Oletteko tehneet omia sääntöjä?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Balrogofmoria

Oletteko tehneet omia sääntöjä?

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Oletteko jossain vaiheessa elämäänne (jolloin ette ymmärtäneet tai halunneet) lukea sääntökirjaa tehneet omat säännöt. Itse kaverin kanssa tehtiin ja koko ajan hoettiin että alkuperäiset on huonompia kuin meidän, nämä säännöt olivat kuitenkin suoraan p*rseestä, ei perääntymis heittoja minimaaliset nuolen lentomatkat sekä ylivoimaiset rohanin ratsastajat. Miten itse?
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Tottakai sitä on jossain vaiheessa, kun ei vielä säännöistä ollut tietoakaan, pelattiin kavareiden kanssa omilla 'säännöillä'!
About: Heität viitosen, modelli liikkuu viisi senttiä jne.
Possu
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

No minä teen kaikelle säännöt, tarvittiin niitä tai ei :)

Mutta usein kyllä mieluusti hyödynnän olemassa olevia sääntöjä pohjana, eikä motivaatio siis ole se, että haluaisin korvata niitä, minä vain satun pitämään säännöistä. Ja kaaoksesta. Lopputulos siis on sääntökaaos. Tai kaaossääntö, rippuu vähän mistä katsoo.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Olen hieman pakostakin alkanut miettimään sääntöjen vääntelyä sekä venyttämistä. Projektina on Warhammer Ancient Battlesin ja De Bellis Multitudinis -säännöstöjen yhdistäminen. Ensin pitäisi saada WAB toimimaan DBM-baseilla, ja myöhemmin voisi sitten vääntää ihan omaakin sääntöä mukaan.
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

tottakai ! siis vielä nytkin pelataan hiukan omilla säännöillä sillä ei noi toiset jola kirja on viitsi sitä kunnolla lukea tai no ymmärtää mitä siellä meinataan joten joskus säännöt ovat todella omasta päästä.....
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Omat säännöt... Missäs minä niistä kuulin... hm... Ai niin joo. Kyllähän niitä on tehty voisin laittaa linkkiä jos sivut olisivat valmiina minne varastoin kaikki ideani. Useimmat säännöt by me ovat aika turhia. Teen niitä vain huvittaakseni itseäni.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Olen itse tehnyt muutaman oman codexin, eikä edes mitään huumoriversioita. Kolme on nyt valmiina, codexit Primarchs, Skaven sekä Clones. Figujakin olen tehnyt, voisinpa laittaa kuvia.
Tiedän rikkovani jotain lakia, mutta se on pakkomielle... ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

No onhan niitä joitakin kavereiden kanssa yhteisymmärryksessä tehty, jos oikeat säännöt eivät kerro jotakin asiaa selvästi.
Life is only a game...
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Ja voihan sitä muutenkin tehdä jos haluaa peliin jotakin erityistä.
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Aina ihan harraste/leikki mielessä tulee jotain sumplailtua jotain uutta ajan kuluksi. Esim. parhaillaan hiono säätelen eräänlaista "kk" pesäkettä (Stormbolttereista) 40K:hon, jossa voi saada raskaan tykin sitten erilleen tähtäämään toisaalle jos halajaa. Samoiten myös erillisiä linnake sääntöjä ja hivenen Defend tehtävien sääntö säätöä. Samoiten tullut tehtyä VDR:llä Space Crusaden dredeille jonkinlaiset statsitkin... eli kyllähän sitä on tullut kehiteltyä kaikenlaista.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Guruhoro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guruhoro »

Kk-pesäkettä olen itsekin miettinyt, mutta kun pelikokemusta on takana huikeat 2½ peliä (2 tappiota), en ole uskaltanut lähteä säätämään siinä pelossa, että Oikeamielisiltä Asiantuntijoilta tulee jotain palautetta tyyliin "Pakana! Pala templatessa!" Muutenkin, jos joku näin ensisilmäykseltä tuntuisi mukavalta lisältä peleihin, on stationaariset aseet ja tarkemmat cover-säännöt. Esim. kyllä se lascannon varmaan menee läpi pensasaidasta, jne. Pikkuisesta asti olen tykännyt säätää, ja nyt olisi siitä suurempaakin hupia jos sen yhdistäisi WH:iin.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

No lähinä kamppanjoihin on tullut kehiteltyä parit erikoissäännöt, mutta ei muuten niinkään. Joskus jotain peliä helpottavia pikku lisäyksiä kannattaa tehdä, jos joku asia vaatii liikaa vaivaa tai on epärealistinen.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

KöhköhFarNorthköh
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Rune kirjoitti:KöhköhFarNorthköh
Näitähän on esiintynyt ties kuinka monta. Itse satuin kehittelemään omaa armeijaa pari vuotta sitten, kun sellainen "kehitä oma armeija"-buumi oli. Myös aikoinaan tuli tehtyä omia Special charruja sekä Dogs of War rykmenttejä. Kaikki ovat enemminkin kaatuneet lopulta figujen puutteeseen, kun ei ole konversioideoitakaan tullut.

Omien armeijoiden kehittely on hauskaa, mutta harvoin palkitsevaa työtä, sillä niitä ei turnauksiin vielä saa ottaa.
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

No en ole, vielä. Mutta nyt katsottuani tuon SoC listat niin taidanpa tehdä ehdotuksen peliporukkaan listan rukkaamiseksi. Jos nyt yksi hyväksyttäisiin.
Tyyliin

-Seaguardille longbow
-Seaguardille ilmainen reform charge reactiona
-Seaguardin piste hinta 12-13pts per modelei
"Victory loves prudence"
Ico
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ico »

Terminator kirjoitti:Olen itse tehnyt muutaman oman codexin, eikä edes mitään huumoriversioita. Kolme on nyt valmiina, codexit Primarchs, Skaven sekä Clones. Figujakin olen tehnyt, voisinpa laittaa kuvia.
Tiedän rikkovani jotain lakia, mutta se on pakkomielle... ;)
Codex Primarchs?
Millaset statit nillä oikein olisi?:D
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Voin kokemuksesta sanoa, että aika "jumalalliset".
Work out, in case future happens.
Rider Of The Storm

Viesti Kirjoittaja Rider Of The Storm »

Tottakai, mutta WH 40K perus sääntöjä käyttäen.
Kaikkea erikoissääntöjä omia, ja sellanen oma pikku chaperi kuten "Storm Swords".
"From The Shadows They Come. They Are Wrath Of The StormSwords."

Riihimäen Soturit: Steel meets Steel!
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Käytämme oikeita wh40k sääntöjä mutta olemme muuttaneet joitakin paremmiksi(omasta mielestämme). Muutimme vain Assault ja ld sääntöjä(ne ovat käytössä).
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

suunniteltiin aika makeet säännöt mun ja kaverin kaa roolipeli maailmallemme figuille, kyseisessä pelissä käytetään Lizardmenejä,Chaos Maraudereja,Chaos Warrioreja sekä suurinta osaa Lotri figuista. Nopat vaihtelevat d4-12. Pitkän matkan aseita on pelissä semmoiset... 16 ja muita aseita... 6 +niiden 2k versiot. Peli on suunniteltu n.16 tyypin fighteille ja beta testauksissa vaikutti tosi lupaavalta...
Ai niin joo, jos haluutte kuulla lisää säännöistä voin kertoa niistä koska peli on aika vitsillä tehty eikä me oikeastaan paljoa välitä vaikka vähän kopioisitte niitä omiin peleihinne.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”