Muutama oma pelifigu näytille
-
Slann Mage priest
-
krunkki
HeheTohtori-SyFilis kirjoitti:Karandrasin ylempi kuva näyttää *köh* epäilyttävähköltä *köh* kun katsoo miltä tuo letku näyttää
Mutta pelifiguiksi olivat eeertittäin nättejä.
Kuten Rune mainitsi, haluaisin nähdä Showcaseasi
OT: Tohtori SyFilis on löytänyt Bad Religionin merkin avatrikseen, kas kun en ole ennen havainnut...
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Todella hyvän näköisiä figuja,
vaikkakin joissoin kohdissa näkyi noissa armoreiden reunoissa pientä virhettä, mutta ne eivät onneksi näy juuri ollenkaan pelissä, kun ovat niin pieniä.
Ainoa mistä en tykännyt oli tuo BA chaplain (?) jonka naama on varustettu liian suurilla kontrasti eroilla ja jolle ei mun mielestä sovi nuo valkoiset osat.
Yrska
vaikkakin joissoin kohdissa näkyi noissa armoreiden reunoissa pientä virhettä, mutta ne eivät onneksi näy juuri ollenkaan pelissä, kun ovat niin pieniä.
Ainoa mistä en tykännyt oli tuo BA chaplain (?) jonka naama on varustettu liian suurilla kontrasti eroilla ja jolle ei mun mielestä sovi nuo valkoiset osat.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Se on Sanguinary High Priest(tai jos tarkkoja ollaan niin special charru Brother Corbulo). Sen naama tosiaan näyttää kuvassa tosi rumalta.. kädessä kun pitää ja kattoo niin se näyttää kuitenkin paljon paremmalta, ja kontrasti oikeastaan toimii edukseen.yrska kirjoitti:Todella hyvän näköisiä figuja,
Yrska