Onnettomuuksia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Bansku kirjoitti:Puoli tuntia sai vesihanan alla kynsiharjan ja viilan avulla jynssätä töhnää pois. Kädet olivatkin hieman hellinä tämän jälkeen. Tästä lähtien olen käyttänyt Loctiten liimoja.

Moi
Edelleen vastustan veden ja pikaliiman yhdistelmää, pyyhkikää sitä vaikka jollain pois (sellaisenaan kovettuneen pikaliiman saa helposti ja kivuttomasti irti).

Tässä pidempään saunatakissa maalanneena olen onnistunut muuttamaan tämänkin vaatekappaleen ulkomuotoa. Uusista purkeista pari kertaa inkkiä käsilleni saaneena pyyhin sitten kädet reisiä vasten. Ihan kivasti vihreässä takissa nyt ruskeat raidat ;) Paljon on myös kuivuneen pikaliiman repimisestä syntyneitä reikiä jäänyt takkiin (pakkoko sitäkin on nyhtää pois). Toisaalta maalaan, kokoan ja konffaan kaikki figut sängyllä, joten saunatakin voi aina uhrata sängyn suojelemiseksi.

Pin vicellä kannattaa muuten porata sormea vasten... aika teräväksi osoittautui, upposi painamattakin varmaan pari senttiä sormeen.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Mathaijas

Viesti Kirjoittaja Mathaijas »

Onhan tuossa tullu viillettyä peukalo yli 50 kertaa.. Pari palaakin lähteny...
Mustan inkin kerran tiputin t-paidalle juuri haarojen kohdalle (pitkä t-paita) ja näyttää aina siltä ett oon kussu housuihini se päällä... =)
Sanokaa mitä sanotte, minä olen oikeassa... Luullakseni.
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Ihan uusi punainen maalipurkki levisi housuille. Väri ei lähtenyt edes pesussa pois, vaikka vesiliukoista pitäisi olla.

Raivostuttavin vahinko kuitenkin oli, kun purkillinen vihreätä maalia kaatui valmiiksi maalatun lohharin päälle. Olin pitkään ja hartaasti maalannut Forest Dragonin punaisin sävyin (tein siitä tulilohikäärmeen rope-käyttöön). Jokainen suomu erikseen kolmella eri värisävyllä, mahaa ja sen rupia erittäin tarkasti jne jne. Pari vuotta se oli työn alla.
Onneksi väristä lähti suurin osa pois varovaisessa pesussa, mutta vihreitä läiskiä jäi ihan liikaa. En ole jaksanut roiskeita korjata, kun siinä on niin paljon työtä.

Myös minulla on riemua riittänyt kissasta. Katti rapasi läjän figuja "vahingon" päälle. Samaten flokattu pelipöytä ja pari kirjaa on toiminut kissanhiekkana. Hauskaa...
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

dark angel green tossa tipahti lattialle joka edelleen odottaa uudelleen hiomista tapahtuman johdosta
Jope-san

hjj

Viesti Kirjoittaja Jope-san »

tönäsin veljen laatikkoo jos olinoin 2500p
(arvakkaa loppu)
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

jonzku kirjoitti:tönäsin veljen laatikkoo jos olinoin 2500p
(arvakkaa loppu)
Se meni rikkipoikkirikkisärkimäsäksi eiks ni??
[Ei niinkään pakollinen viesti mutta kummiskin.]
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Voisinpa minäkin kirjoittaa oman kömmähdykseni.
Eli meillä oli peli meneillään kotonani. Otin kourallisen daemonetteja siirtäkseni ne pöydälle, mutta sitten yksi pääsi tipahtamaan. Onneksi nopeat refleksini pelastivat figun kivilattialta kun ohjasin sen jalallani tuolille. "Huh, pelastettu", ajattelin. Noh, hetken päästä ihmettelin kovaan ääneen missä yksi daemonetti on. Joku sanoi että eikös se tuolilla ollut. Nostin takapuoltani ja siellähän se oli, vääntyneenä ja käsi irronneena. Enkä ollut huomannut istuessani mitään.
"Huh, pelastettu".
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Kissallani on tapana maata työpöydälläni ja tarkkailla n. 3 cm:n etäisyydeltä kaikkea mitä maalaan. Otin paletilleni juuri maalia. Aina nälkäinen kissani päätti käydä syömässä. Läps, ja valkoisen kissani etutassu oli täynnä sinistä tahmaista ainetta. Seurasi molemminpuoleinen hetkellinen hämmennys. Pienen pysähtyneen hetken jälkeen käteni hamuilivat tyhjää kissan entisellä paikalla, kävelevä leimasin liiteli jo ilmassa puolivälissä kohti lattiaa. Epätoivoisen takaa-ajon jälkeen sain kissani kiinni, putsasin tassun ja aloitin raivokkaan lattioiden siivoamisen.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Darlantan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Darlantan »

No,

kerran kaatui kahvia codexin päälle, useita kertoja on figuja hajonnut kuljetettaessa, uuden paidankin olen onnistunut sotkemaan etc, etc... (meidän koiralla on muuten mukavan pitkä ja karvainen häntä) Ja kerran pikkuveli alkoi leikkiä sotaa mun Tauilla... ei kiva... Sitten yritin tyhjää maalipurkkia huuhtoa, tuloksena koko vessa (ja minä) täynnä pieniä punaisia pilkkuja... Ai niin, kaveri kerran testasi pikaliimaa... koko kämmenelle vaan liimaa ja sitten läntätään yhteen, odotetaan, ja pitkän repimisen jälkeen toisessa kämmenessä tuplanahka, toisessa ei nahkaa laisinkaan... Että tämmösiä pikkuvahinkoja.
I'd like to be a human
...Maybe one day...

