Night Goblin testikappale, eturänkki lisätty.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Stratosphere kirjoitti:Nojaa ..... kyl se aika tavallisen goblinin iholta (mun mielestä) näyttää.
Mun mielestä se olis saanu olla vähän ruskeempi ku toi on nyt, mut ihan hieno se noinki on ..... :)
No iho meni näin: Mustan, Bestial brownin ja gobbo greenin sekoitus (hoituu scorched brownin ja camo greenin sekoituksella, ei tähän hätään löytynyt). Lisää vihreää ja ruskeeta. Kun maali on n. camo greenin sävyinen, lyödään bubonic brownia peliin. Tämän jälkeen vihreää ja ruskeaa inkkiä, kevyt brushi rotting fleshillä ja vielä vihreä+ruskea ink. Tadaa.

Mielestäni ei aivan perinteinen iho, mutta makuasioista ei voi kiistellä. Niin.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

peehoo kirjoitti:
Stratosphere kirjoitti:Nojaa ..... kyl se aika tavallisen goblinin iholta (mun mielestä) näyttää.
Mun mielestä se olis saanu olla vähän ruskeempi ku toi on nyt, mut ihan hieno se noinki on ..... :)
No iho meni näin: Mustan, Bestial brownin ja gobbo greenin sekoitus (hoituu scorched brownin ja camo greenin sekoituksella, ei tähän hätään löytynyt). Lisää vihreää ja ruskeeta. Kun maali on n. camo greenin sävyinen, lyödään bubonic brownia peliin. Tämän jälkeen vihreää ja ruskeaa inkkiä, kevyt brushi rotting fleshillä ja vielä vihreä+ruskea ink. Tadaa.

Mielestäni ei aivan perinteinen iho, mutta makuasioista ei voi kiistellä. Niin.
No joo, taidan perua puheeni :D
Noista kuvista ei (ainakaan mä :D ) saa oikeen selvää :(
IRL toi iho näyttää paremmalta, ku kuvissa.
Pyydän syvästi anteeksi.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Älä turhaan pyytele anteeksi. Onhan se hyvä päästää oman mielipiteensä ilmoille.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Trollkin

Viesti Kirjoittaja Trollkin »

Hieno koppo o
Ei voi muuta sanoa, jatka vaa samaan malliin...
Mielipiteet nimittäin ovat kuin persereikä, jokaisella on oma, ja jonkun toisen mielestä se haisee¨:D
Mutta nevertheless, erittäin hieno gobbo
Ei näe mitä edess' on kun kuu jo peitti auringon
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Joo olen siis lisännyt eturänkin tuonne. Jos jaksaa vielä kommentoida, niin siitä vaan.
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Oikein hyvältä näyttää, mutta varsinkin kuvan edestäpäin olisi kentien voinut ottaa lähempääkin? En sitten tiedä, kun on se digivideomikäliekamera.

Lipussa olisin tykännyt enemmän, jos silmät olisivat "hohtaneet", eli valkoinen olisi pehmeästi blendautunut mustaan. Mutta tämä on pikkuseikka.

Mäkin lähden maalaamaan, jee.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Vau .. jee toi eturänkki on ihan must nähä livenä ... näyttää kuvissa pelikelvolliselta!! Good job.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Krieger

Viesti Kirjoittaja Krieger »

jep, hienoja on...jaksa viä maalata kaikki...hmmm...MONTA gobboas noi niin se on jämpti!
Aye, mi' lad
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Vieläki ihan sikahienoja ! :)
Onko nuo goppojen selät oikeasti sinisiä vai johtuuko se kuvista (tai minusta) ?
Work out, in case future happens.
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Nuohan on erittäin hienoja. En ymmärrä miten joku voi maalata tollasenkin lipun. NO can do. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”