Jos nyt tänään maalais.... no ehkä huomenna. jne

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Minä itse olen pysynyt enemmänkin figujen ostamisessa :P. Niitä vain kertyy, kertyy ja kertyy, eikä ikinä löydy aikaa maalata. Pitäisi aloittaa sellainen Paul Sawyerin Kaaosarmeija tyyppinen "operaatio", eli ostaa boksi ja seuraava vasta kun edelliset on maalattu. Kesällä olisi tarkoitus sitten maalata ja urakalla. Mutta mitäköhän siitä tulee?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Jaa kesällä on hyvin aikaa, mutta silloin pitäisi uida ja pelata koristakin... Ai jai, saa nähdä :).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Juuh kesän aikana minäkin yritän figuni maalata.
wat
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Maedhros kirjoitti:Pitäisi aloittaa sellainen Paul Sawyerin Kaaosarmeija tyyppinen "operaatio", eli ostaa boksi ja seuraava vasta kun edelliset on maalattu.
Kokeilin itse samaa, mutta en pystynyt pitämään itseäni kurissa. Oli pakko saada vain lisää ja lisää figuja. Nyt kun rahat on loppu :( on aikaa maalailla.

Maalaaminen on kyllä mielestäni kivaa, mutta ei sille vaan yleensä löydy aikaa.
Atuan

Viesti Kirjoittaja Atuan »

Averren kirjoitti:Jaa kesällä on hyvin aikaa, mutta silloin pitäisi uida ja pelata koristakin... Ai jai, saa nähdä :).
Niin ja kaikkee muuta urheilua.
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

Jos kaikkein kuummimmat päivät voi maalata vaikka ulkona. Jos ei jaksa enää urheilla.
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Mullakin on tollanen pahan laatunen osto himo, on vaan ostettava ja ostettava, mutta onneksi sain vähän aikaa sitten inspiksen maalailla ja sain tosi paljon lotreja maalaattua. Piti maalata kun oli koe viikko eikä oikein jaksanut koko ajan lukee kokeisiin niin päätin maalailla ja pitäis tietenkin maalata kesällä kun on useempi ukko maalaamatta n. 200 ja oon jo n. 200 maalannut
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Tuo on jo aika paha juttu jos on 200 hahmoa maalaamatta, minulla on 200-300 maaleissa ja 100 maalaamatta, joista suurin osa on jotain Moria Goblineita joita en jaksas maalata kun on muutakin
tekemistä.
Lalalaa
Harmaavaeltaja

Viesti Kirjoittaja Harmaavaeltaja »

Elanthor kirjoitti:Itse olen onnistunut kehittämään tavan jolla tälläinen ehkäistään. Olen ostanut uusia figuja vasta kun vanhat on maalattu. Okei, ehkä se armeija on tavallaan myöhemmin koossa, mutta ainakaan se ei odota siellä hyllyllä pelkässä pohjamaalissa.
mäkin pyrin samaan seuraava regimentti ostetaan vast sitten kun oon edellisen maalannu..mutta ei se aina niin mee tulee sitä jotain "jännää/pakollista" ostettuu aina välillä
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Itsellänikin on ongalmana tämä, mutta koittakaas maalata keskellä yötä :). Jotenkin jaksaa malata pidempään
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”