"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skaveneille väriteema

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mork

Skaveneille väriteema

Viesti Kirjoittaja Mork »

Olen kokeillut skaveneilleni monia väriteemoja, mutta mikään ei ole mielittänyt silmää. Nyt olen ajatellut pinkkiä, mut se vaikuttaa aika hankalalta maalata hyvin.Mitä sanoisitte pinkistä? ja miten se kannattaa maalata?
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

En käyttäisi ihan puhdasta pinkkiä, vaan murtaisin sitä vähän punertavan ruskealla, beigellä tai harmaalla. Se on paljon helpompi maalata eikä näytä niin karkilta ja sopii varmaan paremmin skaveneiden turkkiin. Kokeile?

Mä varjostaisin pinkkiä varmaan johonkin punaruskeaan suuntaan ja korostaisin beigeen tai off-whiteen (ei ihan valkoiseen, mutta vaaleaan väriin).
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

Mä käytän ainaki sellasta et likasen ruskeeta ja vihreetä(scorched brown ja catachan green) ja mustaa....
sit voi käyttää just jotain lilaa/pinkkiä, turkkia ruskeella tai harmaalla
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Noh tees vaikka näin:

Claanin perusteella väriteema:

Jos tykkäät Eshinistä tee mustaa, harmaata tai jotain muita tummia värejä.

Jos taas astut voittajien puolelle ja valitset Skyren niin punainen pukee.(itse en kylläkään tehnyt punaista)

Jos taas Rutto-kaverit on mieleen niin vihreä ja muut "sairaat"-värit

Ja viimeisenä ja melkein vähäisenä Lemmikki-eläinkauppiaamme suosivat jotain ruskeaa tai jotain muuta väriä.

Nämä olivat siis ehdotuksia.
Älä syö porkkanaa.
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

PINKKI?! AARGH! mork nyt olet erehtynyt pahan kerran!!!! Kyse on skaveneista.... :) itse sielunvihollinenkaan ei tekisi pinkkiä skaven armeijaa..... :)
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Greyseer kirjoitti:PINKKI?! AARGH! mork nyt olet erehtynyt pahan kerran!!!! Kyse on skaveneista.... :) itse sielunvihollinenkaan ei tekisi pinkkiä skaven armeijaa..... :)
Pinkki on kyllä ruma väri, mutta mikäli sinä pystyt maalaamaan taidokkaasti sekä näyttävästi pinkillä, voit taputtaa itseäsi selkään. Useat pelaajat ostavat usein yhden purkin pinkkiä, avaavat sen ja unohtavat sen jälkeen. Mutta harjoittelemisella voi pinkkiäkin käyttämällä saada tyylikkäitä tuloksia. Ehkäpä Ropeconissa järjestetään joskus se pinkillä maalamiskisa ;).
Mork

Viesti Kirjoittaja Mork »

Kiitos vatanneille. No nyt alkoi innostaa noi rutto tyypit. Onko ehdotuksia miten maalata niiden turkki ja iho?
Pibutzki

Viesti Kirjoittaja Pibutzki »

Aika tummalla ja likasella. Turkissa vois käyttää lähtönä Scorched Brownia tai Chaos Blackia ja sit highlightata niitä likasen ja tautisen näköseks. Iho kannattaa tehä melko tummaks mutta ei että se hukkuu turkin väriin. Joku tumma väri pohjaks johon sekottaa pienissä määrin vaikka Dwarf Fleshiä tai jotain muuta pastellia ihon väriä.
"Neither enemy nor friend"
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Rutto-kaverit kun valitsit niin Green inkki käyttöön."Vaatteisiin" käy vihreä(dark angels sun muut).
Älä syö porkkanaa.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Jos rutto-rottia meinaat maalata, niin osta green-,brown- ja chestnut ink. Sitten vaan hosut niitä valmiisiin figuihin ja jiihuu!
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Amarziel kirjoitti:Jos rutto-rottia meinaat maalata, niin osta green-,brown- ja chestnut ink. Sitten vaan hosut niitä valmiisiin figuihin ja jiihuu!
Tulos = kiiltävää kauhua.
The small boys have come to see me hang
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Höps höps, voihan sitä aina laittaa mattalakkaa pintaan ja sanoa, että lakka sotki jos ei suurimmat kiillot häviä =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”