Kuinka usein rikot kalliita figujasi?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
IVIaster

Kuinka usein rikot kalliita figujasi?

Viesti Kirjoittaja IVIaster »

Meneekö teillä usein figut rikki.

Itse olen aika kömpelö ja rikon tiputtelen figujani tämän tästä. Stegadonin toinen tiputus oli jo paha juttu.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Hmm.. Yllättävää kyllä, en ole kunnolla tiputtanut ukkojani kuin kerran (figulaatikko avoinna pöydällä, ja pyyhkäisin sen tyylikkäästi lattialle kyynärpäällä) eikä silloinkaan sattunut mitään muuta kuin parin Ironbreakerin kilven ja yhden Crossbowmanin käden irtoaminen
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kalliita figuja osaan vielä sen verran varoa, Ettei niitä hajoa kovin usein. Mutta kun pääsee käsiksi perusmosuihin niin niitä tippuu sellasta kyytiä että heikompia hirvittää...( ja figujen omista maksuttaa liiman jos en murjo omiani)
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

No eipä nyt silleen ole omasta toimesta mennyt mäsäksi, mutta...

- Eräät tuttujen ipanat (vissiin 4 ja 7 vuotiaat) rymisti kylään ja tottahan toki hammerit houkutti. Olin just silloin salibandytreeneissä kun lapsoset saapuivat, enkä (perhana!:() muistanut jemmata äijiä. Tulos: rikkinäisiä koppoja, boarin torahammas irti, maalia lohjennut...

- Porvoon taannoisen maalauskisan figuja en päässyt hakemaan, joten laitoin Banskun ja Nightwishin asialle. En nyt oikein tarkkaa muista, miten ja miksi greenstuffia oli lohkeillut aimo palat, samoin kuin maalia. Taisi päällepäätteeksi irrota vielä basestakin.

Jos jotain haluaa tehdä kunnolla, se täytyy tehdä itse! :)
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

välissä putoilee pöydiltä, mutta tosi harvoin mitään hajoaa kuljetuksessa.
Tosin joka pelin jälkeen osa örkeistä menee suoraan korjauspöydälle... pitänee ruveta pinnailemaan.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Harvoin. Joskus kuljetuksessa ehkä jokunen osa irtoaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Eater

Viesti Kirjoittaja Eater »

no kerran suutuin ja nakkasin marinen täysiä lattiaan ja lopputulos oli että äijä halkes kahtia ja osat sinkoili seinille mutta ei paljo muuta vahinkoa oo sattunu ku lipsahti matto veitti ja suoraan tietenki jus maalattuun figuun päin ja eipä siinä muuta ku figu meni siististi poikki etää tämmöstä
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Argh, liiankin tuttu ongelma tuo figujen hajoaminen.

Useimmiten maalatessa se vain "lipsahtaa" kädestä ja tippuu lattialle... se figun tippumisaika tuntuu silloin vielä oiken tuskallisen pitkältä kun sitten lopulta kuuluu se *kräks!

Oon tiputtanu varmaan jokaisen silver helmini kerran ja hutaissut pelatessani kädellä tuon standard bearerin heikon lipun irti varmaan 4 kertaa... Myös olen lattialle humpsauttanut sekä maagin että commanderin, ei mitään pahempaa kuin maagista maalit lohkeili aika ikävästi ja miekka vääntyi, komentajasta lähti kilpi irti ja siitäkin maaleja lohkeile, ikävä sitten yrittää niitä siihen takaisin maalailla.

Voi kun ton ongelman vois jotenkin eliminoida, muttakun se ei minulta onnistu ;)
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

peehoo kirjoitti:No eipä nyt silleen ole omasta toimesta mennyt mäsäksi, mutta...

- Eräät tuttujen ipanat (vissiin 4 ja 7 vuotiaat) rymisti kylään ja tottahan toki hammerit houkutti. Olin just silloin salibandytreeneissä kun lapsoset saapuivat, enkä (perhana!:() muistanut jemmata äijiä. Tulos: rikkinäisiä koppoja, boarin torahammas irti, maalia lohjennut...

- Porvoon taannoisen maalauskisan figuja en päässyt hakemaan, joten laitoin Banskun ja Nightwishin asialle. En nyt oikein tarkkaa muista, miten ja miksi greenstuffia oli lohkeillut aimo palat, samoin kuin maalia. Taisi päällepäätteeksi irrota vielä basestakin.

