Kuinka usein rikot kalliita figujasi?
Kuinka usein rikot kalliita figujasi?
Meneekö teillä usein figut rikki.
Itse olen aika kömpelö ja rikon tiputtelen figujani tämän tästä. Stegadonin toinen tiputus oli jo paha juttu.
Itse olen aika kömpelö ja rikon tiputtelen figujani tämän tästä. Stegadonin toinen tiputus oli jo paha juttu.
Kalliita figuja osaan vielä sen verran varoa, Ettei niitä hajoa kovin usein. Mutta kun pääsee käsiksi perusmosuihin niin niitä tippuu sellasta kyytiä että heikompia hirvittää...( ja figujen omista maksuttaa liiman jos en murjo omiani)
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
No eipä nyt silleen ole omasta toimesta mennyt mäsäksi, mutta...
- Eräät tuttujen ipanat (vissiin 4 ja 7 vuotiaat) rymisti kylään ja tottahan toki hammerit houkutti. Olin just silloin salibandytreeneissä kun lapsoset saapuivat, enkä (perhana!:() muistanut jemmata äijiä. Tulos: rikkinäisiä koppoja, boarin torahammas irti, maalia lohjennut...
- Porvoon taannoisen maalauskisan figuja en päässyt hakemaan, joten laitoin Banskun ja Nightwishin asialle. En nyt oikein tarkkaa muista, miten ja miksi greenstuffia oli lohkeillut aimo palat, samoin kuin maalia. Taisi päällepäätteeksi irrota vielä basestakin.
Jos jotain haluaa tehdä kunnolla, se täytyy tehdä itse!
- Eräät tuttujen ipanat (vissiin 4 ja 7 vuotiaat) rymisti kylään ja tottahan toki hammerit houkutti. Olin just silloin salibandytreeneissä kun lapsoset saapuivat, enkä (perhana!:() muistanut jemmata äijiä. Tulos: rikkinäisiä koppoja, boarin torahammas irti, maalia lohjennut...
- Porvoon taannoisen maalauskisan figuja en päässyt hakemaan, joten laitoin Banskun ja Nightwishin asialle. En nyt oikein tarkkaa muista, miten ja miksi greenstuffia oli lohkeillut aimo palat, samoin kuin maalia. Taisi päällepäätteeksi irrota vielä basestakin.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Argh, liiankin tuttu ongelma tuo figujen hajoaminen.
Useimmiten maalatessa se vain "lipsahtaa" kädestä ja tippuu lattialle... se figun tippumisaika tuntuu silloin vielä oiken tuskallisen pitkältä kun sitten lopulta kuuluu se *kräks!
Oon tiputtanu varmaan jokaisen silver helmini kerran ja hutaissut pelatessani kädellä tuon standard bearerin heikon lipun irti varmaan 4 kertaa... Myös olen lattialle humpsauttanut sekä maagin että commanderin, ei mitään pahempaa kuin maagista maalit lohkeili aika ikävästi ja miekka vääntyi, komentajasta lähti kilpi irti ja siitäkin maaleja lohkeile, ikävä sitten yrittää niitä siihen takaisin maalailla.
Voi kun ton ongelman vois jotenkin eliminoida, muttakun se ei minulta onnistu
Useimmiten maalatessa se vain "lipsahtaa" kädestä ja tippuu lattialle... se figun tippumisaika tuntuu silloin vielä oiken tuskallisen pitkältä kun sitten lopulta kuuluu se *kräks!
Oon tiputtanu varmaan jokaisen silver helmini kerran ja hutaissut pelatessani kädellä tuon standard bearerin heikon lipun irti varmaan 4 kertaa... Myös olen lattialle humpsauttanut sekä maagin että commanderin, ei mitään pahempaa kuin maagista maalit lohkeili aika ikävästi ja miekka vääntyi, komentajasta lähti kilpi irti ja siitäkin maaleja lohkeile, ikävä sitten yrittää niitä siihen takaisin maalailla.
Voi kun ton ongelman vois jotenkin eliminoida, muttakun se ei minulta onnistu
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
-Archangel Tyrael, Diablo II
Siis, siis...menin sanattomaksi.peehoo kirjoitti:No eipä nyt silleen ole omasta toimesta mennyt mäsäksi, mutta...
