Tapaturma
Tapaturma
Mikä on sinun pahin tapaturma mitä sinulle on käynyt figujen kanssa niin kun esim. mä olin vähällä istua black orckkieni päälle jotka ovat blisterisiä.Ja kerran mun faija polkas mun örkki chariotin päälle jossa chariotti kärsi ehkä enemmän.
Figujen kanssa ei varsinaisesti mitään hasardeja ole sattunut, mutta niitä kootessa sitäkin enemmän... Kaikki tietänevätkin jo nuo perus tapaturmat, kuten sormien liimautuminen yhteen tai sormien silpominen mattoveitsellä.
Pirun kirotusvirheet...
Pirun kirotusvirheet...
Viimeksi muokannut Vieras123, Su 22.09.2002 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Neljän tunnin maalaustulos tippu chaos blackiin... saihan siitä suurimman osan vedellä pois, mutta arvaatte varmaan kuinka gutaa sellanen tekee silti.. ei siinä auttanu ku jarruneste ja uusiksmaalaus.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Re: Tapaturma
Se tapaturma taitaa olla minä...Grottos kirjoitti:Mikä on sinun pahin tapaturma mitä sinulle on käynyt figujen kanssa...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Värit on kyl kivoja joo.
Emmä nyt oikeen keksi mitään isoa. Ohan se kiva ku just maalattu vaikka metallifigu putoo lattialle, siinä 1. figu menee ihan pölyyn kiitos märän maalin (tosin citadel nyt on nii nopeestikuivuvaa että se kuivaa siin ilmalennon aikana) 2. siitä lähtee iso osa maalia ku on metallifigu.
Eiei, nyttei keksi mitään isoja mogia! Mä oon varmaan liian pro..
Noei, siitä ei oo pelkoa.
Emmä nyt oikeen keksi mitään isoa. Ohan se kiva ku just maalattu vaikka metallifigu putoo lattialle, siinä 1. figu menee ihan pölyyn kiitos märän maalin (tosin citadel nyt on nii nopeestikuivuvaa että se kuivaa siin ilmalennon aikana) 2. siitä lähtee iso osa maalia ku on metallifigu.
Eiei, nyttei keksi mitään isoja mogia! Mä oon varmaan liian pro..
Mä oon varmaan maailman lahjakkain teräaseitten kanssa... Ja erittäin herkkäihoinen että regoin sitten aika pahasti jos liimaa pääsee iholle... etnekin jos ihan on auki jo valmiiksi pienistä viilloista ja siihen on päässyt greenstuffia... Mä vaan ihmettelen miten mä en oo saanut oikeesti ittelleni mitään vakavampaa aikaseksi... 
Ja kerran oon istunut lohikäärmeen päälle... 8)
Ja kerran oon istunut lohikäärmeen päälle... 8)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Heh, jos ihmettelet kuinka tuo on mahdollista älä lue seuraavaa:[Luoja] kirjoitti:Kuinkahan tuo on mahdollista?s2pid kirjoitti:Neljän tunnin maalaustulos tippu chaos blackiin... saihan siitä suurimman osan vedellä pois, mutta arvaatte varmaan kuinka gutaa sellanen tekee silti.. ei siinä auttanu ku jarruneste ja uusiksmaalaus.
Minä olen onnistunut jotenkin työntämään sormeni maalipurkkiin :oops:
Hitto, aluksi se ei ollut siinä... Sitten se vain ilmestyi
Joku puhui pro-maalareista?
Meikä heitti joskus maalipurkin lattialle (siis vanhingossa!) kun yritin avata sitä. Lattialla oli sellainen hieno, symmetrinen spiraalikuvio vain sitä maalia. Ja meni kyllä matollekkin... No siinä ei kyllä figut onneksi kärsinyt.
Eipä ole niiden suhteen muuta kuin pieniä osien irtoamisia ja lattialle tippumisia tapahtunut.
Eipä ole niiden suhteen muuta kuin pieniä osien irtoamisia ja lattialle tippumisia tapahtunut.
Oon pudottanut lattialle kaiken mahdollisen... Chaos dragonista ja maalatusta muropaketissa tulleesta Darth Maul-pystistä Wizards of the Coastin örkkiin ja rykmentilliseen night goblineita.
