Millä armeijalla kannattaa aloittaa
-
runelord1234
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Mutta miksi alkaa askartelemaan kokonaan uusia ukkoja kun voi valita jonkun mielikuvitusrikkaamman armeijan. Ainoastaan militian edustajat ovat minusta mielenkiintoisia mutta hilpariukot, miekkamiehet musketöörit ja keihäsukot ovat varsin tympeän näköisiä. Empiren Great Sword ukot on esimerkiksi hienompia kun niillä ei ole pelkästää pussihousuja vaan myös haarniskaa yllään. Muoviukkojen mukana olisi voinut tulla enemmän irtohaarniskan kappaleita yms.kp kirjoitti:Tämä ei ole tarkoitettu keskustelun jatkeeksi, vaan ehdottomasti MIELIPITEEKSI ja ajatukseksi. Olen huomannut usean pelaajan nurkuvan empiren figujen mielikuvituksen puutteesta. Voisin heittää vastaan kommentin, että eikö kyseisillä henkilöillä ole mielikuvitusta luoda päässään visioita empiren sotilaista. Ne on muovia ja usein siis myös helppo konfata.
Ja toisekseen mielikuvitus on suhteellinen käsite.. kait.
Mä en ainakaan tiedä että mistä niille saisi helposti lisää haarniskaa paitsi ehkä sekoittamalla bretonnian ja empiren muoviukkoja, mutta sepä ei tulekaan kovin halvaksi. Ja jos meinaa konvertoida sellaset 50+ ukkoa niin aika kauan siinä menee ja on eri juttu tuleeko niistä järkevän näköisiä.
Minun silmissäni empire on ihan mielikuvitusrikas vaihtoehto.Gorkiporki kirjoitti: Mutta miksi alkaa askartelemaan kokonaan uusia ukkoja kun voi valita jonkun mielikuvitusrikkaamman armeijan.
Tarkoitan tässä sitä että tavallisuus voi olla myös bonus.
Pelaan itse bretonnialla, ja koen että niiden miekkoset on melko
tavallisia, mutta mielenkiintoisia.
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
-
Aenarion
-
Acoparaptor
-
Wesi-Kääpiö666
- Viesti:
-
Elf & Goblin
-
Elf & Goblin
Sitä määkin Chaoksesta ajattelen. Tykkään isoista armeijoista!
Vampire Countit hmmm...Mitä ne on edes. Vitsi
Nekin on hyviä. Myös ne kävi minulla mielessä.
Nekin on siistei....
Itse ehkä alotan ainakin näin aluks Skaveneilla.
Ajattelin Delffei mutta kuulemma taktikointia tarttee ja ne on kanssa kalliita.
Itse suosittelen Skavenit tai Tomb kingssit tai Vampit
Nekin on siistei....
kaaosta ei ainakaan ennenkuin uudet warrut tuleeElf & Goblin kirjoitti:Sitä määkin Chaoksesta ajattelen. Tykkään isoista armeijoista!
Nekin on siistei....
ite aloittelen VC.tä. mahtavia
Skavenit. njäh...
delffeistä olen ihan samaa mieltä
aloittaisin ainakin itse sellaista armeijaa mitä lähipiiristä ei löydy paljoa (tai mielummin - ei ollenkaan)
Lyhyestä virsi kaunis
-
Aenarion
Esko Rae kirjoitti:Kaikkilla armeijoilla oppii pelaamaan ennen pitkään. Kaverinikin otti ekaksi 2 vuotta helf:feil turpaan ja nyt sitä ei voi voittaa muuta kuin uskomattomalla noppatuurilla.Kaikilla oppii kyllä pelaamaan.
niin... mutta minä sen sijaan aloitin Chaoksilla ja jyräsin heti. kun figut olivat pelikunnossa.. =)
Nykyään kerään haltioita, koska ne vaativat strategioita, sekä ne on hienoja, mikäli ne ovat hyvin maalattuja. Chaosten kerääminen on jääny vähän taka-alalle...
-
Janne Forsell
- Viesti: