Häpeätkö harrastustasi?!
- ankara halla
- Valvoja
-
ChildGamez
Warhammereita en häpeä. Häpeän lyhyttä pinnaani ja akressiivisuuttani kun poltan sen. Häpeän myös, että teen kaiken tahtomattani aina väärin, mutta en ole vielä koskaan hävennyt warhammereita. Tämä ongelma minulla ei kuitenkaan ole koskaan koulussa tullut vastaan, sillä luokallani on suunnilleen kaikki hieman erikoisia omalla tavallaan ja on vain mukava kuulla muiden juttuja (löytyy Japani, konsoli, finalfantasy, vapaapaini, duudsoni, rallikuski, mopo, potter, fantasiakirjallisuus, jääkiekko ja tietenkin tietokone hulluja
)
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
1)Niin? Jatka vaan, mitä ajat takaa???Nobody kirjoitti:
No yritän tehdä vastakommentin noihin viesteihin ja leikin samalla polttelevaa "kovista"
1) No niillä rahoilla mitä sä käytät noihin figuihin sais varmaan 100 askii tupakkaa ja 2 korii kossuu
2) V****, siellä mee ku 10 erssii ku otta vaan kossuu tai leijonaa v**** tyhmä!
3) No ite oot sellanen läski ukko joka leikkii pikku-ukoilla. Hanki elämä!!
Aika rajua tekstiä, vastaisi kutakuinkin sitä mitä meidänluokkalaiset hörhöt sanoisi. Valitettavasti. Ja itseasiassa siinä juomisessa ja polttelussa on paljon enemmän hävettävää kuin hammereissa.
2)Heikko viinapää sulla (ei ehkä kannata sanoa, jos ei itse viinaa juo. Voi tulla joku vaatimaan todistamista. Tää on yleensä arka asia joillekin.)
3)Kuule, sait ylipuhuttua, mä koin valaistuksen: Mäkin haluun osalliseks tohon upeaan itsensä päälle oksenteluun, kusiselle lattialle sammumiseen ja keuhkojen ulos rykimiseen. Opastaks sä mua siinä? Oot vissiin hyvä sillä alalla?
Ihan kommenttina, tiedätkö mistä tietää alottelevan viinan juojan?
Se kehuu sillä paljonko voi juoda.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Taisi jäädä ironia huomaamatta. Tai sitten se jäi minultaLordDemon kirjoitti:1)Niin? Jatka vaan, mitä ajat takaa???Nobody kirjoitti:
No yritän tehdä vastakommentin noihin viesteihin ja leikin samalla polttelevaa "kovista"
1) No niillä rahoilla mitä sä käytät noihin figuihin sais varmaan 100 askii tupakkaa ja 2 korii kossuu
2) V****, siellä mee ku 10 erssii ku otta vaan kossuu tai leijonaa v**** tyhmä!
3) No ite oot sellanen läski ukko joka leikkii pikku-ukoilla. Hanki elämä!!
Aika rajua tekstiä, vastaisi kutakuinkin sitä mitä meidänluokkalaiset hörhöt sanoisi. Valitettavasti. Ja itseasiassa siinä juomisessa ja polttelussa on paljon enemmän hävettävää kuin hammereissa.
2)Heikko viinapää sulla (ei ehkä kannata sanoa, jos ei itse viinaa juo. Voi tulla joku vaatimaan todistamista. Tää on yleensä arka asia joillekin.)
3)Kuule, sait ylipuhuttua, mä koin valaistuksen: Mäkin haluun osalliseks tohon upeaan itsensä päälle oksenteluun, kusiselle lattialle sammumiseen ja keuhkojen ulos rykimiseen. Opastaks sä mua siinä? Oot vissiin hyvä sillä alalla?
Ihan kommenttina, tiedätkö mistä tietää alottelevan viinan juojan?
Se kehuu sillä paljonko voi juoda.
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
- Patton
itse en häpeä harrastustani, en vain keskustele siitä niiden henkilöiden kanssa, joita asia ei kiinnosta. Niin yksinkertaista se on, mutta jäävätpä he paljosta paitsi 
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
- The Captain
- Valvoja
Häpeän syvästi. Häpeän sitä, että huolimatta viidentoista vuoden kokemuksestani en vieläkään osaa pelata. Teen tyhmiä mokia, häviän aloittelijoille ja uskottelen itselleni sen johtuvan siitä, että minulla on fluffiarmeija. Häpeän sitä, etten osaa vieläkään maalata, kun en ole edes paikallisessa maalauskisassa päässyt palkintosijoille. Häpeän sitä, että minulla ei ole aikaa ystävilleni ja rakkailleni, koska minun täytyy maalata "taas yksi armeija" valmiiksi ennen seuraavaa turnausta. Häpeän sitä, että tuhlaan arvokasta työaikaani moderoimalla Sotavasaraa sen sijaan, että tekisin jotain todella tärkeää ja hyödyllistä.
