Sänki

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
DoomFall

Sänki

Viesti Kirjoittaja DoomFall »

Miten sais maalattua hyvän parran sängen.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Iiiihan pieniä pisteitä nassuun?
wat
Milkman

Viesti Kirjoittaja Milkman »

ööö oisko ohut kerros harmaata?
I'm not crazy, the voices told me so.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

LooPe kirjoitti:Iiiihan pieniä pisteitä nassuun?
Saattaisi tulla aika sotkuisen näköistä. Kokeileppas lotrata vähän harmahtavaa ihon väriä ja maalaa leuka sillä.
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

Sellainen saattaisi toimia että tökit siihen leukaan neulalla pieniä reikiä ja laitat inkkiä saattaisi toimia en ole itse kokeillut
Voisin mennä kokeilemaan
Niin kävi että sormi napsahti sijoiltaan
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

eipä tuu toimimaan :D.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Itse ehdotan blendaamista parran oikeasta väristä harmahtavaan päin, ja siitä ihonväriin.
Mi_Py

Viesti Kirjoittaja Mi_Py »

joo ei toiminut mutta sain sitten leukaan kivan mutaation
Joten älkää kokeilko ellette halua jotain mutantti leukaa
Niin kävi että sormi napsahti sijoiltaan
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

http://www.sodemons.com/gd23usbaltimore/IMG_3967-00.htm

'Bout noin? Mustaa/tummaa harmaata siinä on näköjään maaliin sekoiteltu.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Sivuilta löytyy muitaki kuvii mutta tietäiskö joku mitä noi Lords of the battle figut o. Konvattuja vai voiks niitä hankkii jostain.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Noilla sivuilla on satojen figuvalmistajien satoja eri vuosina valmistamia figuja sekä järjetön määrä kuvagallerioita eri tapahtumista. Lähetätkö linkin sivulle, jossa mainitsemasi figut ovat niin voimme vastatakin? :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Sivuilta löytyy muitaki kuvii mutta tietäiskö joku mitä noi Lords of the battle figut o. Konvattuja vai voiks niitä hankkii jostain.
Taitavat olla TODELLA vanhaa GWn tuotantoa (silloin taisi olla Citadel Miniatures). Jos samoja tarkoitat, mihin itse törmäsin.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Citadel Miniatures se edelleenkin figusi tekee... :) Osana GW:tä, kuten aiemminkin.

Mutta ihan asiaa: tuo Ninnun ja muiden huomauttama harmaan sekoittaminen ihonväriin lienee paras tapa tehdä sänkeä. Sarjakuvamainen, mutta muuten ei kyllä varmaankaan onnistu.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Ninnu kirjoitti:http://www.sodemons.com/gd23usbaltimore/IMG_3967-00.htm

'Bout noin? Mustaa/tummaa harmaata siinä on näköjään maaliin sekoiteltu.
Kyllä te tytöt osaatte...työn tyypin on tehny joku Jennifer Haley. Sänkeä en oo muuten ennen tullukkaan ajatelleeks.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

"Joku Jennifer Haley"? Tuon voisi jo tulkita loukkaukseksi! ;)

No ei, eiköhän Andromedus ole oikeasti Haleyn figuja aiemminkin nähnyt. Mutta jos joku ei ole, kannattaa käydä katsomassa hänen figujaan vaikkapa täältä: http://www.coolminiornot.com/browse.php ... tter=haley
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ett helvete!! :O Alan saada vahvistusta ajatukselleni että naiset ovat sittenkin parhaita figun maalamisessa. ;) Ovat nimittäin aivan ennennäkemättömiä. Olen varmaan nähnyt ennenkin töitä, mutta en ole tiennyt kenen maalaamia. ;) Mutta miksiköhän naiset näyttävät maalaavan enemmän naisia...? Toisaalta, maalaan minäkin enemmän miehiä, varmaan sen takia etten saa naisista koskaan maalattua niin nättejä kuin tahtoisin. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Kun ensi kerran näin ton Haleyn mariinin (mikä lie keisarin herkkusieni?) pidin sitä aivan upeana, nyt mä itken noita kasvoja. Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikös noi ton äijän kasvot oo järkyttävän rumat? Siis simmut ovat aivan eriparia ja katsovat aivan käsittämättömään suuntaan, muutenkin äijän pärstä on kovin sarjakuvamainen.... Kasvojen ilme & kieroon katsova katse näyttää siltä, kuin äijää olis lyöty just kunnolla ja silmät ois kääntymässä nurin (tosin syntymävikana vielä epämuodostuneet silmät), asento taas ei siltä "ihan" näytä. ;) Oi suuret gurut, sanokaa minun olevan väärässä ja että tuon kasvot ovat ok, koska muuten ihmettelen miten tuo voi olla saanut slayer-aseen... :'( Pienemmässäkin kuvassa näkyy sama ongelma. En varmaan edellisellä monitorilla moista nähnyt, mutta kun nyt on ihan laadukas ja terävä, näyttää karsealta.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

@M.Salava. Et ole ainoa jonka mielestä miekkosen pärstä on arsesta. Ehkäpä tuomaristo on vain häikäistynyt muuten ensiluokkaisesta maalauksesta.

Mutta onneksi en ole mikään maalausguru.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Hmh noi silmät on kieltämättä kummallisessa asenossa, voi tosin johtua kuvakulmasta ja siitä että livenä noi silmät näkyy juuri ja juuri. Maalauksellisesti ei tossa mun mielestä oo paljoa muuta vikaa, ainoa siten että hiukset panta ja noi muut sälät ei oo mun makuun skulptiltaan kasvoissa, eikä sekään että siveltimen vetoja näkyy sielä täälä.

Niin niin joo itse asiaan, eli siis mun mielestä toi parta on erittäin hyvä ton kokoselle figulle, suurempi skaalasille saa sitten tehtyä tietysti tasasemman tollasen harmaan pinnan kun sitä pintaa on taas niin paljo enemmän.

Ps. Rune älä huolehdi :D, onhan meillä vielä cyril pitämässä meidän miesten kunniaa ylhäällä :D.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Ja Wongin veljekset... Vai ovatko sisaruksia?
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”