Minkälainen työpiste teillä on?
http://www.cc.jyu.fi/~juhvuore/kuvat/huone3.jpg siinä on minun työpiste, harvinainen näky jopa sillä pöydällä ei ole figuja. Tossa vasemmassa alanurkassa hiirimaton vasemmalla puolella sitten on se varsinainen työpiste. Yleensä 1-10 figua, pensseleitä, viiloja, hiekkapussi, vesiastia yms. tavaraa ja alustana toimii 1-2 A4 paperia, joissa on usein matematiikan tai fysiikan laskuja. Ei kovinkaan hyvä työpiste mutta ei opiskelijakämppään mitään ihmeitä mahu
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Iron within, iron without.
Pöytäni on ilonen sekamelska (ainakin figujen kokoamis-ja konversiovaiheissa, myös maastot sotkevat), jossa viihtyvät vierekkäin pedot, daemonhunterit, kääpiöt, rotat...jne. Yhdellä reunalla on pari lamppua ja maalit, toisella korissa kaikki figujen kasaamiseen littyvät tarvikkeet. Näiden takana ovat sääntökirjat ja codexit/armybookit sekä WD:t Ja roskaa on ympäriinsä.
Moi
Moi
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Re: Minkälainen työpiste teillä on?
Ruokailypöytä! Pahvin palanen suojaa pöytää jos askartelen ja maalausta varten laitan vain A4 paperin. Sitten vaan maalit, figut, pensselit ja vesi kippo viereen ja maalaamaan 
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Siivosin juuri omani: Roskiin lähti kaksi kassillista tavataa.
pöydällä oli
n. 3-5kg paperia,
lukuisia kirjoja,
pari WD:tä,
tyhjiä olutpulloja,
kaksi tietokonetta (oikeastaan vain oheislaitteet, itse keskusyksiköt ovat lattialla.)
Vahvistin,
pari CD telinettä,
lukuisia teräviä esineitä.
Läjä muita työkaluja.
Kymmenkunta kauan kadoksissa ollutta kynää.
Kamera,
noppia,
mitta,
templaatteja,
pari kolikkoa,
hitosti muovi ja metallisilppua.
Kymmenittäin bitsejä.
Toistakymmentä figua.
Kiintolevy,
kaksi verkkokorttia.
Kasa CD levyjä ja niiden koteloita.
Lukuisia maalipurkkeja.
Pari muovipussia.
Tuossa ne mitä muistan löytäneeni, pöytä on sellainen L:n muotoinen, ja sen päällä oli n. 10-40cm kerros sekalaista roinaa, pääasiassa kuitenkin papereita. Työtilaa yhdellä reunalla oli raivattu n. 20x30cm
pöydällä oli
n. 3-5kg paperia,
lukuisia kirjoja,
pari WD:tä,
tyhjiä olutpulloja,
kaksi tietokonetta (oikeastaan vain oheislaitteet, itse keskusyksiköt ovat lattialla.)
Vahvistin,
pari CD telinettä,
lukuisia teräviä esineitä.
Läjä muita työkaluja.
Kymmenkunta kauan kadoksissa ollutta kynää.
Kamera,
noppia,
mitta,
templaatteja,
pari kolikkoa,
hitosti muovi ja metallisilppua.
Kymmenittäin bitsejä.
Toistakymmentä figua.
Kiintolevy,
kaksi verkkokorttia.
Kasa CD levyjä ja niiden koteloita.
Lukuisia maalipurkkeja.
Pari muovipussia.
Tuossa ne mitä muistan löytäneeni, pöytä on sellainen L:n muotoinen, ja sen päällä oli n. 10-40cm kerros sekalaista roinaa, pääasiassa kuitenkin papereita. Työtilaa yhdellä reunalla oli raivattu n. 20x30cm
- I.C. Wiener
- Viesti:
Siinähän se.
http://koti.mbnet.fi/~isosika//kuvia/Kuva%20001.jpg
Kuva on vanha nyt on enemmän romua pöydällä.