*Tekee seppukun muovisella power weaponilla*
*Tekee seppukun muovisella power weaponilla*
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Rokkiturkki
-
malcom
En todellakaan! Kunnioitan harrastustani yli kaiken ja kyllä tämä menee kitaransoitonkin yli. Kun on joutunut asumaan isän kanssa joka kerää, maalaa ja korjaa pikkuautoja koko elämänsä niin olihan tälläinen harrastus välttämätön
. Jos jokun antaa negatiivista palautetta koulussa, niin oma on ongelmansa. Koulumme kun sattuu olemaan täynnä teinixejä ja gänstöjä mutta on hyviäkin tyyppejä.
-
The Swordmaster
Kun olin olikohan viidennellä luokalla otin kouluun huvin vuoksi mukaan pari Catachan soturia. Sitten näytin ne luokkalaiselleni ja kerroin vähän hammerista ja ne piti sitä ihan siistinä ja ostivat itsekin pari figua. Mutta kun tultiin niin ihanaan ylä-asteelle niin hammerit kyllä unohtu kun piti mennä ryyppäämään ja polttamaan viikonloppuisin. Nytten jos otan ees uusimman WD:n kouluun ja luen väli tunilla samat tyypit kattoo mua ja sanoo " ei v***u keräätsä noitä viel. Ei v***u sää oot kyl lapsellinen. Mutta minä en kyllä ikinä häpeä harrastustani!!!
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
En häpeä yhtään. Joskus vaan tekis mieli hakata ne pa#?iaiset jokka koko ajan kovistelee tyyliin " ei hel+#@ti nuo jyystää jotain pikku ukkoja ostakaa v+ttu elämä". No sen kestää ja kaikki on ok ku pysyy vaan omissa piireissä välituntisin niin ei tartte kuunnella sitä.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Jep, ja se elämäkin on oikeasti aika yliarvostettua ja suhteellista... Voisit ehkä pyytää samaisiaa kavereita määrittelemän tämän "elämän" hieman tarkemmin? Kannattaa myös kysyä, jotta "Mistä ostit omasi, paljoko se maksoi, ja eikö tosiaan ollut minkään muun värisiä?"valnir the reaper kirjoitti:En häpeä yhtään. Joskus vaan tekis mieli hakata ne pa#?iaiset jokka koko ajan kovistelee tyyliin " ei hel+#@ti nuo jyystää jotain pikku ukkoja ostakaa v+ttu elämä". No sen kestää ja kaikki on ok ku pysyy vaan omissa piireissä välituntisin niin ei tartte kuunnella sitä.
-
Nurgle Master
- Teonanacatl
En yhtään häpeä, olen ylpeä harrastuksestani. Meidän koulussa ei paljoo ole sitä kiusaamista figuista. Joskus iski luokkaan joku Warhammer-villitys ja yli puolet pojista rupesi "keräämään." Parin viikon päästä, nekin jotka oli harrastanut aikaisemmin lopetti muiden mukana. Sillon oli keskustelu tälläistä: "Vähä warhammerit on siistei! En varmasti lopeta!"
Ensi viikolla: "Warhammerit ihan tyhmiä, miten te jaksatte?"
Onneksi osa vielä harrastaa niin on pelikavereita.
Ensi viikolla: "Warhammerit ihan tyhmiä, miten te jaksatte?"
Onneksi osa vielä harrastaa niin on pelikavereita.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
-
Scar Veteran
Sama täällä. Itse olin kerännyt jo aika kauan. Sitten yksi luokkalainen tuli käymään ja näki pikku ukkoja. Sitten se kävi ostamassa kääpiöitä ja sen jälkeen alkoi villitys, kun warhammer näyttäytyi luokkalaisille ja lähes kaikki mun luokkalaiset pojat alko niitä keräämään.
En häpeä warhammeria. Jotkut kyselee että mitä järkee siinä on, mutta ei ne onneks oo mitään idiootteja kuitenkaan.
En häpeä warhammeria. Jotkut kyselee että mitä järkee siinä on, mutta ei ne onneks oo mitään idiootteja kuitenkaan.