Millä armeijalla kannattaa aloittaa

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
DarkMinde

Viesti Kirjoittaja DarkMinde »

Ymmärrä High Elffit on oikea valinta, muut on vain harhaa.
Sorcerer

Viesti Kirjoittaja Sorcerer »

En halua empireä koska empire on niin helvetin tylsä!

totta, vain yksi pelin monipuolisemmista armeijoista

Hassua ,että minustakin empiret ovat tylsiä vaikka ne ovat NIIN monipuolisia. Itse kerään vampirecounteja ja kaaosta
Sorcerer

Viesti Kirjoittaja Sorcerer »

Keräsin ennen helffejä ,mutta sitten iski katastrofi 3 voutiaan pikku veljeni muodossa YHYY!!!!! Suosittelen helffejä
runelord1234

Viesti Kirjoittaja runelord1234 »

Mielestäni Empire on ihan hyvä ja monipuolinen armeija, mutta en pidä ruudinkatkuisista tykkimiehistä enkä ole muutenkaan Empireen kovin ihastunut, mutta keräilen vampire countteja, niissä on potenttiaalia, ne kun ei vät ikinä karkaa ja aiheuttavat vielä fearia.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

kp kirjoitti:Tämä ei ole tarkoitettu keskustelun jatkeeksi, vaan ehdottomasti MIELIPITEEKSI ja ajatukseksi. Olen huomannut usean pelaajan nurkuvan empiren figujen mielikuvituksen puutteesta. Voisin heittää vastaan kommentin, että eikö kyseisillä henkilöillä ole mielikuvitusta luoda päässään visioita empiren sotilaista. Ne on muovia ja usein siis myös helppo konfata.
Ja toisekseen mielikuvitus on suhteellinen käsite.. kait.
Mutta miksi alkaa askartelemaan kokonaan uusia ukkoja kun voi valita jonkun mielikuvitusrikkaamman armeijan. Ainoastaan militian edustajat ovat minusta mielenkiintoisia mutta hilpariukot, miekkamiehet musketöörit ja keihäsukot ovat varsin tympeän näköisiä. Empiren Great Sword ukot on esimerkiksi hienompia kun niillä ei ole pelkästää pussihousuja vaan myös haarniskaa yllään. Muoviukkojen mukana olisi voinut tulla enemmän irtohaarniskan kappaleita yms.
Mä en ainakaan tiedä että mistä niille saisi helposti lisää haarniskaa paitsi ehkä sekoittamalla bretonnian ja empiren muoviukkoja, mutta sepä ei tulekaan kovin halvaksi. Ja jos meinaa konvertoida sellaset 50+ ukkoa niin aika kauan siinä menee ja on eri juttu tuleeko niistä järkevän näköisiä.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Örkeissä ei ole mitään vikaa =)
Eye is green.
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

Gorkiporki kirjoitti: Mutta miksi alkaa askartelemaan kokonaan uusia ukkoja kun voi valita jonkun mielikuvitusrikkaamman armeijan.
Minun silmissäni empire on ihan mielikuvitusrikas vaihtoehto.
Tarkoitan tässä sitä että tavallisuus voi olla myös bonus.
Pelaan itse bretonnialla, ja koen että niiden miekkoset on melko
tavallisia, mutta mielenkiintoisia.
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
ExoN

Viesti Kirjoittaja ExoN »

*Huokaus*

Minä ehottaisin Liskomiehiä
Aika helppoja ja monipuolisia
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

kaaosta ei tosin tarvitsisi ostaa kuin pari boxia ja hero tai pari niin saa jo 2000pts kun pumppaa ne oikein kunnolla ;)
BEE BEDEE BYI
Aenarion

Viesti Kirjoittaja Aenarion »

Mielestäni haltioilla ei kannata aloittaa, koska niiden hallitsemiseen vaaditaan taktikointia.
Acoparaptor

Viesti Kirjoittaja Acoparaptor »

Lizardmanit on vahva joukkue ellei vahvin... itte kerään Tomb Kingejä, aluks siks et ne o hienoja, mutta
onhan niillä kovat taktiikat!!! ..ja taikojat!!! suosittelen Liskoja tai Tomb Kingejä...
Wesi-Kääpiö666
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wesi-Kääpiö666 »

Kannatta aloitta Skaveneilla NE ON HALPOJA(pisteissä)!

