lemppari figu
- The Captain
- Valvoja
Re: lemppari figu
Squat Heavy Weapons trike. Siinä oli niin paljon asennetta, että melkein vanhalla silmät kostuvat, kun muistelen sitä. (En omista sitä enää, se muutti viime kuussa Tampereelle uuteen kotiin.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jotenkin tuli tosta mieleen se, kun maalailin Dwarf Thanea joka mulla on standard bearerina nykyään... Se on se äijä jolla on iso torvi, vasara toisessa kädessä ja päässä samantyylinen siipikypärä kuin Alrikilla. Väriteemasssa jota olin käyttänyt dwarffien housut oli vaaleahkon sinisiä.Bigfinga kirjoitti:Se muuten näyttää ihan Asterix-sarjakuvien Aladobixilta.aghark kirjoitti:Mun suosikki figu on king Alrik, se on niin kova sälli!Taidettu vaan raukkaa pitää nälässä...
No, olin saanut figun melkein valmiiksi asti, ja kääntelin sitä edestakaisin. Sitten yht'äkkiä iski järkytys: Kun ukkoa katsoi sopivasta kulmasta, se oli ihan Asterixin näköinen.
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
Re: 40K & FB
Oletko varma ettei se olisi Aacheron?Asavarkull kirjoitti: FB Archaon
Joo... sanokaa sitten kun alkaa maistua puulta, OK?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Warped Creme
Re: 40K & FB
No eiii...annetaan sinun vielä vähän aikaa nauttia "15 minutes of fame":staAacheron kirjoitti:Oletko varma ettei se olisi Aacheron?Asavarkull kirjoitti: FB Archaon
Joo... sanokaa sitten kun alkaa maistua puulta, OK?
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Mun lempparifigu onki nytten taas yksittäinen nurglingi, ku sitä ei tarvi maalata niin tarkasti! multa menee hermo, ku on niin sikana maalattavaa 
No mutta mun Slaanesh Lord (ja en taas tajunnu, et miten se liitty mihinkään
) tulee hyvänä kakkosena.. sitä voitte ihailla epäselvässä muodossa maalaus/konverttaus osios "konffattu kaaos lordi", tai joku tommonen, topicissa 
(tähän viestiin sisältyi 3 erilaista hymiötä, eikä yhtään samanlaista. Olen melko tyytyväinen saavutukseen)
No mutta mun Slaanesh Lord (ja en taas tajunnu, et miten se liitty mihinkään
(tähän viestiin sisältyi 3 erilaista hymiötä, eikä yhtään samanlaista. Olen melko tyytyväinen saavutukseen)
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Sweet monkey Jesus se Archaon on muuten siisti figu! Kävin just hakees yhen...
(jos joku jaksaa vielä tästä vetää vitsiä niin huoh)
40koosta lemppareita on mm Eldarien Avatar ja Eldrad Ulthran.
(jos joku jaksaa vielä tästä vetää vitsiä niin huoh)
40koosta lemppareita on mm Eldarien Avatar ja Eldrad Ulthran.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tuolta: http://www.games-workshop.com/warhammer ... res/11.htm muuten löytyy kuva Galrauchista. Ei pöllömpi ei.