Rypäle panos?
Rypäle panos?
Empiren great cannon voi ampua tuollaisen rypäle paukun. Onkos se hyvä? Voiko silti ampua vielä norm. paukkuja?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
ns. Grape shot on tietääkseni tavallinen tuli template laitettuna tykin suuhun. Vaurio on kuten tavallisesti. koskevia osuu 4+ ja kokonaan alla automaatisesti, vaurio st3 -1armoursave. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tykki voi valita kumman ampuu ja voi ampua tänkin jälkeen seuraavalla vuorolla kumman lystää.
Tykki voi valita kumman ampuu ja voi ampua tänkin jälkeen seuraavalla vuorolla kumman lystää.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Amazing Slug
Täysin väärässä olet.Antrax kirjoitti:ns. Grape shot on tietääkseni tavallinen tuli template laitettuna tykin suuhun. Vaurio on kuten tavallisesti. koskevia osuu 4+ ja kokonaan alla automaatisesti, vaurio st3 -1armoursave. Korjatkaa jos olen väärässä.
Grapeshotilla voit pelleillä olevasi hellblaster pitkällä kantamalla, paitsi että shotteja tulee vain 1 noppa ja sitä ei puoliteta. Ja kantama on vain 8".
Eli target unit saa artillery dicen cerran str 4 ap shotteja.
Samalla vuorolla ei tietystikään, mutta jatkossa päätät ihan normaalisti; grapeshot tai normaali kuula.Guardsman kirjoitti:Voiko silti ampua vielä norm. paukkuja?
-J
Koska nyt tuossa on kaksi erilaista versiota niin pieni selvennys.
Antraxin selittämä sääntö pätee vanhaan Grapeshottiin, mikä löytyy sääntökirjasta.
Amazing Slugi kertoi uuden version joka ilmestyi joskus White Dwarfissa ja mikä on nykyään se virallinen Grapeshot.
Ja kanuuna siis voi ampua tavallisen kuulan tai Grapeshotin aivan vapaasti, mutta ei samalla vuorolla.
Antraxin selittämä sääntö pätee vanhaan Grapeshottiin, mikä löytyy sääntökirjasta.
Amazing Slugi kertoi uuden version joka ilmestyi joskus White Dwarfissa ja mikä on nykyään se virallinen Grapeshot.
Ja kanuuna siis voi ampua tavallisen kuulan tai Grapeshotin aivan vapaasti, mutta ei samalla vuorolla.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Warhammer Annual 2002 ja Warhammer Chroniclesit 2003 ja 2004. Mutta tuo uusin taitaa sisältää kaikki erratat, joten et välttämättä tarvitse vanhempia (vanhempien erratat löytyy myös gw:n sivuilta).Guardsman kirjoitti:Onko FB:stä mitään 40k:n Chapter Aproved -kirjasta vastaavaa tuotetta?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Cannonball
Nyt on niin, etten tajua mitä mitä te solkotatte, mutta tässä teille oikeat grapeshotin säännöt (selaa sääntökirjaa)... (selaa sääntökirjaa)...
löytyi! Siis jokainen jota templatti vaan hipaseekin saa osuman strength 4 ja armour piercing. Siinä! olettekkö tyytyväisiä? tajuatteko? en taida itsekkään...
Mutta näin se on!
löytyi! Siis jokainen jota templatti vaan hipaseekin saa osuman strength 4 ja armour piercing. Siinä! olettekkö tyytyväisiä? tajuatteko? en taida itsekkään...
Mutta näin se on!
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Nyt on niin ettet itse tajua mitään, Cannonball.
Ensinnäkin miksi taas piti kaksi kuukautta vanha viesti mennä kaivamaan haudastaan...
Ja Grapeshot on nykyään tuo Annualissa/Croniclessa ilmestynyt, minkä minä ja muutama muu jo mainitsi (Range 8", S4 AP, Artillery dicen verran osumia).
Sääntökirjassa oleva on vanhentunut, ainakin virallisia sääntöjä käyttäville.
Ensinnäkin miksi taas piti kaksi kuukautta vanha viesti mennä kaivamaan haudastaan...
Ja Grapeshot on nykyään tuo Annualissa/Croniclessa ilmestynyt, minkä minä ja muutama muu jo mainitsi (Range 8", S4 AP, Artillery dicen verran osumia).
Sääntökirjassa oleva on vanhentunut, ainakin virallisia sääntöjä käyttäville.
Nopat ja Taktiikka Ry
Koska sääntöihin on tulllut muutos/korjaus lienee paikallaa julkaista muutos/korjaus. Sama pätkä löytynee GW-webbisivulta.
-PinegulfCronicles 2004 sivu 123 kirjoitti:
Page 122 (Grapshot)- Replace paragraph with:
Grapeshot
Instead of firing a normal shot, cannon crew can opt to fire grapeshot instead. Normal targeting rules apply. Grapeshot has a range of 8". If in range, the target suffers a number of hits equal to the roll of an artillery dice, resolved at strenght 4, with a -2 armour save modifier. Misfire may occure as described below.
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Sekoitin asian kun olen Empire pelaajana tottunut muistamaan että se Grapeshot on yhtä kuin Handgun teholtaan.Grond kirjoitti: Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa? Sotakoneilla ei ole vieläkään Armour Piercing -sääntöä, se on puhtaasti ampuma-aseiden ominaisuus.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mä tykkäsin tuosta vanhasta rypäleestä. Sain sillä kerran tapettua kolme viidestä haltiaratsumiehestä, jotka pääsi vaarallisen lähelle.
Scientific progress goes 'Boink'
Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
Vieraile myös osoitteessa
http://legion.gibbering.net/misterx/troutwar.php?s=Arde
Ja miksihän tuo temppu ei uusitulla säännöllä toimisi? Rune of Forging on kova sana uuden grapeshotin kanssa.Maximus kirjoitti:Mä tykkäsin tuosta vanhasta rypäleestä. Sain sillä kerran tapettua kolme viidestä haltiaratsumiehestä, jotka pääsi vaarallisen lähelle.
-Älä poika wareta!
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.
-en mää wareta. mää vaan varmuuskopioin netin. jos se vaikka hajoo.