Kuinka usein rikot kalliita figujasi?
Miksi heiti Horstmanisi seinään, jos saa kysyä? Itse kyllä olettaisin figujen hajoavan tuollaisella käsittelyllä, en ole koskaan tuntenut tarvetta yrittää...Maedhros kirjoitti:Heitin Van Horstmannin seinään. Meni ihan käsittämättömän helposti rikki, sillä heitto ei ollut kova. Korjaus on aivan liian vaikeata. Ymmärtääksenne teidän tulisi nähdä figu. Se on useammissa osissa, kuin ostettaessa.
Omat figujen hajoamiset ovat lähinnä minimaalista kuljetusvahinkoa (katkenneita aseita, lähes aina löytyy ainakin yksi.)
Sekä tietenkin satunnaisia hyllyltä putoamisia. Viimeksi eilen tuli daemonetti alas, ja niiden kädet eivät kyllä kestä yhtään minkäänlaisia iskuja.
Kerran kippasin n. 30 ukkoa (kolme mordheim jengiä) ensin kaverin luokse mennessä auton penkkien väliin, sitten takaisin tullessa parkkipaikalle... Jälkimmäisellä kerralla taisi sitten jäädä joitain osia naapurin lasten ihmeteltäväksi pihalle, kävi nimittäin sen verran tympimään, että keräsin vain selvimmin erottuvat palaset hiekasta. Ainakin muutama mies oli sitten ilman päätä, asetta tai kättä. "Onneksi" tuon laatikon pohjalla oli ne 6kpl metallisia fleshoundeja, jotka tosiaan tekivät mukavasti impact hittejä maahan jo aiemmin ehtineille muovifiguille
Eipä noita ole pahemmin tullut rikottua, mitä joskus kuljetuslaatikosta pelipöydälle tai maalauksesta hyllyyn siirrettäessä on yllättäen löytynyt liikaa mämmiä räpylöistä ja yksikkö on sukeltanut lattialle. Mitään pahempia vahinkoja ei ole vielä tullut. Käsiä/kilpiä irti ja maali lohkeillut.
Sitä vaan yrittää olla pirun varovainen, koska mikään ei sieppaa pahemmin kuin valmiiksi maalatun fikun uudelleen maalaminen.
Sitä vaan yrittää olla pirun varovainen, koska mikään ei sieppaa pahemmin kuin valmiiksi maalatun fikun uudelleen maalaminen.
Veni, Vidi, Vici
-
Link
-
Ar-Senator
-
Slann Mage priest
-
Link
Mut kukaan ei riko figuja niin paljoon ja niin usein ku mä! Parhaiten mieleen on jäänyt se et mä talloin oman örkki rykmenttini päälle ja siit si figut meni ihan p*skaks ja mä katkasin kerran oman terminaattori sergeantin miekan ja nyt se on vino. sit mun kaverit ei enää oikeen päästä mua figujensa ääreen syy on mainittu mun edellisess viestiss.
Noh itse en pahemmin ole figujani kurmoottanut mutta kaverini on kyllä istunut jokaisen figunipäälle ainakin kerran. En tajua kuinka se saa laskettua peränsä aina mun figujen päälle. Ne ei oo turvassa edes hyllyssä. Ajattelin terottaa N.Goblineiden keihäät mattoveitsellä ja katsella kun kaveri istuu sitten vääjäämättömästi niiden päälle. Muahhahaaa!!
joo
oma pahin moka oli kun katselin kaverin uuden uutukaista deamon princeä. se oli 40k mallia mutta se oli konffannu sen fabaan sopivaksi. katselun jälkeen laitoin sen pöydän kulmalle ja pyörähdin penkillä tietenkin siinä kävi niin ette käsi osu siihen prinssiin ja se tippu lattialle.se iso miekka väänty u:n muotoseksi ja kaikki osat irtos toisistaan ja sitte vielä selässä olevat stuffista tehdyt piikit katkes.
ja muuta ei oo sitte sattunu
oma pahin moka oli kun katselin kaverin uuden uutukaista deamon princeä. se oli 40k mallia mutta se oli konffannu sen fabaan sopivaksi. katselun jälkeen laitoin sen pöydän kulmalle ja pyörähdin penkillä tietenkin siinä kävi niin ette käsi osu siihen prinssiin ja se tippu lattialle.se iso miekka väänty u:n muotoseksi ja kaikki osat irtos toisistaan ja sitte vielä selässä olevat stuffista tehdyt piikit katkes.
ja muuta ei oo sitte sattunu
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Minä en ole pahemmin rikkonut omia figujani (paitsi kuljetuksessa saattaa jokunen käsi lähtee), mutta kolme kertaa kaverini: Kaverillani oli joku deamonhuntteri, en muista nimeä, otin sen käteeni ja hups se tippu maaha ja halkesi, toisella kerralla kaverin Hammerheadi oli maassa enkä huomannut sitä ja astuin toisen moottorin päälle... ja kolmannella kerralla, katsoin kaverini Dantea ja otin sen käteeni ja jälleenkerra hups se tippu maaha ja käsi irtos... Et sillee ei kannata antaa mun ottaa teidä figuja käsii muute hups... ei ny 
No eipä kauheesti...
Ei mulla ainakaan joka päivä mee figuja rikki, mutta oisko sillee, et yhelläkään mun skavenilla ei oo häntää. (No ok on ainakin 50:llä)
No Rat ogree on joutunut lähiaikoina liimailee tuskallisen monesti.
Kerran ku en löytänyt liimaa, jouduin laittamaan... ERIKEEPPERIÄ.
Mut sillä se on parhaiten pysynyt jo kaks viikkoo...
Niin ja warlordin viikate on jossain tuolla lootan pohjassa ollu ainakin vuoden!
No Rat ogree on joutunut lähiaikoina liimailee tuskallisen monesti.
Kerran ku en löytänyt liimaa, jouduin laittamaan... ERIKEEPPERIÄ.
Mut sillä se on parhaiten pysynyt jo kaks viikkoo...
Niin ja warlordin viikate on jossain tuolla lootan pohjassa ollu ainakin vuoden!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
Nyt meni kyllä figuja palasiksi. Täytyi kaikki figut kuljettaa kotiin koululta, 130 kilometrii junaa ja dösää. Kaikki figut vaan kiedoin rätteihin ja asettelin reppuuni. Kotona huomaan, petskules, orc warlord 4 osassa, clanratteja ilman käsiä, maalia lohkeillu...ja sitte harmitti.
In the name of God, impure souls of living dead shall be banished into eternal damnation. Amen. - Hellsing
"et semmosta tällä kertaa"
"et semmosta tällä kertaa"