-Wolf & Raven, Sonata Arctica
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pahin, mitä minulle on käynyt, oli seuraavanlainen tapahtumasarja:

Olin juuri ottanut BFG Chaos cruiserin (sellaisen melko monisärmäien vehkeen) jarrunestepurkista ja rupesin irrottamaan puukolla siitä komentosiltaa. "No, onpas tiukassa..." *KRAK! Komentosilta irtosi. Puukko jatkoi matkaansa oikeaan kämmeneeni, risteilijän hylky kynti vasemman käteni sormien yli vieden kahdesta nahat mennessään. Ja cruiserin pinnassa siis oli yhä jarrunestettä.

Käsien pesuun, desinfioimaan haavat, puoli pakettia laastaria - ja sama operaatio toisen risteilijän kanssa. Tällä kertaa olin varovaisempi, menetin nahat enää vain yhdestä sormesta. Totesin laastaripaketin kärsimien tappioiden käyvän liian raskaiksi ja lopetin siltä päivältä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Pahin onnettumuus joka figujen kanssa on käynyt ei suoranaisesti sattunut minulle, mutta minulla oli kuitenkin suuri osa siihen johtaneessa tapahtumaketjussa. Olin kaverilla käymässä ja oltiin molemmat ostettu justiinsa blisterit Fantsusta. Kaveri osti jotain 40K örkkejä ja itse vanhoja FBn Bloodlettereitä. Tämä oli vielä sitä aikaa, kun figuissa oli vielä lyijyä (eli figut oli painavempia). Ruvettiin siinä sitten maalaamaan uusia ostoksia. Ensimmäisen maalattuani siirryin blisterin toiseen figuu. Kurotin nappaamaan maalipurkkia pyödän keskeltä ja samassa kaveri huutaa, kiroaa ja hyppii yhdellä jalalla. Se Bloodletter oli pudonnut siinä maalipurkkia napatessani ja uponnut miekka edellä kaverin jalkapöytään. Eli varsinainen "verenvuodattaja" ;-).
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Link

Viesti Kirjoittaja Link »

mä ite oon kaatanut pöydälle kaksi maalipurkkia ja mun kaveri on kaatanut yhen maalipurkin. sit mä oon lukuisia kertoja vetänyt sormeni auki mattopuukoll ja mun yks kaveri on vetänyt kans mun mattopuukoll sormensa auki. ja mun figut on melkeen aina paskana.
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Saurusten baseja ensimmäistä kertaa flockatessani puhalsin ylimäärästä flockia basesta... ja tietysti sattu olemaan se flockiboksi siinä takana...
Siinä sitten vihreää pöytää siivoilemaan! (Tarttuu muuten joka paikkaan)
Possu
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Emme varmaan tarvitse kahta samanlaista aihetta?
Keskustelua samasta asiasta täällä:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=19251
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

VC kirjoitti:Emme varmaan tarvitse kahta samanlaista aihetta?
Keskustelua samasta asiasta täällä:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=19251
Tehdään mieluummin niin, että pidetään tämä auki ja lukitaan se toinen, tämä kun on aihepiiriltään laajempi. (Seuraa hirvittävä valtataistelu kahden moderaattorin välillä, kun allekirjoittanut ja VC vuorotellen avaavat ja lukitsevat näitä kahta topikkia...)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Olen kaatanut varmaan 5 maalipurkkia, 3 pöydälle ja 2 syliini. Ja myös kerran kirurginveitsellä sormeeni joka kyllä sattui. Mutta parasoli kyllä kun siinä just olin saunasta tullut, ja aloin maalaamaan niin kaadoin flesh washin kulkusillle...ei herranjumala se oli kauheeta.
Rider Of The Storm

Viesti Kirjoittaja Rider Of The Storm »

Eipä muuta kun Sprayta näpeille!!!!!!!!!!!!!
"From The Shadows They Come. They Are Wrath Of The StormSwords."

Riihimäen Soturit: Steel meets Steel!
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Olin koulussa close combatissa IG komissaarin kanssa ja se woundasi minua! Onneksi lähellä oli medi-pack... :D Eli yritin porata porakoneella pään reikää (ko. oli tinainen ja tarkoituksena saada paikalle uusi pää) ja tärähtääkö käsi niin että terä osuu peukaloon?
I'm back.
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

olen silloin tällöin kaadellut maalipurkkeja mutta pari kertaa olen vahingossa leikannut keihään poikki muovi ukosta
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

tosi jännää, kerran leikkasin vahingossa pöytään.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”