auttakaa!...
auttakaa!...
Oon ajatellu aloittaa 40k pelaamisen lotrin ohella. Mä haluaisin kysyä semmosta et olisko tämmönen hyvä armeija nyt alkajaisiksi lisää ostaisin sit myöhemmin:
12x Necron warriors
5x Necron immortal
3x Wraithia
The Deceiver
NIghtbringer
kommentoikaa!!
12x Necron warriors
5x Necron immortal
3x Wraithia
The Deceiver
NIghtbringer
kommentoikaa!!
--
hiimän
hiimän
Siirretty (vaikka tällä tavalla otsikoidut viestit tekisi mieli poistaa saman tien).
Alkajaisiksi voisit hommata toisen poksin Warrioreita jotta saat tarvittavat 2 Troop choicea.
EDIT: Ja jumatsuikkeli, elä osta C'Taneja alkajaisiksi!!!
Alkajaisiksi voisit hommata toisen poksin Warrioreita jotta saat tarvittavat 2 Troop choicea.
EDIT: Ja jumatsuikkeli, elä osta C'Taneja alkajaisiksi!!!
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Oberon
todellakin, C'tanit ovat keskimäärin erittäin huono ostos myölhemminkin, ja varsinkin alussa, ota vain suosiolla se lordi... eli ostoslistaa tohon:jullevi kirjoitti: EDIT: Ja jumatsuikkeli, elä osta C'Taneja alkajaisiksi!!!
lordi(jalan)
1 boksi waruja(vähintään, 2 ois parempi, enempää et sitten tarvitsekkaan)
dessuja/lisää immortaleja.
Re: auttakaa!...
Vähintään 20 warrua, eikä ole kukaan kieltänyt ottamasta enempää.hiimän kirjoitti:Oon ajatellu aloittaa 40k pelaamisen lotrin ohella. Mä haluaisin kysyä semmosta et olisko tämmönen hyvä armeija nyt alkajaisiksi lisää ostaisin sit myöhemmin:
12x Necron warriors
5x Necron immortal
3x Wraithia
The Deceiver
NIghtbringer
kommentoikaa!!
Lordi jalan
Ehkä niitä immortaleja, mutta eivät ole pakollisia
EI Wraitheja. eih. Samat sanat c'taneille.
Destroyereitä!
Monoliitti, ei ole pakollinen mutta pirun tehokas.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Oberon
- Amazing Slug
Aika perushyvä alku olisi seuraava:
2x Warriorlaatikko
3x-6x Destroyer
Lord
2x Tomb Spyder
Tohon sitten pystyy rakentamaan mitä nyt ite tykkäät, Immortalit on todettu koviksi ja niitä suosittelisin suuresti. Tosin noita
perusmob listoja näkyy aika reippaasti mutta se kun toimii.. Ensin ehkä tommonen kova armeija alle ja sitten rakentamaan jotain hupailua
wraithien sun muiden kanssa. Wraitheilla on vaan se t4 mikä tiputtaa niitten kestävyyttä hyvin paljon. Itse ajattelin joskus sellaista 6 Wraith, 2x Lord toinen lord destroyer bodyllä ja menoks wraithien kanssa sivusta selustaan ja edestä mobilla sitten firepoweria. tiputtaa vaan phase outtia aika kovin nuo wraithit kun kalliita ovat. Mutta älä ihmeessä osta heti varsinkaan molempia ctaneja. Ehkä sitten kun sulla on 2000pts erilaista necronia, niin sitten mukava lisä nuo ovat ja menevät sitten hyvinkin isompiin peleihin.
Tulipa taas jotain selitettyä. ehkä auttoi ehkä ei
2x Warriorlaatikko
3x-6x Destroyer
Lord
2x Tomb Spyder
Tohon sitten pystyy rakentamaan mitä nyt ite tykkäät, Immortalit on todettu koviksi ja niitä suosittelisin suuresti. Tosin noita
perusmob listoja näkyy aika reippaasti mutta se kun toimii.. Ensin ehkä tommonen kova armeija alle ja sitten rakentamaan jotain hupailua
wraithien sun muiden kanssa. Wraitheilla on vaan se t4 mikä tiputtaa niitten kestävyyttä hyvin paljon. Itse ajattelin joskus sellaista 6 Wraith, 2x Lord toinen lord destroyer bodyllä ja menoks wraithien kanssa sivusta selustaan ja edestä mobilla sitten firepoweria. tiputtaa vaan phase outtia aika kovin nuo wraithit kun kalliita ovat. Mutta älä ihmeessä osta heti varsinkaan molempia ctaneja. Ehkä sitten kun sulla on 2000pts erilaista necronia, niin sitten mukava lisä nuo ovat ja menevät sitten hyvinkin isompiin peleihin.
Tulipa taas jotain selitettyä. ehkä auttoi ehkä ei
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
No jos välttämättä haluaa ottaa kalliita ja verrattain heikkoja (ja joo, tiedän että on kolmosen invu) pieniä yksiköitä, jotka eivät edes ole niin kovia tappamaan, verrattuna moneen muuhun paljon parempaan vaihtoehtoon..Amazing Slug kirjoitti:Älä kuuntele stereotypioihin jämähtäneitä pellejä; pidä wraithisi! Ole ylpeä niistä ja naura suohon ne juntit, jotka eivät ymmärrä niiden merkitystä. Ei kaikkien necron listojen tarvitse olla samanlaisia.
Niin siitä vaan sitten
Mainittakoon että koko Necron on yhtä stereotypiaa. Kaikki listat kun ovat samanlaisia, siitä ei pääse mihinkään.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt