Kuinka usein rikot kalliita figujasi?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Dw

Viesti Kirjoittaja Dw »

Ööh.. otin jotain figuja hyllystä korkealta (seisoin tuolilla), astuin alas ja suoraan empiren velhon päälle. Sellasen joka osottelee sillä miekallaan ilmaan. Tulos -> figu jalasta läpi, ei kyllä kovin syvään mennyt mutta sattu pirusti. Se miekka vaan vääntyi muttei katkennut.. itelle tais siinä käydä pahemmin. Onnistuin myös liimaamaan greatswordin kiinni kämmeneen, itseäni telon pahemmin kuin figuja. :P

Eipä sitten kai isompia.. mitä nyt joskus irtoilee kilpiä tai katkeilee noita lippusalkoja.
(21:45:10) (@Eraphion) Gav thorpe tulee, failaa stupidity-testin ja uusi FB edition ilmestyy
Fárdir

Viesti Kirjoittaja Fárdir »

no oon kai pari kertaa itse pudottanut bsb thaanin mutta useammin kissani on päässyt käsiksi hammereihin ja kerran tuhosi flame cannonin täysin.sekä se on myös tiputtanut esim. Alrikin.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Haa! Me olimme huuhkajan kanssa pelaamassa 2000 pistettä illan ratoksi. Empire vastaan DE (minä). Pari ensimmäistä vuoroa menee ihan nappiin suuremmitta kommelluksitta. Mutta sitten, jossain neljännellä vuorolla, minun corsairini kaadetaan (vahingossa) ja iskee divine hand of MagnuM. Punainen verhoaa silmäni ja kiskaisen lähimmin kukkulan peli kentän läpi figujen ja niiden palasten lennellessä joka suuntaan...

Vain kolme nihtiä ja bultteri hajoaa minulta ja kaverilta halkeaa hellblasta.
Kerättiin figut kasaan, kiiteltiin hyvästä pelistä ja minä läksin kotiin syömään.

(Tänään sitten tulikin samalta kaverilta harjanvarresta silmään...)
U fail.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jatketaanpa tätäkin keskustelua TUOLLA, jossa voi keskustella laajemmin myös muista vahingoista, joita meille kaikille sattuu (ja joskus sattuu aika kovaakin).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”