Empiret on tylsii mut halpoi...

Chaos on KALLIS!!!

Rock on...!
Rock on...
Elf & Goblin

Viesti Kirjoittaja Elf & Goblin »

Olen Aenarionin kanssa samaa mieltä. Itse ajattelin helfei ja Delffei mutta nyt en taaskaan tiedä mitä alottaisin
.chaos tai Skavenit on mielessä. Elffeissä tarttee niin paljon taktikointia ja muutakin...
saludo

Viesti Kirjoittaja saludo »

Hmm... Mihin on Vampire Countit unohtuneet?? Kovat herot, taiat huippuluokkaa ja perus maan tallaajat eivät ole todellakaan kalliita.... Chaos on kyllä hyvä mutta minusta liian kallis...
Elf & Goblin

Viesti Kirjoittaja Elf & Goblin »

Sitä määkin Chaoksesta ajattelen. Tykkään isoista armeijoista!
Vampire Countit hmmm...Mitä ne on edes. Vitsi ;)
Nekin on hyviä. Myös ne kävi minulla mielessä.
Nekin on siistei....
Itse ehkä alotan ainakin näin aluks Skaveneilla.
Ajattelin Delffei mutta kuulemma taktikointia tarttee ja ne on kanssa kalliita.
Itse suosittelen Skavenit tai Tomb kingssit tai Vampit
The Man

Viesti Kirjoittaja The Man »

Elf & Goblin kirjoitti:Sitä määkin Chaoksesta ajattelen. Tykkään isoista armeijoista!
Vampire Countit hmmm...Mitä ne on edes. Vitsi ;)
Nekin on hyviä. Myös ne kävi minulla mielessä.
Nekin on siistei....
Itse ehkä alotan ainakin näin aluks Skaveneilla.
Ajattelin Delffei mutta kuulemma taktikointia tarttee ja ne on kanssa kalliita.
Itse suosittelen Skavenit tai Tomb kingssit tai Vampit
kaaosta ei ainakaan ennenkuin uudet warrut tulee
ite aloittelen VC.tä. mahtavia :D
Skavenit. njäh...
delffeistä olen ihan samaa mieltä

aloittaisin ainakin itse sellaista armeijaa mitä lähipiiristä ei löydy paljoa (tai mielummin - ei ollenkaan)
Lyhyestä virsi kaunis
Melee1

Viesti Kirjoittaja Melee1 »

örkeillä ne on helppo maalata ja (halpoja)...........
Magga cammara.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Kaikkilla armeijoilla oppii pelaamaan ennen pitkään. Kaverinikin otti ekaksi 2 vuotta helf:feil turpaan ja nyt sitä ei voi voittaa muuta kuin uskomattomalla noppatuurilla.Kaikilla oppii kyllä pelaamaan.
Aenarion

Viesti Kirjoittaja Aenarion »

Esko Rae kirjoitti:Kaikkilla armeijoilla oppii pelaamaan ennen pitkään. Kaverinikin otti ekaksi 2 vuotta helf:feil turpaan ja nyt sitä ei voi voittaa muuta kuin uskomattomalla noppatuurilla.Kaikilla oppii kyllä pelaamaan.

niin... mutta minä sen sijaan aloitin Chaoksilla ja jyräsin heti. kun figut olivat pelikunnossa.. =)

Nykyään kerään haltioita, koska ne vaativat strategioita, sekä ne on hienoja, mikäli ne ovat hyvin maalattuja. Chaosten kerääminen on jääny vähän taka-alalle...
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

pst, noppajumalia miellyttää kokonaan maalattu armeija, ettekä levittele muille, kyllä peli sujuu kun saa armeijan kokonaan maaleihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”