Siis, siis...menin sanattomaksi.
Kuvitteletko sen olevan helppo tehtävä, kun päälle kymmenen örkkiä riehuu pienellä alustalla (=diorama), pitää kantaa vielä paria figua (pomo) ja tuhatsivuista kirjaa? :) (<--eka hymiö pitkään aikaan)

Ja vaihteeksi asiaan: Joskus pari figua on sattunut putoamaan ja pari osaa on saattanut irrota, mutta sen kauheampaa ei ole (vielä) tapahtunut.
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Tässä paripäivääsitten mun (tai Banskun vanha :) ) beastman kensu tippu lattialle ja arvatenkin siitä lohkeili aimopaloja (tulee tosta "aimosta" juoppa aimo mieleen :D ) maalia ja se ei ollut hauskaa ...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Kyllä sitä aina välillä tiputtelee noita figuja lattialle, tai ottaa osumaa kuljetuksen aika. Mutta noissa yleensä irronnut vain liimasaumat.
Kerran tosin tippui yksi vet. sgt. marineista (semmoinen jolla oli bionic käsi ja sahamiekka siinä) ja napsautti käden kyynärpään kohilta irti.
Eli loppu tuloksena, aina jokunen esim. kuljetuksessa irtoaa liimasaumoista eri osiin. Harvemmin suorrannaisesti itse ukko hajoaa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Bansku kirjoitti:
peehoo kirjoitti:No eipä nyt silleen ole omasta toimesta mennyt mäsäksi, mutta...

Siis, siis...menin sanattomaksi.
Kuvitteletko sen olevan helppo tehtävä, kun päälle kymmenen örkkiä riehuu pienellä alustalla (=diorama), pitää kantaa vielä paria figua (pomo) ja tuhatsivuista kirjaa? :) (<--eka hymiö pitkään aikaan)

Ja vaihteeksi asiaan: Joskus pari figua on sattunut putoamaan ja pari osaa on saattanut irrota, mutta sen kauheampaa ei ole (vielä) tapahtunut.
No olkoon, vahinkoja sattuu.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Kovasti piikikkäät ja hennot Dark Eldarit kärsivät toisinaan kuljetuksessa, päät lähtevät myös melko helposti irti pudotessaan, mutta onneksi niitä tipahtelee hyvin harvoin. Mitään vakavaa ei ole sattunut.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Kerran tiputin kuljetuslaatikkoni kunnolla, ja kaiken lisäksi laatikossa ei ollut mitään pehmusteita, kun pitää kuljetella niitä figuja vain tien yli. No, yllättäen niin pahaa vahinkoa ei tullut kuin luulisi, ja urakasta selvittiin prinkymmenen minuutin liimaussessiolla.
Muuten tiputtelen figujani aika vähän, ja vahinkoakaan ei tule kovin usein sitten kun tippuu.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Siis puhutaan kalliita figuureista?

No steam tank on mennyt palasiksi noin 15 kertaa... (niistä ehkä 5 mun ansiosta).
The small boys have come to see me hang
Rosvosektori

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

Pistäkää paremmaksi: kaveri, toinen kaveri ja mä oltiin kaverilla (putositteko jo kärryiltä?). Kaveri A istui sängyllä jonka yläpuolella oli pieni hylly jossa kavei A:n hammerit oli. Ja kun kaveri B nousi ylös, hän nousi niin että olkapää osuin hyllyn alle ja se komeasti räsähtäen tippui lattialle hajoittaen 8 kaamos nihtiä, kaamos lordin on slaanes steedillä, parikymmentä bloodletteriä, marineita aimo kasan ja vielä pari skavenia.
Itselle ei oo kovinkaan monesti tapahtunut mitään, mitä nyt pari muovifigua lattialle pudonnut...
Times are tough, huh, bud!
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Koko ajan. Jokaisen matsin jälkeen päitä putoaa, ukot irtoaa basesta ja muuta. Tämä johtunee kuitenkin siitä, etten jaksa pehmustaa figujani mitenkään vaan sullon ne vaan laatikoihin joskus WC-paperin kanssa. Näitäkään laiskana ihmisenä en usein jaksa edes korjata. I'm just so lazy...*Huoh*.
Tahdon kasvoni takaisin...*Sniff*.
Elminster

Viesti Kirjoittaja Elminster »

kyllä noita muovisia pakkaa tippumaan aika usein pöydältä ja hyllyltä.
Delffien War Hydra on kyllä aina kuljetuksen jälkeen tuskallista ruveta liimaamaan päitä takaisin kiinni.
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Nojaa, harvoin mulla mitään hajoa.Muutama osa joskus irtoaa mutta pah...
Älä syö porkkanaa.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Je jee no viimeks eilen väänsin Dragon Princen kahtia vyötäröstä, kun yritin irroittaa sitä hepan selästä. Ja kyllä näitä päitä ja käsiä perusukoilta katkeaa, mutta harvemmin metalli figuja tuhoutuu.
wat
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”