Onnettomuuksia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lukittu
Pähkinä

Onnettomuuksia

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Kertokaa omia onnettomuuksianne mitä on tapahtunut warhammerien kanssa?

Oma Tarinani: Jätin mega paint setin lattialle, koira tuli ja nappas boltgun metallin ja repäs sen auki, kaatu matolle ja sit sitten sen piti tietysti astua maalin päälle ja juosta ympäri taloa

Ja vahingostakaan en tietysti viisastunut ja jätin sen taas lattialle ja tällä kertaa se nappasi purpe inkin ja kaatoi sen itsekudotulle petskules kalliille itämaiselle matolle :/.
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul
ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Mulla ei ole käynyt kuin sillain että Dwarf flesh lensi syliin ja matolle...
Näitä topicceja on ollut ennenkin aika monta...
Pähkinä

joo mut vanhentunut eikä vanhoja topikkeja saa kaivaa
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Itselläni on bloodred tipahtanut syliin pari kertaa.Ja goblin green levinnyt pöydälle.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Itse kun aloin käsi paketissa maalaamaan niin avasin suullani maali purkin ja kallistin vahingossa päätäni niin maalit uudella paidalla kipsissä ja melkeen loppuun maalatun figun päällä
ja sitten kun maalia meni kipsiin niin se kastui (tai ei se kipsii ollu vaan jotain kangas juttuu mutta se oli kummiskin aika kova)
kipsin kastumisen seurauksena sairaalaan kello 11illalla vaihtamaan kipsi
(käsi oli paketissa niin että näkyi vaan vähän peukaloa)

edit.(en tiiä tajusko kukaan mitään koska viesti on aika sekava)
Elminster

Viesti Kirjoittaja Elminster »

itsellä oli joku lasipurkki missä oli maalia ja se lipsahti kädestäni kun otin sen hyllyltä ja sen jälkeen oli koko matto täynnä ruskeaa maalia ja osa lattialle.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Pähkinä kirjoitti:joo mut vanhentunut eikä vanhoja topikkeja saa kaivaa
Vanhoja saa nostaa joss niihin on jotain järkevää lisättävää.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

[käyttäjämoderointia]Käyttäjämoderointi on myös kiellettyä.[/käyttäjämoderointia]

Itse en muistaakseni mitään ole onnistunut tuhoamaan, mutta kerran kotiin tultuani löysin puoliksi kasatun Vindicatorin lytyssä. Joku neropatti oli mennyt astumaan päälle. No, kyllähän se siitä oikeni, ja kun kyljet paneloi, niin ei sitä enää edes huomaa.
greewer

Viesti Kirjoittaja greewer »

AnlaShok kirjoitti:
[käyttäjämoderointia]Käyttäjämoderointi on myös kiellettyä.[/käyttäjämoderointia]
Valaiskaa minua, sillä en ymmärrä miten Pähkinän kommentti voi olla sitä kuuluisaa ja paheksuttua käyttäjämoderointia. Olen kai vähän pihalla...onkohan tämäkin sitä sitten...
Oh no... Earth are doomded...
It are suckiest.
http://www.salsa.net/peace/conv/8weekconv7-4.html
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

En uskalla vastata, koska se voi olla käyttäjämoderointia..
Pähkinä kirjoitti:Jätin mega paint setin lattialle, koira tuli ja nappas boltgun metallin ja repäs sen auki, kaatu matolle ja sit sitten sen piti tietysti astua maalin päälle ja juosta ympäri taloa
Ei kellään voi olla noin huono tuuri! Minäkun luulin, että kohtalo kohtelee kaltoin, kun pöydälle tuli muutama pisara, jotka nekin lähti pois.. Ainoa todellinen onnettomuus minulla on puoli vuotta sitten maalaamani haltiat. *hengahtää syvään ja pyörittää päätään*
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Nojaa...sen minkä olen tähän asti tehnyt (maastoja) niin tasan kerran olen vetässyt mattopuukolla etusormen auki. Tämäkin ihan vain huolimattomuutta, tai siis puhdas vahinko, en vain huomannut, että käsi oli toisella puolen uretaanilevyä :) Ja haavahan oli auki viikon ja vieläkään ei ole täysin parantunut, mattopuukko kun jätää niin helskatin terävät haavan reunat. Noh, virheistähän oppii. Toivottavasti.
Elfling

Viesti Kirjoittaja Elfling »