Kuvitteletko sen olevan helppo tehtävä, kun päälle kymmenen örkkiä riehuu pienellä alustalla (=diorama), pitää kantaa vielä paria figua (pomo) ja tuhatsivuista kirjaa?
Ja vaihteeksi asiaan: Joskus pari figua on sattunut putoamaan ja pari osaa on saattanut irrota, mutta sen kauheampaa ei ole (vielä) tapahtunut.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Kyllä sitä aina välillä tiputtelee noita figuja lattialle, tai ottaa osumaa kuljetuksen aika. Mutta noissa yleensä irronnut vain liimasaumat.
Kerran tosin tippui yksi vet. sgt. marineista (semmoinen jolla oli bionic käsi ja sahamiekka siinä) ja napsautti käden kyynärpään kohilta irti.
Eli loppu tuloksena, aina jokunen esim. kuljetuksessa irtoaa liimasaumoista eri osiin. Harvemmin suorrannaisesti itse ukko hajoaa.
Kerran tosin tippui yksi vet. sgt. marineista (semmoinen jolla oli bionic käsi ja sahamiekka siinä) ja napsautti käden kyynärpään kohilta irti.
Eli loppu tuloksena, aina jokunen esim. kuljetuksessa irtoaa liimasaumoista eri osiin. Harvemmin suorrannaisesti itse ukko hajoaa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
No olkoon, vahinkoja sattuu.Bansku kirjoitti:Siis, siis...menin sanattomaksi.peehoo kirjoitti:No eipä nyt silleen ole omasta toimesta mennyt mäsäksi, mutta...
Kuvitteletko sen olevan helppo tehtävä, kun päälle kymmenen örkkiä riehuu pienellä alustalla (=diorama), pitää kantaa vielä paria figua (pomo) ja tuhatsivuista kirjaa?(<--eka hymiö pitkään aikaan)
Ja vaihteeksi asiaan: Joskus pari figua on sattunut putoamaan ja pari osaa on saattanut irrota, mutta sen kauheampaa ei ole (vielä) tapahtunut.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
The Scientist
Kerran tiputin kuljetuslaatikkoni kunnolla, ja kaiken lisäksi laatikossa ei ollut mitään pehmusteita, kun pitää kuljetella niitä figuja vain tien yli. No, yllättäen niin pahaa vahinkoa ei tullut kuin luulisi, ja urakasta selvittiin prinkymmenen minuutin liimaussessiolla.
Muuten tiputtelen figujani aika vähän, ja vahinkoakaan ei tule kovin usein sitten kun tippuu.
Muuten tiputtelen figujani aika vähän, ja vahinkoakaan ei tule kovin usein sitten kun tippuu.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Rosvosektori
Pistäkää paremmaksi: kaveri, toinen kaveri ja mä oltiin kaverilla (putositteko jo kärryiltä?). Kaveri A istui sängyllä jonka yläpuolella oli pieni hylly jossa kavei A:n hammerit oli. Ja kun kaveri B nousi ylös, hän nousi niin että olkapää osuin hyllyn alle ja se komeasti räsähtäen tippui lattialle hajoittaen 8 kaamos nihtiä, kaamos lordin on slaanes steedillä, parikymmentä bloodletteriä, marineita aimo kasan ja vielä pari skavenia.
Itselle ei oo kovinkaan monesti tapahtunut mitään, mitä nyt pari muovifigua lattialle pudonnut...
Itselle ei oo kovinkaan monesti tapahtunut mitään, mitä nyt pari muovifigua lattialle pudonnut...
Times are tough, huh, bud!
Koko ajan. Jokaisen matsin jälkeen päitä putoaa, ukot irtoaa basesta ja muuta. Tämä johtunee kuitenkin siitä, etten jaksa pehmustaa figujani mitenkään vaan sullon ne vaan laatikoihin joskus WC-paperin kanssa. Näitäkään laiskana ihmisenä en usein jaksa edes korjata. I'm just so lazy...*Huoh*.
Tahdon kasvoni takaisin...*Sniff*.
Tahdon kasvoni takaisin...*Sniff*.