Jos nyt tänään maalais.... no ehkä huomenna. jne
Minä itse olen pysynyt enemmänkin figujen ostamisessa
. Niitä vain kertyy, kertyy ja kertyy, eikä ikinä löydy aikaa maalata. Pitäisi aloittaa sellainen Paul Sawyerin Kaaosarmeija tyyppinen "operaatio", eli ostaa boksi ja seuraava vasta kun edelliset on maalattu. Kesällä olisi tarkoitus sitten maalata ja urakalla. Mutta mitäköhän siitä tulee?
Kokeilin itse samaa, mutta en pystynyt pitämään itseäni kurissa. Oli pakko saada vain lisää ja lisää figuja. Nyt kun rahat on loppuMaedhros kirjoitti:Pitäisi aloittaa sellainen Paul Sawyerin Kaaosarmeija tyyppinen "operaatio", eli ostaa boksi ja seuraava vasta kun edelliset on maalattu.
Maalaaminen on kyllä mielestäni kivaa, mutta ei sille vaan yleensä löydy aikaa.
-
Badruk ´eadsplitta
Mullakin on tollanen pahan laatunen osto himo, on vaan ostettava ja ostettava, mutta onneksi sain vähän aikaa sitten inspiksen maalailla ja sain tosi paljon lotreja maalaattua. Piti maalata kun oli koe viikko eikä oikein jaksanut koko ajan lukee kokeisiin niin päätin maalailla ja pitäis tietenkin maalata kesällä kun on useempi ukko maalaamatta n. 200 ja oon jo n. 200 maalannut
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
-
Harmaavaeltaja
mäkin pyrin samaan seuraava regimentti ostetaan vast sitten kun oon edellisen maalannu..mutta ei se aina niin mee tulee sitä jotain "jännää/pakollista" ostettuu aina välilläElanthor kirjoitti:Itse olen onnistunut kehittämään tavan jolla tälläinen ehkäistään. Olen ostanut uusia figuja vasta kun vanhat on maalattu. Okei, ehkä se armeija on tavallaan myöhemmin koossa, mutta ainakaan se ei odota siellä hyllyllä pelkässä pohjamaalissa.