Muita valmis puita kuin GW:n?
Muita valmis puita kuin GW:n?
Olen tekemässä tässä maastoa peleihini ja tarvitsisin puita.
Eli muistelisin joskus jossain nähneeni kaupan sellaisia pusseja joissa oli jotain "kasattavia" puita. Ja niitä tais olla enemmän kuin se viisi joka tulee GW:n pusseissa. Eikä hintakaan kait ollut suuri.
Kiinnostaisi tietää mitä alternative vaihtoehtoja on näille GW:n puille, siis hinnallisesti ja määrällisesti.
Ja voitte myös antaa neuvoja halpoihin puun tekotapoihin.
Kiitoksia.
Eli muistelisin joskus jossain nähneeni kaupan sellaisia pusseja joissa oli jotain "kasattavia" puita. Ja niitä tais olla enemmän kuin se viisi joka tulee GW:n pusseissa. Eikä hintakaan kait ollut suuri.
Kiinnostaisi tietää mitä alternative vaihtoehtoja on näille GW:n puille, siis hinnallisesti ja määrällisesti.
Ja voitte myös antaa neuvoja halpoihin puun tekotapoihin.
Kiitoksia.
Ei siltikään mene kait GW:n tuotteiden ohitse. Ne kun maksavat sen 5-10 erkkiä ja sieltä tulee kunnon kokoisia puita se 5+Valtsu kirjoitti:Monista pienoisrautatie kaupoista saa puita. Itse ostin vuosi sitten kesällä risteysasemalta pari kuusta noin 0.50-1.00 € kappale hintaan.
Ja eikös ne rautatie_puut ole kuitenkin aika pieniä?
Aika liki nuo raapii GW:n puita. Ja nuokin riippuu niin paljon valmistajasta. Muistaakseni Faller myi suht edullisesti noita, mutta en mene nyky hinnoista enää vannomaan.VD kirjoitti:Ei siltikään mene kait GW:n tuotteiden ohitse. Ne kun maksavat sen 5-10 erkkiä ja sieltä tulee kunnon kokoisia puita se 5+Valtsu kirjoitti:Monista pienoisrautatie kaupoista saa puita. Itse ostin vuosi sitten kesällä risteysasemalta pari kuusta noin 0.50-1.00 ? kappale hintaan.
Ja eikös ne rautatie_puut ole kuitenkin aika pieniä?
Yksi suhteellisen edullinen vaihtoehto on tehdä pulloharjoista puita (jotka ensin tietenkin: muotoilu -> maalaus -> flokkaus) Muistaakseni noista "halppis" tavarataloista pitäisi noita harjoja saada suht. koht. edullisesti.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Stenvall