Oletko pelannut muita GW:n pelejä?
-
Nurgle Master
Oletko pelannut muita GW:n pelejä?
Ihmiset kertomaan mitä muita tai kaikkia gwn pelejä on tullut pelattua.
Itelläni Space Crusade, Warhammer ja Hero Quest.
Itelläni Space Crusade, Warhammer ja Hero Quest.
-Im SO BACK-
Re: Oletko pelannut muita GW:n pelejä?
Nooo...Heroquest, space crusade, FB, 40k, warmaster, Inquisitor, epic armageddon(ehdoton suosikki tällä hetkellä), bfg, pelin verran bloodbowlia, necromundaa(jos olisi vastustajia pelaisin vielläkin!)...Noista fb, 40k, Inquisitor, epic, bfg ja necromunda ja bloodbowl on sellaisia joita pelaan/pelaisin(jos vastustajia olisi) edelleenkin.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Blood Bowl, Inquisitor, GorkaMorka, Space Crusade, Hero Quest, Mordheim, Warhammer, Warhammer 40k.
Kokeilua odottamassa vielä ainakin ManO'War, Rogue Trader, Necromunda ja Space Hulk, warmaster ja Epic. Ja LotR:iinkin tekisi mieli tutustua.
Noita ainakin, ovat suurinpiirtein siinä järjestyksessä kuinka paljon on tullut pelattua. Viihdyttävimpiä itselle ehkä 40k ja GorkaMorka tähän mennessä, joskin kaikista muistakin olen kyllä pitänyt.
Kokeilua odottamassa vielä ainakin ManO'War, Rogue Trader, Necromunda ja Space Hulk, warmaster ja Epic. Ja LotR:iinkin tekisi mieli tutustua.
Noita ainakin, ovat suurinpiirtein siinä järjestyksessä kuinka paljon on tullut pelattua. Viihdyttävimpiä itselle ehkä 40k ja GorkaMorka tähän mennessä, joskin kaikista muistakin olen kyllä pitänyt.
Hmm.. FaBaa ja Blood Bowlia on tullut enimmäkseen hakattua, 40K:ta kai yksi matsi (mutta säännöt ja ennen kaikkea fluffi on tiedossa!), ja LOTR:ia muistaakseni kaksi matsia olen pelannut.
Tulevaisuudessa näkyvissä sitten kai Inquisitor sekä hieman enemmän 40K:ta.
J-Edit: Ja sitten vielä Joskus (TM) aion pelata Space Hulkkia..
Tulevaisuudessa näkyvissä sitten kai Inquisitor sekä hieman enemmän 40K:ta.
J-Edit: Ja sitten vielä Joskus (TM) aion pelata Space Hulkkia..
- ankara halla
- Valvoja
-
Oberon
-
Morning spirit
-
Badruk ´eadsplitta