Turnajaiset!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

The Swordmaster kirjoitti:Ymmärsinkö nyt oikeen että meidän ei perjaatteesa tarvii tehdä muuta kuin lähettää se charru AnlaShokille ja se laskee sitten kaiken ja tekee kaikki muut "jutut"?
Jep, juuri näin.
Sama kuin 40k turnajaiasessa joka tuossa käytiin jokin aika sitten.. anlashok laskee matsit ja ilmoittaa tulokset, finaalimatseista tulee varmaankin yksityiskohtaisempi selvitys nettiin ja sellasta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

zakug_the_insane kirjoitti:
Ari kirjoitti:
zakug_the_insane kirjoitti:Ohittaako tuo lentokyvyn antama lyö aina ensin -sääntö aseet, jotka löisivät tavallisesti viimeiseksi?
Esim. jos vaikka exalted daemon hutkisi great weaponilla, niin löisikö se senkin kanssa aina ensiksi?
ED ei saa great weaponia.
Hupsista.

Mutta entä jos laittaa tomb kingille/princelle cloak of the dunesin, jossa sanotaan, että ei voi kuitenkaan rynnäköidä lentämällä, päteekö tuo lentävät lyövät ensiksi -sääntö siinä tapauksessa?
Minä niin rakastan näitä counter-counter-counter-anti-excluding-sääntöjä ;)

Ei päde tuossa tapauksessa.
Metsänpeikko kirjoitti:Heti kun on vähänkin poissa niin huomaa tämän vihdoin tänne ilmestyneen. Paljon osallistujia otetaan?
Ei ylärajaa. 64:n kaavioon tämä hyvin todennäköisesti menee.
Skarsnak the Mass kirjoitti:Julkaistaanko kärkipään characterit joskus turnauksen jälkeen (siis varustuksineen/statseineen)? Olisi mielenkiintoista nähdä uusia ideoita omien armeijoiden characteriksi ainakin tehokkaimpien combojen osalta.
Kuten zakug sanoikin, ei niistä kovin paljon hyötyä useimmissa tilanteissa ole normaalicharrulle, mutten minä mitään estettä näe tuolle julkaisemiselle. Aika paljon toisaalta pystyy päättelemään taisteluraporteista. Jos haluaa, ettei oman charrun statteja julkaista erikseen, se onnistuu ilmoittamalla asiasta minulle. Raportit tulee mitaliotteluista joka tapauksessa.
The Swordmaster kirjoitti:Ymmärsinkö nyt oikeen että meidän ei perjaatteesa tarvii tehdä muuta kuin lähettää se charru AnlaShokille ja se laskee sitten kaiken ja tekee kaikki muut "jutut"?
Deetwo sen jo sanoikin, ei tarvitse.

Niin, en voi nyt tarkkaa osallistujamäärää sanoa. En ole kotikoneella (jossa siis kaikki filut ovat). 34 tai 35.

Hahmonsa maanantai-iltapäivän jälkeen lähettäneille: varmistuksen saatte vasta torstaina, pahoitteluni.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Mutta kumpi menee ensin, Fly vai Always strike first-sääntö? Varmaan Fly koska se maksaa enemmän.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

The Senator kirjoitti:Mutta kumpi menee ensin, Fly vai Always strike first-sääntö? Varmaan Fly koska se maksaa enemmän.
Sanoisin, että I järjestyksessä. Eli sama kuin ASF vs. ASF.
AnlaShok

Eikös tuo vaihtele vähän? Välillä ASF vs ASF menee niin, että lyödään I-järjestyksessä, välillä heitetään D6 ja välillä yhtä aikaa? Vai pistelenkö ihan omiani? Mutta I-järjestys tosiaan taitaa se loogisin olla FB:ssä (40k:ssa kun 10 on se katto niin IMO ASF:t lyövät samaan aikaan).

Nyt siis kotona, pistelen noita vahvistuksia pian. Vähän yli vuorokausi aikaa lähettää hahmo.
AnlaShok

37 osallistunutta 14 (SoC-listat erikseen laskettuna 16) eri armeijasta.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Minä olen mukana! Minä Minä! Ei saa unohtaa, eiii! :P

Eli joo. Pistetään sitten omaa killeriä mukaan.
niih.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Mistä armeijasta ei vielä ole charrua, niin voisin sellaisella lähteä mukaan?
AnlaShok

Maedhros kirjoitti:Mistä armeijasta ei vielä ole charrua, niin voisin sellaisella lähteä mukaan?
DoWeista ei ole. Eikä Wood Elveseistä. SoC-listoja on edustettuna vain muutama (middenheim, slayerit ja CoS), mutta et sinä sitä tainnut kysyä.

