Sänki
-
TranssiApina
http://www.sodemons.com/gd23usbaltimore/IMG_3967-00.htm
'Bout noin? Mustaa/tummaa harmaata siinä on näköjään maaliin sekoiteltu.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Sivuilta löytyy muitaki kuvii mutta tietäiskö joku mitä noi Lords of the battle figut o. Konvattuja vai voiks niitä hankkii jostain.Ninnu kirjoitti:http://www.sodemons.com/gd23usbaltimore/IMG_3967-00.htm
Noilla sivuilla on satojen figuvalmistajien satoja eri vuosina valmistamia figuja sekä järjetön määrä kuvagallerioita eri tapahtumista. Lähetätkö linkin sivulle, jossa mainitsemasi figut ovat niin voimme vastatakin? 
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Taitavat olla TODELLA vanhaa GWn tuotantoa (silloin taisi olla Citadel Miniatures). Jos samoja tarkoitat, mihin itse törmäsin.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Sivuilta löytyy muitaki kuvii mutta tietäiskö joku mitä noi Lords of the battle figut o. Konvattuja vai voiks niitä hankkii jostain.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Citadel Miniatures se edelleenkin figusi tekee...
Osana GW:tä, kuten aiemminkin.
Mutta ihan asiaa: tuo Ninnun ja muiden huomauttama harmaan sekoittaminen ihonväriin lienee paras tapa tehdä sänkeä. Sarjakuvamainen, mutta muuten ei kyllä varmaankaan onnistu.
Mutta ihan asiaa: tuo Ninnun ja muiden huomauttama harmaan sekoittaminen ihonväriin lienee paras tapa tehdä sänkeä. Sarjakuvamainen, mutta muuten ei kyllä varmaankaan onnistu.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
Andromedus
Kyllä te tytöt osaatte...työn tyypin on tehny joku Jennifer Haley. Sänkeä en oo muuten ennen tullukkaan ajatelleeks.Ninnu kirjoitti:http://www.sodemons.com/gd23usbaltimore/IMG_3967-00.htm
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
"Joku Jennifer Haley"? Tuon voisi jo tulkita loukkaukseksi! 
No ei, eiköhän Andromedus ole oikeasti Haleyn figuja aiemminkin nähnyt. Mutta jos joku ei ole, kannattaa käydä katsomassa hänen figujaan vaikkapa täältä: http://www.coolminiornot.com/browse.php ... tter=haley
No ei, eiköhän Andromedus ole oikeasti Haleyn figuja aiemminkin nähnyt. Mutta jos joku ei ole, kannattaa käydä katsomassa hänen figujaan vaikkapa täältä: http://www.coolminiornot.com/browse.php ... tter=haley
Ett helvete!! :O Alan saada vahvistusta ajatukselleni että naiset ovat sittenkin parhaita figun maalamisessa.
Ovat nimittäin aivan ennennäkemättömiä. Olen varmaan nähnyt ennenkin töitä, mutta en ole tiennyt kenen maalaamia.
Mutta miksiköhän naiset näyttävät maalaavan enemmän naisia...? Toisaalta, maalaan minäkin enemmän miehiä, varmaan sen takia etten saa naisista koskaan maalattua niin nättejä kuin tahtoisin. 
Kun ensi kerran näin ton Haleyn mariinin (mikä lie keisarin herkkusieni?) pidin sitä aivan upeana, nyt mä itken noita kasvoja. Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikös noi ton äijän kasvot oo järkyttävän rumat? Siis simmut ovat aivan eriparia ja katsovat aivan käsittämättömään suuntaan, muutenkin äijän pärstä on kovin sarjakuvamainen.... Kasvojen ilme & kieroon katsova katse näyttää siltä, kuin äijää olis lyöty just kunnolla ja silmät ois kääntymässä nurin (tosin syntymävikana vielä epämuodostuneet silmät), asento taas ei siltä "ihan" näytä.
Oi suuret gurut, sanokaa minun olevan väärässä ja että tuon kasvot ovat ok, koska muuten ihmettelen miten tuo voi olla saanut slayer-aseen...
Pienemmässäkin kuvassa näkyy sama ongelma. En varmaan edellisellä monitorilla moista nähnyt, mutta kun nyt on ihan laadukas ja terävä, näyttää karsealta.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
The Scientist
-
baretul
Hmh noi silmät on kieltämättä kummallisessa asenossa, voi tosin johtua kuvakulmasta ja siitä että livenä noi silmät näkyy juuri ja juuri. Maalauksellisesti ei tossa mun mielestä oo paljoa muuta vikaa, ainoa siten että hiukset panta ja noi muut sälät ei oo mun makuun skulptiltaan kasvoissa, eikä sekään että siveltimen vetoja näkyy sielä täälä.
Niin niin joo itse asiaan, eli siis mun mielestä toi parta on erittäin hyvä ton kokoselle figulle, suurempi skaalasille saa sitten tehtyä tietysti tasasemman tollasen harmaan pinnan kun sitä pintaa on taas niin paljo enemmän.
Ps. Rune älä huolehdi
, onhan meillä vielä cyril pitämässä meidän miesten kunniaa ylhäällä
.
Niin niin joo itse asiaan, eli siis mun mielestä toi parta on erittäin hyvä ton kokoselle figulle, suurempi skaalasille saa sitten tehtyä tietysti tasasemman tollasen harmaan pinnan kun sitä pintaa on taas niin paljo enemmän.
Ps. Rune älä huolehdi