Runefang kirjoitti:Toivotaan nyt vain, ettei Weekkiksen YV-laatikko täyty oudoista virheilmoituksista, jotka koskevat tätä etusivua...
17 and counting...
Olis pitäny tehä siitä hallintolinkistä paljon houkuttelevampi... Maailmasta löytyy edelleen liian hyviä ihmisiä jotka eivät ole uteliaisuutensa orjia jotka eivät ole tohtineet/uskaltaneet painaa hallinta-linkkiä jolloin homma menee vähän pilalle.
Olis pitäny tehä siitä hallintolinkistä paljon houkuttelevampi... Maailmasta löytyy edelleen liian hyviä ihmisiä jotka eivät ole uteliaisuutensa orjia jotka eivät ole tohtineet/uskaltaneet painaa hallinta-linkkiä jolloin homma menee vähän pilalle.
Noh, ensvuonna jotain parempaa :)
Kokeilin hallintolinkkiä mutta saman tien kun tuli punainen ruksi lähdin pois. En ehtinyt lukea tekstiä :)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Noh, ensvuonna jotain parempaa
Kokeilin hallintolinkkiä mutta saman tien kun tuli punainen ruksi lähdin pois. En ehtinyt lukea tekstiä
Sama täällä...hokasin mikä päivä on kun oli laittamassa palautetta bugista, kun tuollaista on itselle aikaisemminkin sattunut. Kiusaus vilaista hallintosynsteemiä oli liian suuri. Hyvä pila !
muun eka ajatus oli että onko weekender meijän koulussa ja laitanu vahingossa auto login päälle enkä tajunnu vastako nyt 4 tunni päästä kotona ku tästä puhuttii mircin sotawasara foorumilla
Ah, meinas sydän räjähtää aamulla kun näin itseni Weekenderinä. Silloin suljin koneen nopsasti ja lähdin kouluun. Olin nähnyt ton Hallinto jutun ja koulussa pähkäilin pitäisikö nopeasti vilkaista. Silloin kuitenkin päätin olla tekemättä sen, koska pelkäsin Weekenderin antavan minulle bännit samassa jos saisi tietää. Kun tulin koulusta niin menin Foorumille ja luin tämän.
Kyllä sitten jälkeenpäin mielenkiinnosta menin katsomaan mitä sieltä Hallinnosta löytyy...
Hauska pila, mutta vähän pelottava sellainen.
Hyvää Aprillipäivää kaikille!
Äärh! Mä menin ihaan täydestä! Mä olin sille; Ou jee nyt meen mellastaan! Mut sit ajattelin, et enpäs mää taida, mutta pitää kertoo kaverille, mut sit mä ajattelin, et jos weekkis yrittäis tulla sisään se huomais, et joku ois siinä käyttäjässä! Nii sit kirjauduin ulos, turhaan! Ääärh!
Olin nimittäin minäkin viittä vaille kirjoittamassa raporttia ongelmasta. Onneksi en mennyt lankaan. Kiitos sille joka linkitti, kuka olikaan. Sori kun on hyvä muisti. Mutta oli kyllä aika hauska, har har har.
eikä....ei tommonen voi olla sallittua...antaa nyt ihmisten ensin toivoa että saa olla vähän aikaa itse WEEKENDERIN housuissa....ja sitten kun painaa kivaa halinto nappia niin tajuaa että se on aprilli pila....weekenderin pitäis bännätä itse itsensä....no ei nyt vaiskaan......
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Niin...lähellä...nostaa....f...fa...fasismi...uuteen nousuun...täällä...Sotavasarassa ... Mutta ei kuitenkaan. Hieman laimentui tuo pilan fiilis, kun suoraan foorumeille hyppäsin, enkä tällöin nähnyt asiaa, ennen kuin luin Teräsrattaan viestin. Ei hullumpi kuitenkaan.
Meni aivan täydestä. Menin päivällä sotavasaran sivuille ja ajattelin että mikä kuva tossa on kun aivot alko raksuttaa ja tajusin (väärin tajusin) että olen weekenderin profiililla sisällä! nyt vasta uskalsin tulla takasi tänne (luulin että weekender antaa bännit jos saa tietää) ja huomasin tän keskustelun. Onneksi huomasin.