heheh.... 8O Toi on kyllä hyvä. Hommaa viellä se yks silmänen nainen vaikka johtamaan jotain nurglen ukkeloita ja pääosan jeppe khaos nihtien johtajaks :lol:
shakal kirjoitti:SAiraan hieno tuo konversointi, kerros meille, mistä ja miten?
Normaali Chaos Warriorin body, sakset on chaos mutation spruesta ja pää on örkin kallo kuten joku ehti jo huomatakin. Silmät piti tehdä greenstuffista, kun kallosta ei silmiä ollut.
Ainoa konversio tuossa on oikea käsi, jonka olkavarsi piti lainata örkiltä koska mutation spruessa ei tule kuin vasemman käden claw.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Henk koht en oikein pidä noista "perseelleen" vedetyistä figuista. Tällästen esi isä on varmaan toi marine captain jolla homerin pää...
Onhan se hauska idea, jos tommosesta tykkää. Tää on sit vaan mun oma mielipide.
Chronophague kirjoitti:Henk koht en oikein pidä noista "perseelleen" vedetyistä figuista. Tällästen esi isä on varmaan toi marine captain jolla homerin pää...
Onhan se hauska idea, jos tommosesta tykkää. Tää on sit vaan mun oma mielipide.
Mielestänä kaaokseen sopii ihan hyvin vähän kieli poskessa meininki... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ai jaa, mun mielestä pitää olla kieli poskella
Ihan sama, jos haluu jotain tommosia armeijaansa, niin emmä sitä rupee estämään, mut emmä sitä myöskään rupea praisaamaan..
Vieläkin, IMO.
Chronophague kirjoitti:Ai jaa, mun mielestä pitää olla kieli poskella
Ihan sama, jos haluu jotain tommosia armeijaansa, niin emmä sitä rupee estämään, mut emmä sitä myöskään rupea praisaamaan..
Vieläkin, IMO.
*bows* Fair enough. :-)
8)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Chronophague kirjoitti:Henk koht en oikein pidä noista "perseelleen" vedetyistä figuista. Tällästen esi isä on varmaan toi marine captain jolla homerin pää...
Olisinhan tuosta voinut typerämmänkin tehdä jos olisin halunnut. Omasta mielestäni se on parempi noin kun se ei oo kuitenkaan liian naurettava (vai onko?). Tarkoituksenani ei ole tosiaankaan tehdä naurettavaa armeijaa
Chronophague kirjoitti:Onhan se hauska idea, jos tommosesta tykkää. Tää on sit vaan mun oma mielipide.
Mielipiteitä juuri halusinkin kuulla
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Jullevi. Emmä sua dissaa tai mitään. En vaan tykkää noista fluffin vastaisita jutuista(Alpha national hockey legion esim). En sanoisi että se on liian naurettava. Kyl se varmaan sinne regimenttiin uppoo ihan ookoosti