Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?
-
master8fungus
- Janne Koskinen
joo
Aivan liikaa tullut käytettyä rahaa tähän.
pikaisten laskujen jälkeen alkanut kaduttamaan koko juttu pikku hiljaa.
pikaisten laskujen jälkeen alkanut kaduttamaan koko juttu pikku hiljaa.
Janne "Kohfel" Koskinen
Hmmm..? En todellakaan ole koskaan mitään kirjaa pitänyt / kuitteja säilytellyt, mutta n. 8000-10000e lienee mennyt. Toivottavasti ei yli kymmentä tuhatta vielä.. muistini mukaan noin 8 vuotta on tullut harrastuksen parissa vietettyä. Ihme heräteostoksia tullut tehtyä aika reippaasti.. "Kas, hieno nappi, ostanpa sen" ..Niinpä sitten bitz boxissa on lojunut niin zombilohikärmettä kuin bloodthirsteriäkin =/ GWn pohjamaalit ovat verottaneet kiitettävästi, samoin alati vaihtuvat mielenkiinnon kohteet /armeijat. Mutta silti, ei tämä kallein mahdollinen harrastus ole. Rahat riittävät kun ei polta eikä juo ihan mukavasti =P ...
A herd of one.
*Laskee*
Hmm...Ahaa.
*Tekee yhteenlaskun*
Noin 860 Euroa. Mutta tuo rahamäärä on mennyt kaikkeen Miniatyyreihin liittyvään, ei pelkästään Warhammeriin.
Tuolla rahalla on sitten tullut:
-Rulebook (Kimpassa ostettu)
-2000 pointtia Örkkejä.
-750 pointtia Liskoja.
-325 pointtia Lotrin Mordoria Örkkejä.
-400 pointtia 40k:oon Orkkeja (Yep, i'm a orc fanboy)
-300 pointtia Chaosta.
-Pari armibookkia.
-Pari WD:eetä.
-Todella monta maalia, todella monta.
-Pelikenttä.
-Pensseleitä.
-Maaleja.
-Moving Trayt.
-Jotai roskaa.
Pelkkiin maaleihin siis 190 euroa?!? *Pyörtyy*
Hmm...Ahaa.
*Tekee yhteenlaskun*
Noin 860 Euroa. Mutta tuo rahamäärä on mennyt kaikkeen Miniatyyreihin liittyvään, ei pelkästään Warhammeriin.
Tuolla rahalla on sitten tullut:
-Rulebook (Kimpassa ostettu)
-2000 pointtia Örkkejä.
-750 pointtia Liskoja.
-325 pointtia Lotrin Mordoria Örkkejä.
-400 pointtia 40k:oon Orkkeja (Yep, i'm a orc fanboy)
-300 pointtia Chaosta.
-Pari armibookkia.
-Pari WD:eetä.
-Todella monta maalia, todella monta.
-Pelikenttä.
-Pensseleitä.
-Maaleja.
-Moving Trayt.
-Jotai roskaa.
Pelkkiin maaleihin siis 190 euroa?!? *Pyörtyy*
Viimeksi muokannut Jesh, Su 28.03.2004 13:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Dark ankka
Hirvittää. 15 000 markkaa. Se on kuule aika vähän, sillä itselläni meni kenties 3-4 vuotta tuon summan kuluttamiseen ja viimekin vuonna meni n. 800-1000 euroa, tuosta vaan. Sitä ei vaan pysty lopettamaan. Mutta Hammereissa toi 15 000 markkaa on pieni summa.Morgoth kirjoitti:Hirvittää lukea noita juttuja; 15000 markkaa (huh!)?
Itse olen hassannut about nelisensataa €.
Hetkonen, en halua edes ajatella, olen jo kauan maalaillut ja keräillyt figua, kun wh:n aloitin oli 3ed menossa. Fb armeijoita on jo 3 (1000,3000 ja 9000pts), 40k armeijoita 2 (noin 2000 ja 1000pts), lasivitriini täynnä sekalaisia figuja. Mordheim/Bloodbowl ukkeleita on myös muutama + paljon muitakin kuin Gw:n figuja on se toinen lasivitriini täynnä
People say that life is the thing, but I prefer gaming
-
Amroth Elensar
3 kuukauden sisällä, eli kaiken sen aikaa, mitä olen lotria pelannut, niin noin 200 euroa... hmmhmm...
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822