Whfb: Beastman, minotaur, skaven, orcs, snotlings, troll...
Whfb: Beastman, minotaur, skaven, orcs, snotlings, troll...
http://www.pbase.com/olli_k/whfb
Siellä on kuvia.
Pienen kuvaussession tulokset on tuolla nähtävissä.
Jotain noita oon ehkä postaillu tänne ennenkin, vaan ehkä ne
on nyt tällä kertaa parempi laatusia..
-kiitos
Siellä on kuvia.
Pienen kuvaussession tulokset on tuolla nähtävissä.
Jotain noita oon ehkä postaillu tänne ennenkin, vaan ehkä ne
on nyt tällä kertaa parempi laatusia..
-kiitos
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Ihan näyttäviä figuja. Pinkki sopii yllättävän hyvin beastmanien väriksi. Tuo snotlingien idea on aika hyvä, laittaa kivia, puita yms. niihin beisseihin. Skarsnikin figua en ole ennen nähnytkään. Tuostahan saisi loistavan NG shamaanin.
Jossakin on sen verran miestä, että kehtaa mennä turnaukseen pinkiksi maalatulla beastman armeijalla. Tai sitten Slaanesh on alkanut korruptoida Suomen figupelaajia.Nippe kirjoitti:Mutta minkä takia kaikki maalaa nykysin ukkonsa vaaleenpunasella?
Se ei ole kovinkaan käytännöllinen/edustava väri saati sit kaunis.
Viimeksi muokannut Ropetus, Ma 12.01.2004 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nii just mikä villitys tää nyt on? itellänikin on vaaleenpunanen armeija tekeillä, eikä oo keltään matkittu. Pinkit gobbot, pinkit beastmenit, pinkki nurgle-lordi, kaikki suunnilleen samaan aikaa vielä silleen ettei oikein voi keltään matkia, mikä tätä ennen niin värikästä maailmaa vaivaa?Nippe kirjoitti: Mutta minkä takia kaikki maalaa nykysin ukkonsa vaaleenpunasella?
Harmittaa kun miun pinkit taut ei oo enää niin omaperäisiä
[/ot]
Hmmh, no noi nyt on vähintään hienoja pelifiguja, kyllä niilla varmaan täydet maalauspisteet irtoo turnauksesta kuin turnauksesta. (paitsi ehkä sillä mustan hukan systeemillä, ellet oo noille jotai taustatarinaaki tehny)
aika monessa kuvassa oli liian vähän valoa?
Voi teitä...Slaanesh petojahan minä maalaan ja mielestäni slaaneshilla on vain 2 eri väri mahdollisuutta: warlock purple ja violetti..valitsin warlock purplen. warlock purplea kun sekottaa skull whiten kanssa niin lopputulos on enemmän tai vähemmän vaaleanpunainen. Ja huomakkaa että olisin voinut tehdä kaikille pedoille tuommoisen pale skinin kuten shamaanilla vaan en tehnyt..koska se ei näytä sitten enää yhtään petomaiselta (pinkkikö sitten näyttää?
)
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Se ei mitään haittaa jos maalaa Slaanesh-armyn pinkillä, muttä ku kaikki muut !!! Alkaa mennä into oman slaanesh-armyn keräämisessä...Drgon kirjoitti:Voi teitä...Slaanesh petojahan minä maalaan ja mielestäni slaaneshilla on vain 2 eri väri mahdollisuutta: warlock purple ja violetti..valitsin warlock purplen. warlock purplea kun sekottaa skull whiten kanssa niin lopputulos on enemmän tai vähemmän vaaleanpunainen. Ja huomakkaa että olisin voinut tehdä kaikille pedoille tuommoisen pale skinin kuten shamaanilla vaan en tehnyt..koska se ei näytä sitten enää yhtään petomaiselta (pinkkikö sitten näyttää?)
Lopettakaa Pyhäinhäväistys !!!!!!!!!!!!!!!!!
Work out, in case future happens.
Minä olen juuri ajatellutkin tuota vaalean sinistä uuteen Beast of Chaos armeijaan... Koska aloitin niillä vasta lauantaina kun sain ensimmäiset ukkoni.. Offtopic!Balrog kirjoitti:kyllä minäkin noista pidän...
mutta jättäkää seuraavat tuo vaaleanpunainen pois!!!
alkaa kyllästyyn...
kehittäkää uus väri= vaaleansininenkin voisi olla vaihtelua!!!
No ei sekään oo mitään uutta (ei pahalla)... Sehän on yksi Tzeentchin väreistä.Balrog kirjoitti:kyllä minäkin noista pidän...
mutta jättäkää seuraavat tuo vaaleanpunainen pois!!!
alkaa kyllästyyn...
kehittäkää uus väri= vaaleansininenkin voisi olla vaihtelua!!!
Work out, in case future happens.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja