Onnettomuuksia
- Janne Koskinen
Pahin mikä ehken on tapahtunut on pikaliiman "räjähtäminen" näpeille ja koko käsi altistui sille. Kyllä oli sen jälkeen kiva raaputella liimoja näpeistä. Samoiten yrittää irroittaa niitä kaikkia ylimääräisiä bitsejä ja roskia irti.
(OT)
Ellei sitten joku teidän perheestä (tai lauseesta päätellen sinä itse) ole käynyt Itämaissa (Venäjä?) kutomassa sitä?
(OT)
(OT)
Voisi ennemminkin kutsua Itämaista käsityötä... muistaakseni makean hinnakkaitaPähkinä kirjoitti:Itämaissa itse kudottu.. jos ymmärsit tuosta mitään
(OT)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Mulla ei ole oikeastaan mitään vakavampia tapaturmia (vielä) ollut, mitä nyt noita pikkuhaavoja aina tulee. Tosin kerran onnistuin upottamaan sculpting toolin käteeni puolen sentin syvyyteen. Näyttää jättäneen arven.
Syksyllä mun gw:n pikaliimapurkin korkkiin oli jäänyt itse purkin suutinosa kiinni. Kun sitten yritin kaataa liimaa suoraan purkista, niin sitäpä ei tullutkaan. Huomasin, että suuaukko oli liimautunut umpeen (tai jotain tuollaista se oli, en muista).
No, aloinpa tökkiä kuivunutta liimaa pois suuaukolta. Jotenkin vain epähuomiossa käänsin purkin tätä toimenpidettä tehdessäni ylösalaisin, ja kun sain tukkeen poistettua, koko purkin pikaliimasisältö valahti käsille. Puoli tuntia sai vesihanan alla kynsiharjan ja viilan avulla jynssätä töhnää pois. Kädet olivatkin hieman hellinä tämän jälkeen. Tästä lähtien olen käyttänyt Loctiten liimoja.
Moi
Syksyllä mun gw:n pikaliimapurkin korkkiin oli jäänyt itse purkin suutinosa kiinni. Kun sitten yritin kaataa liimaa suoraan purkista, niin sitäpä ei tullutkaan. Huomasin, että suuaukko oli liimautunut umpeen (tai jotain tuollaista se oli, en muista).
No, aloinpa tökkiä kuivunutta liimaa pois suuaukolta. Jotenkin vain epähuomiossa käänsin purkin tätä toimenpidettä tehdessäni ylösalaisin, ja kun sain tukkeen poistettua, koko purkin pikaliimasisältö valahti käsille. Puoli tuntia sai vesihanan alla kynsiharjan ja viilan avulla jynssätä töhnää pois. Kädet olivatkin hieman hellinä tämän jälkeen. Tästä lähtien olen käyttänyt Loctiten liimoja.
Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
-
Amroth Elensar
Mä imuroin tänään White Hand Uruk-Hain jolla on kädessään pike...
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
Joskus kun napsii paloja pois kehyksistä mattoveitsellä peukaloa vasten, niin huomaa sitten seuraavana päivänä peukalossa olevan muutamia viiltoja... Onhan noita maalipurkkeja kaatunut, ja kerran tippunut vähän jotain metallimaalia (boltgun metal?) matolle ja lattialle, lattiasta lähti mutta matolla on vieläkin. Ja sitten tippu omaa bubonic brownia kaverin sammareille.. mitäs maalasi parhaat päällä.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Mie kaadoin Bestial Brownin lattialle ja fellowship of the ring videon päälle miun kylpytakin hiha on semmone iso ja se kiskas sen purkin siitä lattalle
(ei tosta kyllä kukaan ymmärrä mitään...) ja sit kerra mie vedin puukolla käteen sellasen 10cm viillon (peukalon päästä sinne kämmeneen) ja sit miun pikkuveli on potkassu miun figuhyllyyn jalkapallon (huoh...)
ja sit ku oltiin kaverin kans pelaamassa LOTR:ii ni se kiskas tyynyn sen sängystä suoraan mun fellbeastin päälle ja sit kerran ku olin menos koulusta suoraan kaverillee pelaamaan no yks toine kaveri tuli ja taklas mut sillee et mie kaaduin sillee kyljelleen maahaan ni repussa oli tietenki kaikki figut paskana...
