Onnettomuuksia
Yleisimmät mokat on että maalipurkki on tiukasti kiinni ja sit hups, yks kaks aukee ja leviää ympäriinsä. Pahin moka on kyllä ollut se kun kaverilla maalasin niiden autotallin työpöydällä ja lähdin hakemaan jotain purtavaa... kun nousin pöydän äärestä ja katson taakseni niin kappas... Sininen Jokeri talomaali purkki kaatunut mun Khorne Berserkereiden päälle... jesh. Revi siitä sit huumoria. Mulle on kyllä vieläkin mysteeri miten se maalipurkki tippu sieltä hyllyn päältä... It´s Sabotage!!!
"Neither enemy nor friend"
-
Spongebob-Väyrynen
noh kaikkeahan sitä nyt sattuu mutta olettekos pohjamaalanneet mustalla sprylla huoneessa jossa on valkoiset seinät? no minäpä olen ja kun olin kerta niinkin viisas niin keksin vielä sprayata ilman suojaavaa paffi boxia joten sittenpähän oli mukava selitellä faijalle miksi huoneen seinät on ihan harmaat noh eipä siinä muuta kuin uudet maalit vaan seinään...
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Spraymaalilla saa myös mielenkiintoisen värisen lattian jos maalailee tarpeeksi monta kertaa, oli alla sanomalehtiä tai ei. Ja se höttö leviää toisiinkin huoneisiin, oli ovi kiinni tai ei. Eipä taidettu saada takuurahoja kerrostaloasunnosta pois muutettaessa 
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
-
Nurgle Master
-
Zymeth Salkir Dkhan
Kävipäs tuossa hassusti yksi lauantai, kun olin lähdössä paikallisesta wh-kerhosta. Olin ottanut mukaan aika suuren bitzimäärän joka sitten kavereitten kanssa lajiteltiin; maalaamattomat muovibitzit, metallibitzit, jne.. Hyvinhän se onnistui, kaikki löysi paikkansa ja pakkasin avonaiset bitzboxit battleforcen kanteen ja löin muutaman laatikon ja kirjan siihen päälle. Mutta en saanut ovea auki, joten laskin kantamuksen keinutuolille.
Kaverit sano kuullensa vain kauhean räsähdyksen ja "voi *ittu!"-huudot. Siinäpä meni loppu kerhoaika ku porukalla könyttiin osia ja flockia lattiaalta.
Mutta jee.
Kaverit sano kuullensa vain kauhean räsähdyksen ja "voi *ittu!"-huudot. Siinäpä meni loppu kerhoaika ku porukalla könyttiin osia ja flockia lattiaalta.
Mutta jee.
- Jänkäkoira
Noh mitähän sitä ois sitte itelle käyny... Aika lailla vaa sitä perinteistä hommaa. Irrottelen vaa ukkoi spruesta mattoveittellä ja hetken päästä löydän sen terän peukalostani.
Ja sit kerra tippu uus chaos black epä huomiossa pöyälätä ja sehä meni tieten sukille ja matolla ja lattialle... Ei se lähteny lattiasta koskaa irti kokonaa.. ja sukakki tais lentää roskii.
Ja Terminator.... Älä muistuta.
Se oli kyllä melkone räsäys!!
Ja sit kerra tippu uus chaos black epä huomiossa pöyälätä ja sehä meni tieten sukille ja matolla ja lattialle... Ei se lähteny lattiasta koskaa irti kokonaa.. ja sukakki tais lentää roskii.
Ja Terminator.... Älä muistuta.
Se oli kyllä melkone räsäys!!
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
we don't feel no contamination!"
-
Karl Franz (ps.tuplasana)
-
Nurgle Master
-
Something
Heh.. Vahingonilo on sitten paras ilo.
Toisaalta olen minäkin sormiani viillellyt ainakin 15 kertaa KaaosSotureita kasatessa, että Blood for the Blood God ja vähät päälle.
Sitten on se 20mmX20mm alusta lattiassa kaapin alla kiitos loctiten mainion liiman.
Ja on sitä tullut kaksi kertaa kaadettua purkillinen oranssia jonkun matolle.
Toisaalta olen minäkin sormiani viillellyt ainakin 15 kertaa KaaosSotureita kasatessa, että Blood for the Blood God ja vähät päälle.
Sitten on se 20mmX20mm alusta lattiassa kaapin alla kiitos loctiten mainion liiman.
Ja on sitä tullut kaksi kertaa kaadettua purkillinen oranssia jonkun matolle.
-
sir shadow
-
Olof The Ironbeard
Näitähän riittää. Pentuna huitasin blood redin ensin paidalle ja siitä se vieri (onneksi samanväriselle) penkille. Eräs gobbokeihäs sai tosiaan aidon verikuorrutuksen, kun mokoma kärki upposi peukkuun. Ja pari viikkoa sitten uusi gobbo green melkein kaatui: maalipönttö pyöri kuin väkkärä ja maalia roiskui joka puolelle. Puukon kanssa on tullut vuoltua maastoa ja figuja, mutta toistaiseksi on ole saanut terästä.
"Jos et seivaa, et voi voittaa." -NecroJ