apua armeijan kanssa

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Itse aloitin Dark Eldareilla ja en valintaani kadu mutta ne olivat aluksi vaikeita pelata ja monia muita aloitus ongelmia oli lähinnä pelin suhteen Mutta sanoisin että kannattaa aloittaa sellaisella armeijalla mikä tuntuu parhaalta koska vaikka armeija olisi kuinka hyvä ja muuten hieno mutta jos et siitä itse pidä niin innostuksesi loppuu lyhyeen

(Anteeksi kirjoitus virheistä mitä tässä varmasti on ja paljon)
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Henri kirjoitti: Mitä valiä. Chaos Space Marineiden Fast Attackissa ei ole mitään missä lukisi isolla "KUSTANNUSTEHO"... Sitäpaitsi ei ole pakko vaihtaa niitä kahta Fast Attack slottia siihen yhteen Heavy Support slottiin. Se on ihan vaihtoehtoista.
Furyt on kyllä ihan kustannustehokkaitakin, tosin eipä niitä iron warriorit muutenkaan saa.
Znuff-LinG

Viesti Kirjoittaja Znuff-LinG »

Nämä ovat olleet pelkkiä ehdotuksia kaikilta mutta lopullisen päätöksen teet SINÄ!
Mitä jos ottaisit jonkun jengin mitä ei ole vielä sanottu(onko kaikki jo sanottu?)...
Voin sanoa että joka armeijalla on yhtähyvä mahdollisuus voittaa jos osaa pelata...
Orkit ovat halpoja ja niitä saa paljon...
Speissarit ovat kalliita mutta hinta/laatusuhde on hyvä....
Nuo olivat pistehintoja nuo kallis/halpa jutut...
"Twelve times has the Despoiler held the galaxy whitin his grasp, but each time he had to claim what was his for the taking."
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Minä ainakin itse aloitan armeijan fluffin ja figujen ulkonäön perusteella. Jos esim. mariinit ovat mielestäsi rumia gorilloja, ja fluffi on pebatsusta, ei kannata aloittaa. Vasta sen jälkeen kannattaa alkaa tutkia onko armeija pelillisesti kauhean hyvä.
WightKing

Viesti Kirjoittaja WightKing »

juu tulin siihen tulokseen kun esititte noita necroneita niin hyviks ja ynnämuuta niii saatappi olla et rupean sit necroneja.yhen jutun kumminkin haluaisin tietää niiden peli tyylin ja fluffin
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

pelityyli: warut etenee näteissä blokeissa kaikkien muiden edellä ja b2b jottei vastustaja ammu taakse, lordi ipittää niiden takana kuula ojossa ja nostattaa kuolleet joukot takaisin henkiin, ammutaan niin kovaa kun lähtee ja nauretaan ku vastustaja kiroilee necrojen "kuolemattomuutta". fluffi: Old onejen ohella mailmankaikkuden vanhin rotu, Jumalat imivät elinvoimat pois-->sitä jäi juuri tarpeeksi metllirunkojen ohjailuun-->necroneita.vihaavat kaikkea elävää-->nukkumaan-->heräävät sieltä ja hirveen vihaisia-->galaksi palaa.
ExoN

Viesti Kirjoittaja ExoN »

Jaaa.....jokasella on oma maku ja omat halut
Joku pitää marineita dorkina ja minä vastedes pidän niistä

http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... efault.htm

Näkö ja vähänen fluffi ukoille löytyy täältä teille haluisille
Ananas

Viesti Kirjoittaja Ananas »

marinet kestää ampumista ja lyömistä, ja pärjää kummassakin mainiosti. Necroneilla on kovia aseitä (niinkuin marineillakin) ja osaavat käyttää niitä ihan hyvin, mutta lähistelyä ne eivät kestä kovinkaan hyvin, eivätkä pärjää siinä. Kummatkin armeijat helppoja ja nopeita maalata. Armeijan saa hetkessä valmiiksi, nimittäin figuja tarvitsee vain muutama kymmentä. Space marineitä on erilaisia jaostoja. Toiset ehkä lyö paremmin, toiset ampuu paremmin, mutta kaikki jaostot pärjää kaikessa. Toisaalta massa-armeijoita (kuten örkkejä ja imperial guardeja) vastaan käydessä voi joutua pulaan. Itse suosittelen necroneja, koska niin moni kerää marineita.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

WightKing kirjoitti:juu tulin siihen tulokseen kun esititte noita necroneita niin hyviks ja ynnämuuta niii saatappi olla et rupean sit necroneja.yhen jutun kumminkin haluaisin tietää niiden peli tyylin ja fluffin
Tämä on nyt se taitekohta elämässäsi, jossa paras valinta on hankkia käsiinsä necron codex.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”