Oletko pelannut muita GW:n pelejä?
-
Nurgle Master
-
Nurgle Master
-
Stone Fist
-
Nurgle Master
*Kasettinauhurin keulaus ääni, kun miettii menneisyyttä*
Juu, onhan tullut pelattua GWltä vähän kaikkea. Space Crusadesta aloitettiin ja Hero Questia on tullu pelailtua. 40Kn aloitin toisen edikan aikoihin ja pelannut sitä siitä lähtien. Fabaa on tullut kokeiltua ja armeijaakin olen aloittelemassa kesän kampanjaan. Necromunda on ollut kestosuosikki ilmestymisestään saakka ja uusi Epic Armageddon vie mennessään ensi kokeilun jälkeen. Mordheimin kanssa on ollut hieman kausiluontoista, mutta uuden Empire in flamesin myötä kiinnostus nostaa taas päätään.
Muilta valmistajilta Warzonea on kokeiltu ja Battletechiä on tullut pelattua jo kauan. Heavy Gearia tulee varmaan kesän aikana myös kokeiltua.
Juu, onhan tullut pelattua GWltä vähän kaikkea. Space Crusadesta aloitettiin ja Hero Questia on tullu pelailtua. 40Kn aloitin toisen edikan aikoihin ja pelannut sitä siitä lähtien. Fabaa on tullut kokeiltua ja armeijaakin olen aloittelemassa kesän kampanjaan. Necromunda on ollut kestosuosikki ilmestymisestään saakka ja uusi Epic Armageddon vie mennessään ensi kokeilun jälkeen. Mordheimin kanssa on ollut hieman kausiluontoista, mutta uuden Empire in flamesin myötä kiinnostus nostaa taas päätään.
Muilta valmistajilta Warzonea on kokeiltu ja Battletechiä on tullut pelattua jo kauan. Heavy Gearia tulee varmaan kesän aikana myös kokeiltua.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
- Druzhina Captain
- Valvoja
En olisi niin varmaa. GW:ltähän on tullut monen monta peliä, mm. Ancient Battles ja liuta muita alkaen jostain 80-luvuilta. Jos väität pelanneesi kaikki GW:n pelit paitsi 3, taidat olla aikamoinen konkkari.Zarathustrian kirjoitti:Jaahas, ainoat GW:n pelit joita en ole pelannut/omistanut figuja ovat Man O´War, Inqvisitor ja LoTR.
- ankara halla
- Valvoja
Tämä pitää kyllä paikkansa. Itse olen pyörinyt GW:N kuvioissa pitkälle yli viisitoista vuotta (alkaa kahdenkymmen vuoden raja huolestuttavaa vauhtia lähenemään...) enkä voi mitenkään väittää edes tuntevani kaikkia GW:n julkaisemia pelejä. Dark Future taitaa olla yksi niistä helmistä jotka eivät koskaan Suomeen edes rantautuneet (vai saiko näitä DF nappeja jostain ostettua?).Druzhina Captain kirjoitti: En olisi niin varmaa. GW:ltähän on tullut monen monta peliä, mm. Ancient Battles ja liuta muita alkaen jostain 80-luvuilta. Jos väität pelanneesi kaikki GW:n pelit paitsi 3, taidat olla aikamoinen konkkari.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
´Douh.. Olisi kait pitänyt tarkentaa että GW:n isoimmista peleistä.Druzhina Captain kirjoitti:En olisi niin varmaa. GW:ltähän on tullut monen monta peliä, mm. Ancient Battles ja liuta muita alkaen jostain 80-luvuilta. Jos väität pelanneesi kaikki GW:n pelit paitsi 3, taidat olla aikamoinen konkkari.Zarathustrian kirjoitti:Jaahas, ainoat GW:n pelit joita en ole pelannut/omistanut figuja ovat Man O´War, Inqvisitor ja LoTR.
Noita "pikkupelejä" en ole oikein koskaan GW:n peleiksi mieltänyt. Tässä on kuitenkin 12 vuoden aikana tullut kahlattua melkein kaikki GW:n isoimmat pelit läpi (ancientsia ja osaa noista pienistä kasetti/matkapeleistä lukuunottamatta)
Hmmh, omistan edelleenkin Heroquestin sekä kaksi laatikkoa Space Crusadea.. Siitä sitten olen jouhevasti hypännyt WHFB/40k puolelle vuonna nakki.. kai joskus 96-98 välissä. Necromundan omistin myöskin, mutta sitä en koskaan päässyt kokeilemaankaan ennen kuin myin pois, sekä pitäisi vaiheessa testata läpi inquisitor ja mordheim, ehkä epica ja warhamsterikin.
Tietokonepelejä toki useampaa tullut pelattua ja omistettua, mutta ei nämä ole GWn pelejä. Vaan lisenssiroskaa, siinä on suuri ero
Ensimmäinen GWn tietokonepeli taisi olla firewarrior? Ja toinen on warhammer online.
Tietokonepelejä toki useampaa tullut pelattua ja omistettua, mutta ei nämä ole GWn pelejä. Vaan lisenssiroskaa, siinä on suuri ero
Ensimmäinen GWn tietokonepeli taisi olla firewarrior? Ja toinen on warhammer online.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ei erityisen hyvä peli. Idea on siinä että gobbot järhestää bileet ja heidän täytyy hankkia murkinaa pöytään joten lähtevät metsästämään hämähäkkejä, lepakoita, rottia ja snotlinkeja. On aika vanha joten saatavuudesta en tiedä. Space crusade tai hero quest pesee tämän reilusti.Nurgle Master kirjoitti:Stone fist, millanen tää Gobbos Fanguest (tai joku) on? Onko saatavilla vai
errrrittttääin harvinainen? Mitä siinä "tehdään"?
Lyhyestä virsi kaunis