzeistä enemmänkin.

Jostain syystä kaikilla figuilla ei edes ole Components-osiota (Tuskgor Charriot). Tyhmää.

Ja näitä saada tilata nimenomaan GWeeltä, koska teen ostokseni Helsingin GWeen kautta.
jullevi
Valvoja

Re: Dogs of Waria Mail Orderista? Ja vähän muuta.

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Teurastaja kirjoitti:Niin. Näille ei ole Online Storessa osiota. Eikä myöskään Regiments of Renownille (Cursed Comppany jne.).
Niille ei ole osiota (ehkä siksi että ne eivät ole hyllytavaraa), mutta kaikki DoW ja RoR figut kyllä löytyvät searchilla.

Teurastaja kirjoitti:En minä figuista niinkään ole kiinnostunut, bitzeistä enemmänkin.

Jostain syystä kaikilla figuilla ei edes ole Components-osiota (Tuskgor Charriot). Tyhmää.

Ei olekaan, mutta searchilla löytyy ainakin pukkichariotin kaikki palat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tuhatkauno

Viesti Kirjoittaja Tuhatkauno »

GW:n liikkeessä todennäköisesti on suht hyvä kataloogi, jossa koodit näkyvät. Eli paikanpäälle ja kyselemään. Silloin tuo tuotteiden valikoiminen voi tietenkin viedä kotvasen aikaa, mutta työntekijät todennäköisesti auttavat jos voivat.

Sitten mainos:

Helsingin Fantasiapeleissäkin on vielä joitain jäljellä. Tuotehaulla löysin itse reilun tusinan verran DoW tuotteita.
Tuhatkauno
"If Slaanesh is the God/Goddess of Lust, Why Tzeentch has Thousand Sons?"
templar

Viesti Kirjoittaja templar »

Ajattelin, että kyllä tämä ainakin hiukan sivuaa keskustelun aihetta. Minä olen ajaatellut tehdä DoW armeijan käyttämättä GW:n DoW figuja. Tekisin armeijan siis lähes kokonaan miksaamalla muiden yksiköitten osia ja green stuffia hyödyntämällä.
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost.
Mathaijas

Viesti Kirjoittaja Mathaijas »

Kyllä sitä saa semmosen väsättyä Templar. Norse Marauderssit Chaos Maraudersseista, Heavy Cavarly tietenkin Empiren knighteista, Scoutteja tulevista Bretonnian jousimiehistä, Muovisist men-at-armseista hieman väsäämällä pitkä keihäskavereita, kääpiöt (arvaappa mistä?), Characterit mordheimin figuista ja ehkä Empiren tykit.
Näistä saattaisin itse ruveta väsäämään.
Sanokaa mitä sanotte, minä olen oikeassa... Luullakseni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”