Figumaalausmeininkii Conklaavissa Turussa ensi sunnuntaina
Figumaalausmeininkii Conklaavissa Turussa ensi sunnuntaina
Jees, eli pidetään ensi sunnuntaina Lindbergin Petterin kanssa Conklaavin yhteydessä kolmisen tuntia kestävä maalaustyöpaja.
Luvassa olisi maalausopetusta, ihan vapaata sutimista ja varmaankin jonkinlainen hiukan pidemmän kaavan speedpainting skaba. Speedpaintingia olisi tarkoitus tehdä hiukan totutusta poikkeavalla tavalla. Eli periaatteessa aikaa olisi paljon enemmän kuin yleensä vastaavissa skaboissa.
Mut jos kiinnostusta työpajaan osallistumiseen ilmaantuu, niin pistä toki tähän ketjuun viestiä. Samal voi toivoa vähän että mitä siellä sit tehtäisiin (mä voisin esim. näyttää jotain NMM juttuja ja Petteri puolestaan metallimaalaustekniikoitaan).
Luvassa olisi maalausopetusta, ihan vapaata sutimista ja varmaankin jonkinlainen hiukan pidemmän kaavan speedpainting skaba. Speedpaintingia olisi tarkoitus tehdä hiukan totutusta poikkeavalla tavalla. Eli periaatteessa aikaa olisi paljon enemmän kuin yleensä vastaavissa skaboissa.
Mut jos kiinnostusta työpajaan osallistumiseen ilmaantuu, niin pistä toki tähän ketjuun viestiä. Samal voi toivoa vähän että mitä siellä sit tehtäisiin (mä voisin esim. näyttää jotain NMM juttuja ja Petteri puolestaan metallimaalaustekniikoitaan).
Tervetuloa vaan!
Conklaaviin on tosiaan helppo löytää, on ihan keskustassa
Tarkempaa tietoa löytyy:
http://www.tyrma.net/conklaavi/
t: Petteri Lindberg
Conklaaviin on tosiaan helppo löytää, on ihan keskustassa
Tarkempaa tietoa löytyy:
http://www.tyrma.net/conklaavi/
t: Petteri Lindberg
Jep. Ei sinne hankalaa ole löytää. Itsekkin löysin ja olen surkea suunnistaja
Älä tosin anna ulkoasun hämätä. Ulkopuoli(ainakin jos paikka on sama kuin ennenkin) on "hiukan" omituinen 
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Jos tulen niin kattokaa semmosta lyhyen läntää 15 vuotiasta baseball-rotsista hyypiötä jolla on siilitukka ja ikävän tuntuinen katse(Golum[yskäyss] Golum). Ainiin joo puhun myös samanlailla kun Klonkku (they stole it from us and we wan´t it back) no oke puhun ihan normaalisti.
Ainiin varmaan jos tuun niin en puhu paljoo silla mua kuljettaa pari 120-senttistä pikkuhemmoa joskä väittää nimiksee Ram ja Krodo(ei niitä kannata uskoa ne valehtelee).
Aaa ne tulee nyt pitää sammuttaa kiltti alikasvuinen ei löy...
(En muute pilkkaa mitenkää alikasvusia nyt![Hymynaama])
ps. Katon varmaan siel eka kaikkien tehdessä jotain sitten kysyn jos mestari antaaluvan.(Hymynaama jossa toinen silmä on kiinni)
Ainiin varmaan jos tuun niin en puhu paljoo silla mua kuljettaa pari 120-senttistä pikkuhemmoa joskä väittää nimiksee Ram ja Krodo(ei niitä kannata uskoa ne valehtelee).
Aaa ne tulee nyt pitää sammuttaa kiltti alikasvuinen ei löy...
(En muute pilkkaa mitenkää alikasvusia nyt![Hymynaama])
ps. Katon varmaan siel eka kaikkien tehdessä jotain sitten kysyn jos mestari antaaluvan.(Hymynaama jossa toinen silmä on kiinni)
"Brush-licking makes you a better painter"