Noh näitä onnettomuuksi aina käy ja niistä pitäisi kuulema oppia jotakin :D

Mutta mun oma onnettomuus:
Elikkä maalasin semmosella Vanhalla kullalla ja koiralla oli tosi paha pissa hätä raapas minua sen terävillä kysnillä jalasata ja tietenkin minä pelästyin ja huitasin kädellä ja maalit tippi koiran turkin pääle :( ja tietenkin menin heti pesemään pois mutta koiraki oli kallis ja vielä pentu ja turkin leikkuu ei olisi näyttänyt kovin hienolta... onneksi sain maalin siitä pois huh olipas helpottunut olo :)

Koiran rotu oli sit : Englantilainen BullDogg tai miten se nyt kirjotetaankin ja kyllä te kai tiedätte että aika kalliita osaa olla me maksettii siitä joku 1000e
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Greewer kirjoitti:Valaiskaa minua, sillä en ymmärrä miten Pähkinän kommentti voi olla sitä kuuluisaa ja paheksuttua käyttäjämoderointia. Olen kai vähän pihalla...onkohan tämäkin sitä sitten...
Oikeastaan ei käyttäjämoderointia - lähinnä luokkaa "typerät postaukset". Ei mitään sanottavaa, ei mitään asiaa, ei mitään mitään. Kaikki olisivat olleet tyytyväisiä jos tuokin olisi jäänyt postamaatta.
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Ei Hän tossaa ooo mitään. Itse Tuhosin yhden space wolfin sekä rinkoin 30euron paian puukolla. viilsin itseäni kirurgin veisellä kaadoin 2 purkkia tin bitzia lattialla sekä viilsin sormeeni haavan joka jouduttiin ompelemaaan kiinni.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Pojjaaat voi olla ihan hiljaa meitsi kun porasi juuri vähän aika sitten sormeeni sähkö poralla *kiroaa basejen heikkoa muovia* tuli muuten hiukan hilloa kun puisti sormea
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

No pahimmat:

Liimapurkin(GW:n pikaliima) kärki tukossa joten avasin koko hökötyksen ja tipoittelin sillä keinolla. Onnistun tönäisemään sen pois pöydältä ja suoraan jalalleni...Liimat luonnollisesti roiskui jalkaan...

Yllätti kun jalkaa alkoi kuumottaa yllättäen. Onneksi ei pahempaa seurannut vaan seuraavat pari viikkoa rapsuttelin liimaa irti sitä mukaa kun lähti :D

Toinen tempaus oli kun ekaa ork boyz boksia kasasin. Askarteluveitsen "tuppi" hukassa joten pelkän terän kanssa leikkailin. Ote vähän lipesi ja napsaisi pienen palan vasemman käden etusormea...Ei mitenkään ison määrän joten laastaria vain sormeen ja antaa kasvaa tilalle. Eka laastarin poistokerta vaan sattui niin maan pirskatisti...Ja myöhemmin oli mielenkiintoista katsella tasaista sormenpäätä laastaria vaihdellessa...

Terävä piru tosin. Meni ihon, lihan ja kynnen läpi niin vikkelästi ettei edes tuntunut mitään. Yhtäkkiä vaan kummastelin miten sormenpäähän kertyy verta...

Turha sanoakaan että olen varonut askarteluveitsen kanssa enemmän sen jälkeen :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Ainiin. Kyllähän minä syövytin meidän vessan lavuaarin putkistosta joitain tiivisteitä poistellessa maaleja kynsilakanpoistoaineella.

Nyt se tiputtaa, kun laskee hanasta paljon vettä.
Laitila

Onnettomuuksia

Viesti Kirjoittaja Laitila »

itselläni ei ole tapahtunut kummempaa, kuin puukolla iso viilto sormeen, lattialle tippunut maalia ja sormet liimaantunut usein pikaliimalla kiinni..
Always look on the bright side of life...[whistle]
Argonath

Re: Onnettomuuksia

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Maalipurkkeja aina säännöllisin väliajoin lattialle kaatuilee ja pikku sisko hajoittaa figuja ei mitään suurempaa ikinä ole ssattunut.
Pähkinä kirjoitti: Ja vahingostakaan en tietysti viisastunut ja jätin sen taas lattialle ja tällä kertaa se nappasi purpe inkin ja kaatoi sen itsekudotulle petskules kalliille itämaiselle matolle :/.

Ps. Miten itse kudottu matto voi olla itämainen? ja miten se voi olla kallis jos se on itse tehty? En minä mistään kuitenkaan ymmärrä mitään joten samapa tuolle.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Pähkinä

Itämaissa itse kudottu.. jos ymmärsit tuosta mitään
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”