Oletteko tehneet omia sääntöjä?
-
Balrogofmoria
Oletteko tehneet omia sääntöjä?
Oletteko jossain vaiheessa elämäänne (jolloin ette ymmärtäneet tai halunneet) lukea sääntökirjaa tehneet omat säännöt. Itse kaverin kanssa tehtiin ja koko ajan hoettiin että alkuperäiset on huonompia kuin meidän, nämä säännöt olivat kuitenkin suoraan p*rseestä, ei perääntymis heittoja minimaaliset nuolen lentomatkat sekä ylivoimaiset rohanin ratsastajat. Miten itse?
- DJ_Silverpig
No minä teen kaikelle säännöt, tarvittiin niitä tai ei 
Mutta usein kyllä mieluusti hyödynnän olemassa olevia sääntöjä pohjana, eikä motivaatio siis ole se, että haluaisin korvata niitä, minä vain satun pitämään säännöistä. Ja kaaoksesta. Lopputulos siis on sääntökaaos. Tai kaaossääntö, rippuu vähän mistä katsoo.
Mutta usein kyllä mieluusti hyödynnän olemassa olevia sääntöjä pohjana, eikä motivaatio siis ole se, että haluaisin korvata niitä, minä vain satun pitämään säännöistä. Ja kaaoksesta. Lopputulos siis on sääntökaaos. Tai kaaossääntö, rippuu vähän mistä katsoo.
Aina ihan harraste/leikki mielessä tulee jotain sumplailtua jotain uutta ajan kuluksi. Esim. parhaillaan hiono säätelen eräänlaista "kk" pesäkettä (Stormbolttereista) 40K:hon, jossa voi saada raskaan tykin sitten erilleen tähtäämään toisaalle jos halajaa. Samoiten myös erillisiä linnake sääntöjä ja hivenen Defend tehtävien sääntö säätöä. Samoiten tullut tehtyä VDR:llä Space Crusaden dredeille jonkinlaiset statsitkin... eli kyllähän sitä on tullut kehiteltyä kaikenlaista.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Kk-pesäkettä olen itsekin miettinyt, mutta kun pelikokemusta on takana huikeat 2½ peliä (2 tappiota), en ole uskaltanut lähteä säätämään siinä pelossa, että Oikeamielisiltä Asiantuntijoilta tulee jotain palautetta tyyliin "Pakana! Pala templatessa!" Muutenkin, jos joku näin ensisilmäykseltä tuntuisi mukavalta lisältä peleihin, on stationaariset aseet ja tarkemmat cover-säännöt. Esim. kyllä se lascannon varmaan menee läpi pensasaidasta, jne. Pikkuisesta asti olen tykännyt säätää, ja nyt olisi siitä suurempaakin hupia jos sen yhdistäisi WH:iin.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Näitähän on esiintynyt ties kuinka monta. Itse satuin kehittelemään omaa armeijaa pari vuotta sitten, kun sellainen "kehitä oma armeija"-buumi oli. Myös aikoinaan tuli tehtyä omia Special charruja sekä Dogs of War rykmenttejä. Kaikki ovat enemminkin kaatuneet lopulta figujen puutteeseen, kun ei ole konversioideoitakaan tullut.Rune kirjoitti:KöhköhFarNorthköh
Omien armeijoiden kehittely on hauskaa, mutta harvoin palkitsevaa työtä, sillä niitä ei turnauksiin vielä saa ottaa.
Codex Primarchs?Terminator kirjoitti:Olen itse tehnyt muutaman oman codexin, eikä edes mitään huumoriversioita. Kolme on nyt valmiina, codexit Primarchs, Skaven sekä Clones. Figujakin olen tehnyt, voisinpa laittaa kuvia.
Tiedän rikkovani jotain lakia, mutta se on pakkomielle...
Millaset statit nillä oikein olisi?:D
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
-
Rider Of The Storm
-
Balrogofmoria
suunniteltiin aika makeet säännöt mun ja kaverin kaa roolipeli maailmallemme figuille, kyseisessä pelissä käytetään Lizardmenejä,Chaos Maraudereja,Chaos Warrioreja sekä suurinta osaa Lotri figuista. Nopat vaihtelevat d4-12. Pitkän matkan aseita on pelissä semmoiset... 16 ja muita aseita... 6 +niiden 2k versiot. Peli on suunniteltu n.16 tyypin fighteille ja beta testauksissa vaikutti tosi lupaavalta...
Ai niin joo, jos haluutte kuulla lisää säännöistä voin kertoa niistä koska peli on aika vitsillä tehty eikä me oikeastaan paljoa välitä vaikka vähän kopioisitte niitä omiin peleihinne.
Ai niin joo, jos haluutte kuulla lisää säännöistä voin kertoa niistä koska peli on aika vitsillä tehty eikä me oikeastaan paljoa välitä vaikka vähän kopioisitte niitä omiin peleihinne.