(ei tosta kyllä kukaan ymmärrä mitään...) ja sit kerra mie vedin puukolla käteen sellasen 10cm viillon (peukalon päästä sinne kämmeneen) ja sit miun pikkuveli on potkassu miun figuhyllyyn jalkapallon (huoh...)
ja sit ku oltiin kaverin kans pelaamassa LOTR:ii ni se kiskas tyynyn sen sängystä suoraan mun fellbeastin päälle ja sit kerran ku olin menos koulusta suoraan kaverillee pelaamaan no yks toine kaveri tuli ja taklas mut sillee et mie kaaduin sillee kyljelleen maahaan ni repussa oli tietenki kaikki figut paskana...
-
taunotonttu
Kerran jätin alustan puoliksi pöydälle niin että toinen puoli oli ilmassa. Sen ilmassa olevan puolen päälle jätin avonaisen black ink purkin. Sitten minulta tippui pensseli lattialle ja konttasin sitä ottamaan. Kun nousin ylös pää osui alustaan ja sitten oli inkit selässä,housuilla ja lattialla.
Me tullaan ja tapetaan paistoi sitten kuu tai aurinko.
Joo tuossa syksyllä iski laiskuuskohtaus enkä jaksanut siiivota huonetta, saatikka hammeripöytää.
NO, kun sitten aloin uudelleen maalaamaan niin rojujen alta paljastui n. viikon ajan auki ollut chaos bläkki. Hemmetti kun otti kupoliin. No yritä siinä sitten liuottaa maalia veteen ja sekoittaa tasaiseksi.
Opetus: ei kande jättää työpöytää liian sotkuiseksi.
NO, kun sitten aloin uudelleen maalaamaan niin rojujen alta paljastui n. viikon ajan auki ollut chaos bläkki. Hemmetti kun otti kupoliin. No yritä siinä sitten liuottaa maalia veteen ja sekoittaa tasaiseksi.
Opetus: ei kande jättää työpöytää liian sotkuiseksi.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Itselläni ei ole nyt paljon vahinkoja ollut. Mutta kaverini jätti kerran inkki purkin huonosti kiinni yöksi ja se oli vielä kaatunut jotenkin yön aikana mun pöydälle. (poydälläni oli pieni alusta) Mutta ei se mitään auttanut nyt mun pöysällä on kauhee jälki joka ei lähde pois ja joudun pitään viel alustaa pääl. Onneks kukaan ei oo huamannu sitä viel.
Kerrä kun olin jättänyt bit boxin lattialle, niin kisssa oli kussut siihen
(Saamarin Katti!!!!!) Siiinä bit boxis oli ~100€ Metalli (osa muovii) ukkot + mun dwarf warriorit (osittain maalattu)!! Onnneks kellään ei käyny kuinkaan.
Kerrä kun olin jättänyt bit boxin lattialle, niin kisssa oli kussut siihen
-
wild rider of saim hann
Joskus kun teroitin Death Guardien piikkejä, jotka ovat niiden päässä, sattui sormi lipsahtamaan ja piikku upposi peukaloon mukavasti. Oli useamman päivän kipeä. Ja on sillä mattoveitselläkin tullut viilleltyä sormiin.
Mutta vain kerran on Blazing Orange tipahtanut syliin ja siitä lattialle. Onneksi lähti pesussa pois ku heti nakkas veteen.
Opetus on: Kannattaa olla paljon teräviä veitsiä
Mutta vain kerran on Blazing Orange tipahtanut syliin ja siitä lattialle. Onneksi lähti pesussa pois ku heti nakkas veteen.
Opetus on: Kannattaa olla paljon teräviä veitsiä
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Kerran Kaadoin Chain Mail Purkin lattialle (puolet matolle). Kerran maalasin sängyn vieressä niin puol purkkii skull whitee sängylle. pari kertaa sormi verillä akun puukon kanssa oon sählänny.kaverin luon olin maalaamassa niin kaatu puol purkkii vermin brownii lattialle.koira söi magen basen ja Archerin vartalon. ja kaikkee tällasta tavallista