Ensimmäinen maalaamasi miniatyyri?
-
Phoenix_fx
-
neromaiste
- Viesti:
-
Lord of Darkness
Kyllähän se oli Faban maalisetissä tulleet bowmenit. Toisaalta maalasin kaksi ukkoa kerralla, joten ekaa figua ei virallisesti ole, tai se on jaettu ensimmäinen sija.
Sikäli olen ylpeä figusta, että se on komeampi, kuin pikkuveljen nykyiset bowmenit.
Kuvasta saattaisi erottaa kaikki varjostukset ja valotukset joita värkkäsin parissa tunnissa.
en häpeä vieläkään
Sikäli olen ylpeä figusta, että se on komeampi, kuin pikkuveljen nykyiset bowmenit.
Kuvasta saattaisi erottaa kaikki varjostukset ja valotukset joita värkkäsin parissa tunnissa.
en häpeä vieläkään
NEVER fear to use the biggest gun. At liberum
- Teonanacatl
Meitsin eka oli 3rd ed Land Speeder, jonka olin konvertannu kaaokselle... Tämä siis ennen kuin olin edes ostanu kolmosedikan sääntökirjaa puhumattakaan mistään codexista! Sitä ennen pelejä vaan serkkupojan vanhoil hammereil, joita kadehdin yhä vaiks miäs on myyny ne jo pois *kyynel*.
Tuli muuten hieno: On niinku olevinaan BA:den korruptoitunu speederi, kuskilla on letti tehty vanhasta sudista ja melta-ampujalla on 'zerkkerin kroppa ja kypärä. Luonnollisesti Black Legionin väreissä muuten. Ja kiitos ajoneuvojentekosääntöjen nyt myös käytettävissä... Katotaan jos sais joskus kuvan.
Tuli muuten hieno: On niinku olevinaan BA:den korruptoitunu speederi, kuskilla on letti tehty vanhasta sudista ja melta-ampujalla on 'zerkkerin kroppa ja kypärä. Luonnollisesti Black Legionin väreissä muuten. Ja kiitos ajoneuvojentekosääntöjen nyt myös käytettävissä... Katotaan jos sais joskus kuvan.
Strenght through firepower through hartred through disillusion
-
Archon Everhate
- Viesti:
- I.C. Wiener
- Viesti: