GW maalien kemikaalit
GW maalien kemikaalit
elikkä onko noisssa citadelin maaleissa joitain allergiaa "kehittävää" kemikaalia/ ainetta?
onko kukaan muu huomannut mitään allergia oireita nuhaa, yskää yms.
itsellä on lievä kemikaali allergia ja tulipa vaan mieleen! en itse ole viellä huomannut mitään...
(oiskohan tää kuulunut maalaus/konverttaus/maiseman teko osioon?)
onko kukaan muu huomannut mitään allergia oireita nuhaa, yskää yms.
itsellä on lievä kemikaali allergia ja tulipa vaan mieleen! en itse ole viellä huomannut mitään...
(oiskohan tää kuulunut maalaus/konverttaus/maiseman teko osioon?)
päivä kerrallaan...
Mutta entä jos sellasta joutuu paljonki veren kiertoon? Kun minä ainakin olen pistänyt tässä vuosien mittaan useitakin purkillisia kaaoksen mustuutta suoraan suoneen, jos tottapuhutaan... Kun uskon että se parantaa noppatuuriani ja järjenkäyttöäni pelatessani kaaoksella, kun Khorne antaa voimaa minulle sen maalin kautta. Olen tottavie operaatioiden jälkeen tuntenut itseni vähän sekavaksi, liekö se sitä etten ole vielä valmis ottamaan Khornen pyhyyttä itseeni... 
...ja vielä näin ettei kukaan kukkahattutäti vedä hernettä nenään, niin tuo oli vitsi, en pyri ruumiillistumaan Warhammer pelimaailman demoniksi piikittämällä itseeni Games-workshopin tuottamaa mustaa mattamaalia.
Ja itse aiheeseen. (
) En usko GW:n käyttävän näissä mitään ihmeempiä aineita. Tosin, kun minulta on joskus mennyt vähän chainmailia kädelle, niin sitä kohtaa on kirveltänyt aina jonkin verran. Tosin en sitten tiedä, saatan kuvitella vain. Mutta ei niistä mitään allergioita tule, kun ei niissä ole mitään aineitakaan jotka haihtuisivat pois. Vesiliukoisia kun ovat.
...ja vielä näin ettei kukaan kukkahattutäti vedä hernettä nenään, niin tuo oli vitsi, en pyri ruumiillistumaan Warhammer pelimaailman demoniksi piikittämällä itseeni Games-workshopin tuottamaa mustaa mattamaalia.
Ja itse aiheeseen. (
Kyllä kenen tahansa pitäisi tajuta, että jos niitä maaleja syö, ei se ainakaan hyvää tee - mutta toisaalta, ei kukaan ainakaan todistettavasti ole pensselin imeskelemiseen kuollut 
Tietääkö kukaan, miten myrkyllisiä metallimaalit ovat verrattuna normaaleihin? Näppituntumalta veikkaisin metalleja tappavammiksi, mutten minä oikeasti tiedä.
Tietääkö kukaan, miten myrkyllisiä metallimaalit ovat verrattuna normaaleihin? Näppituntumalta veikkaisin metalleja tappavammiksi, mutten minä oikeasti tiedä.
-
baretul
Empä tarkalleen tiedä, mutta se ohut hile mitä niissä maaleissa on, on alumiini hilettä. Ei varmaankaan ole mitään kovin tervellistä saada jotain ylim. metallia ruoansulatukseen.Taarne kirjoitti:Tietääkö kukaan, miten myrkyllisiä metallimaalit ovat verrattuna normaaleihin? Näppituntumalta veikkaisin metalleja tappavammiksi, mutten minä oikeasti tiedä.
Mä kyllä varoittaisin teitä. Se että olette syöneet purkkitolkulla maalia ja selvinneet tai muuta tyhmää ei tarkoita että se maali olisi hyväksi. Mitäs sitten kun teillä on vuosien päästä joku kasvain mahassa tai ootte impotentteja tai muuta. Joo, niin tuskin käy, mutta tollainen hälläväliä-asenne ei tunnu kovin fiksulta varsinkaan kun kukaan ei tiettävästi pidä maalin mausta.
And they wonder how he dealt with stress so well..