Fb veljen kanssa??
-
Slann Mage priest
Fb veljen kanssa??
pikku veljeni on keräilly hammereita yhtä kauan kuin minä itse ja nyt hän haluaa aloittaa yhteisen armeijan kanssani... hän ei ole yhtä hyvä maalaamaan kuin minä mutta armeija valmistuisi nopeaammin maalaus- ja rahallisessa mielessä....!!
Mikä neuvoksi? Onko kellää kokemuksia???
Mikä neuvoksi? Onko kellää kokemuksia???
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
-
Oberon
-
Slann Mage priest
-
zakug_the_insane
Itse asiassa tuo on huono vaihtoehto. Kaikkein tehokkaimmin tuollainen yhteisprojekti sujuu maalaamalla "liukuhihnalla" yhdessä. Ottaa työn alle vaikka yhden regimentti-boksin, toinen maalaa puolet, toinen puolet. Yhden perusvärin jälkeen vaihdetaan figuja, ja jatketaan. Yksikön maalaaminen iltaan, pariin tuolla systeemillä pitäisi sujua kivuttomasti. Maalattu armeija parissa viikossa ei tuolla periaatteella olisi mikään mahdottomuus. Ja aivan varmasti, kun samalla kokeneempi maalaaja voisi antaa vinkkejä, kehitystä maalaustaidossa tapahtuisi huimaa tahtia.zakug_the_insane kirjoitti:Annat suurimman osan muovisista sille ja omit itse komeat metalliset :)
Eli ei muuta kuin tsemppiä projektiin.
-
zakug_the_insane
En minä nyt ihan tosissani ollutkaan, jos et huomannut...Grond kirjoitti:Itse asiassa tuo on huono vaihtoehto. Kaikkein tehokkaimmin tuollainen yhteisprojekti sujuu maalaamalla "liukuhihnalla" yhdessä. Ottaa työn alle vaikka yhden regimentti-boksin, toinen maalaa puolet, toinen puolet. Yhden perusvärin jälkeen vaihdetaan figuja, ja jatketaan. Yksikön maalaaminen iltaan, pariin tuolla systeemillä pitäisi sujua kivuttomasti. Maalattu armeija parissa viikossa ei tuolla periaatteella olisi mikään mahdottomuus. Ja aivan varmasti, kun samalla kokeneempi maalaaja voisi antaa vinkkejä, kehitystä maalaustaidossa tapahtuisi huimaa tahtia.zakug_the_insane kirjoitti:Annat suurimman osan muovisista sille ja omit itse komeat metalliset
Eli ei muuta kuin tsemppiä projektiin.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Herra juusto
Omanikin pikkusiskoni tulee aina kysymään "Lassee saanks mä maalata noitten waarhammereiden alustoja?"Oberon kirjoitti:siitä vaan! riippuen veljesi maalaustasosta anna hänelle kykyjensä mukaista liukuhihna työtä tai jotain muuta. vertaa: miun 6v pikkusiskoni oli aivan onnessaan kun sai maalata "isoveikan pikku-ukkojen alustoja"
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
-
Slann Mage priest
-
zakug_the_insane
-
Slann Mage priest
joo, minun pelikaverini kerää orceja. ja kerää niitä pikkuveliensä kanssa, 8v pikkuveli on niin huono maalaamaan että! ja pistää vielä kaikki osat väärin ja armeja näyttää ihan tyhmältä
- sen on pakko kerätä niitä veliensä kanssa koska sai ison alotuspakin joululahjaksi 1v sitten
- sen on pakko kerätä niitä veliensä kanssa koska sai ison alotuspakin joululahjaksi 1v sitten
Kunnolla maalattu armeija hoitelee helpommin huonosti maalatun armeijan(äläotasitävakavasti)
pakko vastata...minulla ja kaverillani on yhteinen empire armeija...katos kun aloitettiin hammereiden keräily päätettiin että kerätään yhteinen armeija ja hyvin se minusta ainakin toimii...molemmat maalaa suunnilleen yhtä hyvin(fizban ehkä vähän paremminkin...) mutta hauskaa tuo on....kun tulee armeija kasattua ja maalattua pirun nopeasti...eikä mene paljon rahaa...että kyllä kannattaa...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
- The Captain
- Valvoja
Edellyttää tosiaan sitä, että molemmat osapuolet ovat suunnilleen tasavertaisia (tai sitten toinen on tyytyväinen alempaan asemaansa). Muuten voi olla, että toiselle tulee paha mieli, kun kaveri/isoveikka rohmuaa kaikki hienot figut itselleen - tai vielä parempaa, saa itse maalata vain baseja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mua ainakin kauhistuttaisi ajatus mistään miniatyyrimaalaamisesta ala-asteikäisen pikkuveljeni kanssa...Varsinkin kun kuuntelen kuinka se tappelee naama punaisena parivuotiaan pikkusiskoni kanssa...
Tuo oli aika paha tuo joululahjasetti, vanhemmat varmaan ajatellut "lähentävänsä poikien kaverisuhteita ja vähentämällä aikusten korvia stressaavaa ääntä ohjaamalla heidät yhteisten ja kehittävien (?) harrastusten pariin."
Jos jotain kiinnostaa, niin veljeni esitteli äsken minulle ninjapotkuja ja kertoi tekevänsä takaperinvoltin. Eli päästä korkeintaan spreijaamaan pohjaväriä.
Tuo oli aika paha tuo joululahjasetti, vanhemmat varmaan ajatellut "lähentävänsä poikien kaverisuhteita ja vähentämällä aikusten korvia stressaavaa ääntä ohjaamalla heidät yhteisten ja kehittävien (?) harrastusten pariin."
Jos jotain kiinnostaa, niin veljeni esitteli äsken minulle ninjapotkuja ja kertoi tekevänsä takaperinvoltin. Eli päästä korkeintaan spreijaamaan pohjaväriä.
joo'o..siitä vaan jos tykkää:D, mutta sen vaan sanon että ei kannata maalata kaksin yhtä rykmenttiä, sillä jos se on hieman huonompi kuin sinä maalaamaan niin tulee vähän hassun näköinen ryhmä;) mutta muuten ihan hyvä idea..
"I hide the scars from my past
Yet the sense my (mute) dirge
This is when it all falls apart
White hands grasping for straws"
-Godhead's Lament
Yet the sense my (mute) dirge
This is when it all falls apart
White hands grasping for straws"
-Godhead's Lament
Itse kerään velieni kanssa samaa armeijaa ja sitte vielä erikseen omaa. Eikä oo tullu mitään ongelmia. Jos Broidini on maalannu mun mielestä huonosti tai toisin päin niin sitte voi ite aina vähän korjailla. Vaan se ongelma että ite haluaisin ostaa uusia figuja ennen ku kaikki vanhat on maalattu ja broidini ei.