Oon kyllä onnistunut välttämään itseni viiltelyn aika lahjakkaasti viimeiset seitsemän vuotta, eikä superliimallakaan ole tullut pahemmin möhlittyä. Pikkuveli kerran kyllä liimasi jalkapohjansa lattiaan. Siitä jäi aika iso kaistale ihoa. Ipana oli silloin 11.
Oon kyllä onnistunut välttämään itseni viiltelyn aika lahjakkaasti viimeiset seitsemän vuotta, eikä superliimallakaan ole tullut pahemmin möhlittyä. Pikkuveli kerran kyllä liimasi jalkapohjansa lattiaan. Siitä jäi aika iso kaistale ihoa. Ipana oli silloin 11.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
-Steve Jackson
- Cacodemoni
-
hypsilurus
Useasti olen liimannut sormet toisiinsa tai figuun (en tosin kovin pahasti), kerran pari jopa pöytään, ja matto- ja ruumiinavausveitsellä on tullut härväiltyä pari kertaa. Chaos black ja vomit brown jäljet löytyy lattiasta (tulee muuten mielenkiintoinen jälki kun avonainen purkki lähtee rullaamaan lattiiaa ja lähtee itse tuolilla rullaamaan perään
). Kaveri tiputti joskus betonin kauttaa soralle avonaisen kuljetuslaatikon, missä oli mm. naapurini(!) lohikäärme ja ogreuniitti, sekä puolet empirearmeijastani. No mutta mitään vakavampaa ei ole sattunut 
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Auts. Olenhan minäkin haavoja aikaiseksi saanut (tosin ei noin syviä) mutta pistit vielä liimaa perään?!hypsilurus kirjoitti:Mattoveitsellä jänteeseen asti ja locktitea perään!!! Tikattavaksi ja yö sairaalassa ku eivät olleet varmoja siitä että miten syanoakrylaatti vaikutaa verenkertoon joutuessaan. HUOM!!!! Tämä tapahtui noin 13 vuotta sitten!!!! Muoviset luurangot voivat koitua kohtaloksesi!!
-
hypsilurus
Siis, toimintaohjeet ko. laceraation aikaansaamiseksi.
1) Otetaan pirun terävä just vaihdettu terä
2) Aletaan nuoren henkilön innolla kasaamaan niitä pikaliimalla ja ko. teräaseella
3) Leikataan siisti viilto vasurin etusormen ensimmäiseen niveleen...juuri jänteet missaten mutta hienosti näkyen.
4) Tästä hienosta näystä lähes taintuen pudotetaan se sama käsi avoimen locktite tuubin päälle...........tämä osuus tosin vaatii paljon motoorista lahjakkuutta.........koko lasti (se liima, you perverts!!!
) sitten lennähtää käsille osuuen 'bout joka neliömillimetrille haavaa luonnollisesti missaamatta.
5) Sitten tätä hienoa installaatiota(verta, liimaa, muovisia kalloja ja torsoja) vilautetaan mutsille joka lähes pyörtyy...........................................tästä eteenpäin homma sujuu jo suunnilleen itsekseen.
Muistattehan tapahtumien timeframen.................13 vuotta sitten!! Silti aina muistuu mieleen tämä hauska tapahtuma kun alan sprueja pilkkomaan............sivuleikkureilla nykyisin!!
M
1) Otetaan pirun terävä just vaihdettu terä
2) Aletaan nuoren henkilön innolla kasaamaan niitä pikaliimalla ja ko. teräaseella
3) Leikataan siisti viilto vasurin etusormen ensimmäiseen niveleen...juuri jänteet missaten mutta hienosti näkyen.
4) Tästä hienosta näystä lähes taintuen pudotetaan se sama käsi avoimen locktite tuubin päälle...........tämä osuus tosin vaatii paljon motoorista lahjakkuutta.........koko lasti (se liima, you perverts!!!
5) Sitten tätä hienoa installaatiota(verta, liimaa, muovisia kalloja ja torsoja) vilautetaan mutsille joka lähes pyörtyy...........................................tästä eteenpäin homma sujuu jo suunnilleen itsekseen.
Muistattehan tapahtumien timeframen.................13 vuotta sitten!! Silti aina muistuu mieleen tämä hauska tapahtuma kun alan sprueja pilkkomaan............sivuleikkureilla nykyisin!!
M
"Kaulaparta huohottaja"