Nyt kuitenkin TAR:in tultua (bikerit saavat ampua ja assaultoida eri kohteita, toisin kuin monet muut) TVR:n ollessa tulossa (rushi heikkenee) haluaisin kysyä teiltä muilta tässä threadissä, josko moottoripyörämarineiden (niin lojalisti kuin kaaos) aika olisi kenties nyt jo koittanut?
Kerään kaaosta, joten keskityn itse niihin; omana mielipiteenäni sanoisin, että hinnasta huolimatta voisin kuvitella chaos bikereille olevan jo jotain käyttöä - olen tässä leikitellyt sellaisella idealla, että yhdistäisi Mark of Slaaneshin, Aspan fistillä, Furious Chargen, Sonic Blasterit ja Doom Sirenit (4x heavy 3 st4 ap5 24" +12" + flamer) paljon ampuvaksi ja lujaa lyöväksi unitiksi. Tosin laskettuani hinnan tälle unitille pääsin hulppeaan 250 pointsiin, mikä tuntuu olevan hieman liikaa vain viiden/ kuuden miehen squadille, joka tuhoaa lähinnä pehmeitä kohteita (sillähän nyt saa jo lantikankin).
Tosin vain kolmen miehen unitteina ilman markkia ja aspaa päästään vain hieman yli sataseen vaikka kahdella special weaponilla + tank huntersila, tässä olisi kenties enemmän järkeä? Unitti ajaisi tankkien viereen, ampuisi meltat ja menisi closikseen sitomaan unitteja jne - suhteellisen halvalla vieläpä. Tai jos käyttäisi vielä vaikka luutnanttia ja irroittaisi sen sitten sopivassa välissä sitomaan vielä toista unittia ja ampumaan toista tankkia.
Entäs chosen bikerit? En itse uskalla edes pohtia, kun tietää, että hinta on kuitenkin kohtuuton
Demoneitakin voisi näihin biker unitteihin kenties yhdistää mukavasti, onko kokemusta, ideoita?
Lordillehan nyt voi yleensä törkätä sen biken alle, lienee tosin noin keskimäärin fiksumpaa käyttää daemonic flightia, vai kuinka?
Mutta mielipiteitä kaivataan, onko bikereitä yleensäkään mahdollista käyttää niin että niistä saa hintansa takaisin - vai onko star cannoneiden / ordanance lättyjen ja plasma cannonien uhka vielä liian suuri? Onko taktiikoita millä bikerit saisivat kestämään paremmin / tekemään enemmän?
Vai onko ne ihan oikeesti niin huonoja kuin väitetään?