Vähän edustettuja: Skaven, Dark Elves, High Elves, Chaos Dwarves, Far North, Empire, O&C ja Tomb Kings. Kääpiöitä ja kaaoshordelaisia on eniten.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Entäs onko yhtään Kisleviläistä? Tuskin olisi kovin kilpailukykyinen, mutta ainakin olisi omaperäinen.

Muuten, jos tulee kaksi täysin samanlaista charrua niin mitä silloin tehtäisiin? Eihän se olisi ongelma paitsi jos ne tulisivat vastakkain niin se olisi ihan täydellinen tasapeli.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
AnlaShok

The Senator kirjoitti:Entäs onko yhtään Kisleviläistä? Tuskin olisi kovin kilpailukykyinen, mutta ainakin olisi omaperäinen.

Muuten, jos tulee kaksi täysin samanlaista charrua niin mitä silloin tehtäisiin? Eihän se olisi ongelma paitsi jos ne tulisivat vastakkain niin se olisi ihan täydellinen tasapeli.
Ei ole kyllä Kisleviltäkään ketään. Unohdin koko armeijan olemassaolon, pahoitteluni.

Kahden täysin identtisen charrun osallistuessa ei ole vielä ollenkaan varmaa, että he vastakkain joutuvat missään vaiheessa. Kaavioarvonta suoritetaan siten, että kaksi saman rodun edustajaa eivät kohtaa ensimmäisessä ottelussa, mikäli mahdollista. Myöhempiin otteluihin tuo ei ota millään tavalla kantaa.

Toisaalta hahmojen ei tarvitse olla identtisiä saavuttaakseen täydellisen tasapelin, samat vahingot/woudit kun voidaan saavuttaa muutenkin. Noppia kun en rupea heittelemään niin millään, niin voittaja on aiemmin ilmottautunut. Ellei jollain ole parempaa ehdotusta?
AnlaShok

42 hahmoa tällä hetkellä.
Viimeksi muokannut AnlaShok, La 17.04.2004 09:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Loppujen lopuksi????
AnlaShok kirjoitti:Ilmottautuminen alkaa välittömästi ja päättyy 23.4. kello 23:59
Missäs välissä tuo aikaistui viikolla, vai onko minun kalenterini aivan väärässä?
AnlaShok

Grond kirjoitti:Loppujen lopuksi????
AnlaShok kirjoitti:Ilmottautuminen alkaa välittömästi ja päättyy 23.4. kello 23:59
Missäs välissä tuo aikaistui viikolla, vai onko minun kalenterini aivan väärässä?
Öh. Suurensuurensuuret anteeksipyyntöni. Päässäni ilmeisesti naksahti tavallista kovemmin. Aikaa siis on vielä viikko :) *huokaisee helpotuksesta*
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

Höh viel niin kauan ennen kuin koko höskä alkaa. Tylsää
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

AnlaShok kirjoitti:
Grond kirjoitti:Loppujen lopuksi????
Öh. Suurensuurensuuret anteeksipyyntöni. Päässäni ilmeisesti naksahti tavallista kovemmin. Aikaa siis on vielä viikko :) *huokaisee helpotuksesta*
Huh, minäkin jo pelästyin...Noh, onneksi enää viikko aikaa. Warchief Gerlag on varma voittaja ;).
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Lähetin YV:llä osallistumiseni. Grimsnikka siis osallistuu!
wild rider of saim hann

Viesti Kirjoittaja wild rider of saim hann »

Yksi kysymys.Päteekö tomb kingien break testien tilalla oleva sääntö,eli jos häviää crrän yhdellä niin menettää woundin?
come brothers follow me...
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

wild rider of saim hann kirjoitti:Yksi kysymys.Päteekö tomb kingien break testien tilalla oleva sääntö,eli jos häviää crrän yhdellä niin menettää woundin?
Tuskinpa, haasteessa kun eivät päde Combat Resolutionin lait.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
AnlaShok

Elanthor kirjoitti:
wild rider of saim hann kirjoitti:Yksi kysymys.Päteekö tomb kingien break testien tilalla oleva sääntö,eli jos häviää crrän yhdellä niin menettää woundin?
Tuskinpa, haasteessa kun eivät päde Combat Resolutionin lait.
Jup, ei päde.
44 ilmottautunutta. Ja olkaa kilttejä ja lähettäkää mailia, jos mahdollista. YV-boksin kapasiteetti on aika rajoittunut, ja muutakin keskustelua olisi kiva käydä kuin turnajaishahmoja :)

Mutta älköön kenenkään ilmottautuminen jää siitä kiinni, ettei ole mailia. Saa YV:tä tottakai lähettää, mutta mielellään maili olisi se ensisijainen vaihtoehto.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”