http://koti.mbnet.fi/~isosika//kuvia/Kuva%20001.jpg
Kuva on vanha nyt on enemmän romua pöydällä.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
- ankara halla
- Valvoja

Tälläinen kaatopaikkahan tuo. Kuvien äärettömän huono laatu johtuu 20 euron avaimenperäkamerastani mutta toisaalta hyvä niin... eipähän ainakaan kamalimmat yksityiskohdat erotu
Olen siis kiinnittänyt kovalevyn palan pöydänkulman päälle joka on sitten valaistu usealla halogeenispotilla.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Sellanen koulupöytä, jonka yläpuolella on kaks tehokasta lamppua ja itse pöydällä on paljon figuja maalausta odottamassa, muovin palasia, noin 20 maalipurkkii, viila, pinsetit, sakset, noin 5 sutia, mattopuukko, paperi tuppoja, pahvin palanen leikkausalustana ja pakki jossa pidän varaosia ja sen sellasta.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
okei mitäs täältä löytyykään
neljä lautasta, kolme lasia, vesikippo, ainakin sata MTG korttia sekaisin, kaksi tietokonetta, paljon paperia, ruotsin kirja, englannin kirja, karkkipussi, suklaata, joku kuollut kasvi(ei saa selvää mikä se on olut), kuulokkeet, vahvistin, paljon karkki papereita, kampa, cd:itä, kyniä, teroitin, kynän puruja, lompakko, figuja, penseleitä ja noin 30 maalipurkkia. Siinä kaikki mitä löytyi.
neljä lautasta, kolme lasia, vesikippo, ainakin sata MTG korttia sekaisin, kaksi tietokonetta, paljon paperia, ruotsin kirja, englannin kirja, karkkipussi, suklaata, joku kuollut kasvi(ei saa selvää mikä se on olut), kuulokkeet, vahvistin, paljon karkki papereita, kampa, cd:itä, kyniä, teroitin, kynän puruja, lompakko, figuja, penseleitä ja noin 30 maalipurkkia. Siinä kaikki mitä löytyi.
ok, taidan olla erikoisuus, minulla kun pysyy siivouksen jälkeen poytä kunnossa ainakin puoli viikkoa... *ylpeänä*
siellähän on koulukirjat, ja figuhylly, pensselit pystyssä hylsyssä, (karvat ylöspäin! =)) sculpting toolit vasemmalla ja maalit oikealla puolellani. Figut on toisella pöydällä, salkussa tai hyllyssä. ja vanha tietokonekin mahtuu siihen väliin...
siellähän on koulukirjat, ja figuhylly, pensselit pystyssä hylsyssä, (karvat ylöspäin! =)) sculpting toolit vasemmalla ja maalit oikealla puolellani. Figut on toisella pöydällä, salkussa tai hyllyssä. ja vanha tietokonekin mahtuu siihen väliin...
- I.C. Wiener
- Viesti:
Mulla on ainkin vaan kaks monitoria. No on tossa lattialla yks osissa oleva. Helpottaa koneella työskentelyä, etenkin grafiikkaa tehdessä.Inquisitor Lord kirjoitti:Jos saan kysyä minkä takia kaikilla on kaksi tietokonetta?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
OT
Pöydän alla on vielä kolmaskin kone, kaapissa neljäs. Laatikoissa luultavimmin ainakin yhden tai kahden osat.
Eli koneita harrastetaan kuten figujakin, niitä konvertoidaan, niillä pelataan, ja joskus vähän maalataankin...
/OT
Kertyyhän noita romuja nurkkiin vuosien saatossa. Eivät koneet tuohon kahteen ainakaan minulla jää, ne vain sattuivat olemaan tässä pöydällä...Inquisitor Lord kirjoitti:Jos saan kysyä minkä takia kaikilla on kaksi tietokonetta?
Pöydän alla on vielä kolmaskin kone, kaapissa neljäs. Laatikoissa luultavimmin ainakin yhden tai kahden osat.
Eli koneita harrastetaan kuten figujakin, niitä konvertoidaan, niillä pelataan, ja joskus vähän maalataankin...
/OT
Mun pöydältä löytyy vähän sitä sun tätä enimmäkseen muovi- ja metallisilppua jonka takia kaikkien figujen maalipinta on rosonen. Tuli mieleen onko kukaan ikinä syöny mitään ukkoa tai sen osaa? Mä nimittäin just eilen söin iltapalaks DE Warriors Regimentin yhen pään... Mikskö? No siks ku se sattu olee mun leivän vieressä ja mä olin ihan ajatuksissani...
Ihmettelin, ettenkö olisi jo vastannut tähän. Mutta työpisteenä on yksi "iso" puupöytä, sellaset 1,20 * 2m, sitten muuten vaan tavaroille pakastimen kansi (noin 1*1,2m) ja sitten pesukoneen kansi, se jotain 70 *70 cm. Sitten projekteja on aina kymmenessä kerroksessa, lattioilla, muualla, joka puolella.
Pitääköhän vielä mainita, että en maalaa figuja, vaan maastonpaloja nikkaroin, kunhan aina joskus aikaa liikenee.
Pitääköhän vielä mainita, että en maalaa figuja, vaan maastonpaloja nikkaroin, kunhan aina joskus aikaa liikenee.