Onnettomuuksia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lukittu
Pibutzki

Viesti Kirjoittaja Pibutzki »

Yleisimmät mokat on että maalipurkki on tiukasti kiinni ja sit hups, yks kaks aukee ja leviää ympäriinsä. Pahin moka on kyllä ollut se kun kaverilla maalasin niiden autotallin työpöydällä ja lähdin hakemaan jotain purtavaa... kun nousin pöydän äärestä ja katson taakseni niin kappas... Sininen Jokeri talomaali purkki kaatunut mun Khorne Berserkereiden päälle... jesh. Revi siitä sit huumoria. Mulle on kyllä vieläkin mysteeri miten se maalipurkki tippu sieltä hyllyn päältä... It´s Sabotage!!!
"Neither enemy nor friend"
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

noh kaikkeahan sitä nyt sattuu mutta olettekos pohjamaalanneet mustalla sprylla huoneessa jossa on valkoiset seinät? no minäpä olen ja kun olin kerta niinkin viisas niin keksin vielä sprayata ilman suojaavaa paffi boxia joten sittenpähän oli mukava selitellä faijalle miksi huoneen seinät on ihan harmaat noh eipä siinä muuta kuin uudet maalit vaan seinään...
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Pseudok
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pseudok »

Spraymaalilla saa myös mielenkiintoisen värisen lattian jos maalailee tarpeeksi monta kertaa, oli alla sanomalehtiä tai ei. Ja se höttö leviää toisiinkin huoneisiin, oli ovi kiinni tai ei. Eipä taidettu saada takuurahoja kerrostaloasunnosta pois muutettaessa :P
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Heh... äitiltä tullut palautetta kun spreijailin slayereitä parvekkeella, en sitten unissani muistanut pistella paljoakaan paperia alle. Keskellä parvekkeen lattiaa on musta jälki, jonka keskellä maalaamattomaksi jäänyt kirvestä heilutteleva slayer-hahmo :)

Aika pelottava tuo tuollainen!
niih.
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Onnrksi nykyään on sellaiset maalipurkit, että ne ei ole aina niin tiukassa....
Spraylle ei vieläkään voi mitään.

Kerran liimasin Chaos Dreatnoughtini joloista kiinni pöytääni. Piti hakea kunnon välineet, että se lähti irti.
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Nurgle Master

Viesti Kirjoittaja Nurgle Master »

Mulla on aina pöytä ihan maalissa mut en välitä.Peitän vaa jollai liinalla.Mun pahin kun
kasasin chariottia, ei ollu metalli liimaa. Kasasin sen ja menin syömään, kun tulin takasin
oli pyörät ku kilpailurullatuolissa vinossa ja chariot kasassa.sain korjattua....
-Im SO BACK-
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Pudotin kaaos chariotin jalkaisin olevan Tzeentchin championin päälle, kärry meni kappaleiksi ja maali irtosi, mutta championista ei lähtenyt edes maalia.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Kävipäs tuossa hassusti yksi lauantai, kun olin lähdössä paikallisesta wh-kerhosta. Olin ottanut mukaan aika suuren bitzimäärän joka sitten kavereitten kanssa lajiteltiin; maalaamattomat muovibitzit, metallibitzit, jne.. Hyvinhän se onnistui, kaikki löysi paikkansa ja pakkasin avonaiset bitzboxit battleforcen kanteen ja löin muutaman laatikon ja kirjan siihen päälle. Mutta en saanut ovea auki, joten laskin kantamuksen keinutuolille.

Kaverit sano kuullensa vain kauhean räsähdyksen ja "voi *ittu!"-huudot. Siinäpä meni loppu kerhoaika ku porukalla könyttiin osia ja flockia lattiaalta. :D

Mutta jee.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Noh mitähän sitä ois sitte itelle käyny... Aika lailla vaa sitä perinteistä hommaa. Irrottelen vaa ukkoi spruesta mattoveittellä ja hetken päästä löydän sen terän peukalostani.
Ja sit kerra tippu uus chaos black epä huomiossa pöyälätä ja sehä meni tieten sukille ja matolla ja lattialle... Ei se lähteny lattiasta koskaa irti kokonaa.. ja sukakki tais lentää roskii. :D

Ja Terminator.... Älä muistuta. :)
Se oli kyllä melkone räsäys!!
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Sprayailin figuja mökillä (se on semmosella tosi tuulisella mäellä...). Kun alotin oli tyyntä mutta yhtäkkiä; Tuuli, sprayt naamalla, silmähuuhtelu ja taas sprayaamaan...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Karl Franz (ps.tuplasana)

Viesti Kirjoittaja Karl Franz (ps.tuplasana) »

mulla on pari muovirasiaa jotka on täynnä tyypien osia ja ne putos pöydältä roskikseen...joka on tapahtunut useampiakin kertoja
Karl Franz (ps.tuplasana) tunnetaan nykyään myös nimellä:Tarquin Fin-tim-lin-bin-whin-bim-lin-bussi-pysäkki F'tang-F'tang Olé Keksitynnyri..
Nurgle Master

Viesti Kirjoittaja Nurgle Master »

Mulle kävi täs aika kivasti. Sohasin kädellä bannerii ni lipputanko osu rannevaltimoo. Haava tuli mut valtimo ei puhjennu.
-Im SO BACK-
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Olis tullu ainakin aito Blood red väri lipputanko
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Anubis

Viesti Kirjoittaja Anubis »

Kyllähä näitä on sattunu: figuja pikaliimalla sormeen kiinni ja saksilla irti, liima purkki kaatu syliin ja sit kerran liimasin marine bikeä baseen kiinni ja sitten aivastin ja löysin basen 50 euron t-paidan olkapäästä, mukava kova kohta tuli paitaan :)
Something

Viesti Kirjoittaja Something »

Heh.. Vahingonilo on sitten paras ilo.
Toisaalta olen minäkin sormiani viillellyt ainakin 15 kertaa KaaosSotureita kasatessa, että Blood for the Blood God ja vähät päälle.
Sitten on se 20mmX20mm alusta lattiassa kaapin alla kiitos loctiten mainion liiman.
Ja on sitä tullut kaksi kertaa kaadettua purkillinen oranssia jonkun matolle.
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

no varmaan suurin vahinko oli että goblinit meni parketille
sir shadow

Viesti Kirjoittaja sir shadow »

Mulla on chainmail levinny syliin samoin ku elf flesh.

Mä poistin asetoonilla metalli vigusta maalia niin alusta suli.
Today we can but begin what must surely be a long and arduous task.
Olof The Ironbeard

Viesti Kirjoittaja Olof The Ironbeard »

mult putos just maalattu black coat lattialle mun jalan päälle ja pelästyin ja huitasin hyllylltä 5 zombia lattialle
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

vampire92 kirjoitti:mult putos just maalattu black coat lattialle mun jalan päälle ja pelästyin ja huitasin hyllylltä 5 zombia lattialle
Hajosiko mitään?
Gere curam mei finis.
LeGrey

Viesti Kirjoittaja LeGrey »

Näitähän riittää. Pentuna huitasin blood redin ensin paidalle ja siitä se vieri (onneksi samanväriselle) penkille. Eräs gobbokeihäs sai tosiaan aidon verikuorrutuksen, kun mokoma kärki upposi peukkuun. Ja pari viikkoa sitten uusi gobbo green melkein kaatui: maalipönttö pyöri kuin väkkärä ja maalia roiskui joka puolelle. Puukon kanssa on tullut vuoltua maastoa ja figuja, mutta toistaiseksi on ole saanut terästä.
"Jos et seivaa, et voi voittaa." -NecroJ
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”